عنوان مقاله : معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ اینتکس

قایق بادی یکی از بهترین محصولاتی می باشد که در هنگام تفریحات آبی می توانید از آن استفاده کنید و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده یا دوستان رقم بزنید . قایق های بادی دارای تنوع گسترده ای از نظر ابعاد ، وزن ، به همراه داشتن لوازم جانبی و همچنین مدل ها و برندها می باشند که از این رو امکان دارد تا در هنگام خرید قایق بادی با مشکل مواجه شوید ، به همین خاطر و بنابر نیاز خریداران این محصولات سعی بر آن داریم تا در این مقاله به معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ اینتکس بپردازیم تا بهترین و آگاهانه ترین انتخاب را که مطابق با نیازهای تان است داشته باشید .

اینتکس برترین برند تولیدکننده محصولات بادی می باشد که محصولات آن دارای آوازه ای جهانی است و ما در این مقاله اقدام به معرفی برترین قایق بادی این برند خواهیم کرد پس در ادامه این راه همراه ما باشید . شاید اگر کمی به جستجو در بازار قایق های بادی پرداخته باشید نام مدل مارینر به گوش شما خورده باشد . قایق بادی مارینر که ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد را به جرات می توان محبوب ترین و پرفروش ترین مدل قایق بادی بازار دانست که کیفیت ساخت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد . این قایق بادی دارای ظرفیت های دو نفره تا چهار نفره در بزرگ ترین مدل خود می باشد که خواسته های افراد را به خوبی برطرف می کند و می توانید به صورت خانوادگی و یا درکنار دوستان از آن استفاده کنید و لحظات خاطره انگیزی را سپری کنید .

قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس دارای بدنه ای کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که به صورت دو و در برخی از قسمت های سه لایه ساخته شده است و استحکام فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد آورد . متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این قایق بادی از نوع پی وی سی یا همان وینیل الیاف دار سه لایه ساخته شده است که قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش می دهد . همچنین این نوع مواد اولیه در برابر شوری آب نیز کاملا مقاوم سازی شده است و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در دریا ها و دریاچه ها و همچنین سد ها استفاده کنید و در واقع قابلیت استفاده بر روی آب های مواج را به راحتی برای شما فراهم خواهد آورد . اما پی وی سی الیاف دار تنها متریال به کار گرفته شده در بدنه این قایق بادی نمی باشد و در قسمت کف آن می تواند فایبرگلاس تخته ای تکه تکه را مشاهده کرد که به صورت مواج به کار گرفته شده است تا در هنگام حرکت با سرعت های بالا به راحتی بتوانید بر روی آن تعادل خود را حفظ کنید و بر روی قایق لیز نخورید .

در واقع کمپانی اینتکس در طراحی این قایق بادی کیفیت و استحکام فوق العاده را به سنگین شدن وزن قایق ترجیح داده است . ابعاد این قایق بادی چهار نفره بزرگسال به مشخصات ( طول : 328 سانتی متر ، عرض : 145 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و استانداردی را برای استفاده چهار نفره بزرگسال حتی افراد سنگین وزن فراهم می آورد .  وزن این قایق بادی بالغ بر 39.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد سبک می باشد و به راحتی می توانید آن را با توجه به ساک حمل دسته داری که دارد جا به جا نمایید و در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . این قایق بادی به همراه خود یک ساک حمل دسته دار دارد که جا به جایی را برای شما بیش از پیش ساده تر خواهد کرد . لازم به ذکر است که به دلیل انعطاف پذیری مواد اولیه این قایق بادی ، حجم آن در هنگام جمع آوری به شدن کاهش پیدا می کند و برای حمل آن کار چندان سختی نخواهید داشت و دو نفره می توانید آن را جا به جا کنید .


وجود سه نشیمنگاه بادی درون این قایق بادی باعث شده تا با کمبود فضا مواجه نشوید و در هنگام استفاده کاملا راحت باشید . همچنین در دو طرف محصول می توان نگهدارنده های پارو را مشاهده کرد که پارو زدن را از دو طرف قایق برای شما فراهم می کند . کیسه نگهدارنده لوازم شخصی در قسمت عقبی این قایق به چشم می خورد که برای نگهداری گوشی و سایر لوازم جانبی شما نقش بسزایی را ایفا می کند . نگهدارنده لنسر ماهیگیری و همچنین طناب نجاتی که دور تا دور این قایق بادی تعبیه شده است از دیگر مزیت های این مدل قایق اینتکس به شمار می آید .

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی باید متناسب با نیازهای خود به آن توجه ویژه ای داشته باشید . این قایق بادی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 400 کیلو گرم می باشد که به راحتی می تواند چهار نفر بزرگسال سنگین وزن را بر روی خود مهار کند . اگر به دنبال قایق بادی با قابلیت تحمل وزن بالا هستید می توانیم این محصول را به عنوان برترین گزینه برای خرید شما معرفی کنیم . یکی از مزیت های بزرگ این قایق بادی را می توان قابلیت نصب موتور بنزینی بر روی آن دانست . این قایق بادی از معدود قایق های برند اینتکس می باشد که این قابلیت را به راحتی برای شما فراهم می آورد و می توانید انواع موتور بنزینی و برقی را در قسمت عقب آن کارگزاری کنید . لازم به ذکر است که محدود ذکر شده در این خصوص برای موتورهای تا 3.6 اسب بخار می باشد .

لوازم جانبی همراه این قایق بادی از مزیت های بزرگ آن به شمار می آید که باعث می شود تا به طور کلی از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز شوید . این محصول درون بسته بندی خود دارای یک پمپ باد دستی بزرگ مخصوص اینتکس می باشد که راه اندازی آن را در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه امکان پذیر می کند . دریچه های تعبیه شده بر روی این قایق بادی اینتکس قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و برای راه اندازی آن می توانید از سایر پمپ بادها نیز بهره مند شوید . وجود دو پاروی بزرگ آلومینیومی درون بسته بندی این محصول باعث شده تا علاوه بر حرکت با موتور ، بتوانید به صورت پارویی نیز در دریا به تفریح بپردازید . برچسب تعمیرات و ساک حمل دسته دار از دیگر لوازم جانبی همراه این قایق بادی به شمار می روند که در مجموع پکیجی منحصربفرد و مقرون به صرفه را برای شما فراهم می آورد . اگر قصد خرید قایق بادی مارینر را از نمایندگی اینتکس دارید همین حالا می توانید آن را به همراه ده ها مدل دیگر قایق بادی در دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت سفارش دهید . همچنین اگر نیاز به مشاوره تخصصی دارید کافیست با یکی از شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .