قایق بادی بزرگ

استفاده از قایق بادی در میان مردم به یکی از تفریحات آبی پرهیجان و لذت بخش تبدیل شده است که در میان مردم ما نیز به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است . حال در این میان استفاده از قایق های بادی در سفرهای خانوادگی و یا پر جمعیت به همراه خانواده باعث شده است تا مدل های بزرگ تر این قایق مورد توجه بیشتری قرار بگیرد که در این میان قایق بادی بزرگ از طرفداران بیشتری برخوردار است زیرا میتوانید به صورت دسته جمعی لحظات خوشی را در وسط آب تجربه کنید .

قایق های بادی دارای انواع بسیار متنوعی می باشند که در این خصوص دست شما در هنگام خرید باز است و می توانید از نظر ظاهری و کارایی و همچنین برندهای تولید کننده آن چیزی را انتخاب کنید که به خوبی پاسخگوی نیازهایتان باشد . از میان برترین برندهای تولید کننده قایق بادی که در ایران نیز نمایندگی های فروش دارند می توان به شرکت اینتکس و بست وی اشاره داشت که کیفیت ، طول عمر بالا و قیمت های مقرون به صرفه را در یک کلام در اختیار شما قرار می دهند و بهترین انتخاب برای خرید قایق بادی به شمار می آیند . حال در این مقاله قصد داریم تا بهترین مدل های قایق بادی بزرگ را که به خوبی نیازهای افراد را برآورده کرده اند و به گونه ای می توان گفت که امتحان خود را پس داده اند به شما معرفی کنیم تا خرید لذت بخش را انجام دهید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

قایق بادی بزرگ اینتکس

شرکت اینتکس که ریشه در کشور آمریکا دارد و بهترین برند تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد از همان ابتدا اقدام به تولید قایق بادی با کیفیت های استاندارد و در سبک ها و سلیقه های مختلف کرده است . قایق های بادی تولیدی این برند بسیار متنوع می باشد و در این مقاله قصد داریم تا بهترین قایق بادی بزرگ اینتکس یعنی قایق بادی مارینر را به شما پیشنهاد بدهیم . این قایق بادی در ظرفیت های مختلف در بازار عرضه شده است اما بزرگ ترین این مدل از قایق بادی که مورد پیشنهادی ما است قایق بادی مارینر چهار نفره می باشد . این قایق بادی به همراه خود دو عدد پارو و همچنین پمپ باد دستی بزرگ دارد که قابلیت راه اندازی در مدت زمان پنج دقیقه را به راحتی دارد . پارو های همراه این قایق بادی از نوع آلومینیومی می باشند که به راحتی وزن قایق را به همراه سرنشینان به حرکت در می آورند و قابلیت پارو زن از هر دو طرف مهیا است . اما امکان ویژه این قایق بادی قابلیت نصب موتور بنزینی در بخش پشتی می باشد که امکان حرکت قایق با سرعت های بالا را فراهم می آورد و از معدود قایق های بادی موتور خور برند اینتکس می باشد .

مدل دوم قایق بادی تولیدی این برند قایق بادی اکسکروشن می باشد . این قایق بادی در نمونه های دو ، سه ، چهار و پنج نفره در بازار وجود دارد که نمونه پنج نفره آن فضای بسیار ایده آلی را در اختیار شما قرار می دهد تا به همراه خانواده و یا دوستان از آن در آب های آرام دریا و رودخانه استفاده کنید و لذت وصف ناپذیری را تجربه کنید . این قایق بادی قابلیت تحمل وزن 600 کیلو گرمی را دارد و به راحتی وزن استاندارد پنج نفر بزرگسال را تحمل می کند و همانند قایق بادی مارینر قابلیت نصب موتور بنزینی را در بخش عقبی خود دارد . برای حرکت این قایق بادی علاوه بر موتور بنزینی می توانید از پارو های مقاوم همراه این قایق که درون بسته بندی قرار داده شده است استفاده کنید و همچنین به وسیله پمپ باد دستی بزرگی که درون پکیج قایق قرار دارد می توان مدت زمان راه اندازی قایق را پنج دقیقه در نظر گرفت .

قایق بادی بزرگ بست وی

برند بست وی را به جرات می توان بهترین مجموعه تولید کننده محصولات بادی دانست که در رقابت شدیدی با برند اینتکس قرار دارد . این برند از شرکت های درجه یک تولیدی کشور چین می باشد که دید بسیاری از افراد را به محصولات چینی عوض کرده است زیرا محصولات تولیدی کاملا قابل رقابت با برند آمریکایی اینتکس می باشد . محصولات این برند در بسیاری از کشور های جهان از جمله ایران قابل تهیه می باشد و علاوه بر کیفیت های بسیار بالا و استانداردی که در اختیار خریداران قرار می دهند ، دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز می باشند . در میان تولیدات این برند نیز می توانیم بهترین قایق بادی بزرگ در ظرفیت زیاد را مشاهده کنیم که آن محصول چیزی جز قایق بادی جیمینی نمی باشد .

قایق بادی جیمینی در ظرفیت های چهار و شش نفره می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در تعداد نفرات بالا باشد . نمونه شش نفره این قایق بادی بست وی بسیار فضای بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بتوانید به صورت شش نفره بزرگسال از آن استفاده کنید و دارای دو عدد سکو برای نشستن می باشد . جنس کف و سکو های این قایق بادی از فایبرگلاس مقاوم می باشد که باعث سنگین شدن نسبی قایق به نسبت رقبا شده است اما کیفیت ساخت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و دارای طول عمر بسیار بالایی است . این قایق بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 780 کیلو گرم می باشد و علاوه بر حرکت توسط پارو ، قابلیت نصب موتور بنزینی در سایز های مختلف را دارد . بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها برای قایق بادی بزرگ علاوه بر قایق های بادی معرفی شده اینتکس ، قایق بادی جیمینی بست وی می باشد که نباید از آن غافل شوید .

قایق بادی موتوری بزرگ

قایق بادی موتوری به طور کلی دارای طرفداران بسیاری می باشد زیرا لذت حرکت های بدون نیاز به پارو بر روی آب و با سرعت های البته بالاتر می تواند وصف ناپذیر باشد . قایق های بادی نیز امروزه به این قابلیت رسیده اند که به راحتی بتوانید بر روی آن ها موتورهای بنزینی را نصب کنید اما باید توجه داشته باشید که در برخی از مدل ها این قابلیت فراهم است و در هنگام خرید باید حتما به قابلیت نصب موتور توجه داشته باشید . از بهترین های بازار قایق بادی موتوری می توان به قایق بادی مارینر اینتکس ، قایق بادی جیمینی بست وی و قایق بادی اکسکروشن اینتکس اشاره داشت که عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند . البته که باید توجه داشته باشید موتور های قابل کارگزاری بر روی این قایق ها باید به صورت جداگانه تهیه شوند و درون بسته بندی این محصولات قرار ندارند . 

حال باید بگوییم که تمامی مدل های معرفی شده قایق بادی در این مقاله به همراه ده ها مدل قایق بادی دیگر از برندهای اینتکس و بست وی که مجموعه ای کامل را در اختیار شما قرار می دهد درون نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی یعنی فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد . شما عزیزان می توانید با مراجعه به دسته بندی قایق بادی در همین وب سایت تمامی مدل ها به همراه قیمت های به روز شده و همچنین نقد و بررسی ها و مشخصات دقیق را بخوانید و بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید . فروشگاه اینتکس تهران اولین نمایندگی محصولات بادی در ایران می باشد که با سابقه پانزده ساله خود خدمات پس از فروش حرفه ای و ضمانت اصالت محصولات را برای شما به معنای واقعی به ارمغان می آورد و رضایت حداکثری خریداران را دارد .

قایق بادی بزرگ دست دوم

قایق های بادی از سری محصولاتی هستند که خرید دست دوم آن ها روی بورس است و به راحتی می توانید نمونه های دست دوم آن ها را در کنار نمونه های درون پکیج از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . نمونه های قایق بادی دست دوم در فروشگاه اینتکس تهران به طور کامل از نظر سلامتی بررسی شده اند و یکی از مزیت های این قایق ها کارکرد بسیار پایین می باشد . فروشگاه اینتکس تهران با سابقه بلند بالایی که دارد این نمونه ها را به خوبی بررسی و با ضمانت تست و استفاده ، به مشتریان خود با بهترین کیفیت پیشنهاد می دهد تا خریدی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را تجربه نمایید . برای اطلاع از نمونه های موجود علاوه بر مراجعه به دسته بندی قایق بادی در همین وب سایت می توانید از طریق شماره های موجود در بخش ابتدایی و انتهایی وب سایت با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان پیش از خرید قایق بادی بهره مند شوید .