عنوان مقاله : قایق بادی بزرگ خانوادگی

قایق بادی بزرگ خانوادگی می تواند یکی از لذت بخش ترین تفریحات بر روی آب می باشد که می توانید در فصل تابستان تجربه کنید . قایق های بادی با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تولید محصولات بادی به خوبی پیشرفت های چشم گیری را به نام خود ثبت کرده اند و می توانید از آنها با تعداد نفرات و همچنین قابلیت تحمل وزن بیشتر استفاده کنید . اگر شما هم قصد خرید قایق بادی بزرگ خانوادگی را دارید حتما در ادامه این راه همراه ما باشید تا که قرار است یکی از مفید ترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهیم .

قایق بادی یک وسیله پرطرفدار و محبوب در دنیای ورزش‌های آبی است که توسط توسط پارو و یا موتور های برقی و بنزینی به حرکت در می آید . این وسیله هیجان‌انگیز و ماجراجویانه، به شما امکان می‌دهد تا با ترک خشکی‌ها و به فضای آبی فرار کنید. در این مقاله، قصد داریم به بررسی قایق بادی، قابلیت‌ها و مزایا، تکنولوژی‌های استفاده شده و انواع قایق های بادی بپردازیم .

بدنه و ساختار قایق بادی:

قایق بادی از بدنه‌ای سبک و محکم ساخته شده است. معمولاً از  اولیه ای مانند پلیمرهای تقویت شده با الیاف کربن یا فایبرگلاس استفاده می‌شود تا ساختارهای مقاوم و مستحکم تر را در اختیار شما قرار دهد که البته این مواد باعث مقاومت بالا و کم‌وزنی قایق می‌شوند. این نوع متریال در برابر فشار ، ضربه و البته از همه مهمترین نور خورشید مقاوم است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن ها در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید . همچنین این محصولات در برابر شرجی و رطوبت بالای هوا نیز کاملا مقاوم سازی شده اند تا دغدغه ای در خصوص استفاده از این محصولات در مناطق شمالی و جنوبی کشور که اینگونه آب و هوا را دارند نیز نداشته باشید .

حال در ادامه این راه قصد داریم تا برترین برندها و همچنین برترین مدل های قایق بادی این برندها را به شما معرفی کنیم تا خریدی مطابق با نیازهای تان داشته باشید :

انواع قایق بادی بزرگ خانوادگی اینتکس

اینتکس (Intex) یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین برندهای قایق بادی است و در زمینه تولید و عرضه انواع قایق‌های بادی مورد توجه قرار دارد. در ادامه به برخی از بهترین مدل‌های قایق بادی بزرگ اینتکس می‌پردازیم که متناسب با بودجه و همچنین انتظاراتی که از این محصولات دارید می توانید اقدام به انتخاب مدل مدنظرتان نمایید :

1. قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن 5 : این مدل قایق بادی مناسب برای استفاده خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ است. با طراحی پنج ‌نفره و ظرفیت بارگیری بالا، این قایق دارای مقاومت و استحکام بالاست. دارای پنج کپسول هوایی جداگانه است که برای حفظ استحکام قایق و ایجاد پایداری در آب استفاده می‌شوند. همچنین این قایق دارای پایه‌های نگهدارنده مقاوم و محکمی است که از سایش و ساییدگی جلوگیری می‌کند.

2. قایق بادی اینتکس سی هاواک 4 : این مدل قایق چهارنفره با طراحی منحصر به فرد و ساختاری مقاوم، محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان به قایق‌رانی دارد. قایق سی هاواک چهار نفره از مواد PVC مرغوب ساخته شده و دارای ساختاری مقاوم است. همچنین دارای لوازم جانبی کامل به همراه خود می باشد که تمامی نیازها از راه اندازی تا استفاده ساده و راحت را برای شما فراهم می آورد .

3. قایق بادی اینتکس مدل مارینر 4 : این مدل قایق بادی چهارنفره با ساختاری مقاوم و با دوام به بازار عرضه می‌شود. قایق بادی مارینر چهار نفره اینتکس دارای محفظه بادشونده بدنه قابل تنظیم و موتور قابل اتصال از قسمت عقبی خود است. ساختار ضخیم و مقاوم آن، مقاومت در برابر سایش و ضربه را افزایش می‌دهد. همچنین دارای پکیج لوازم جانبی کامل نظیر پمپ باد بزرگ مخصوص اینتکس ، پارو های آلومینیومی ضد زنگ و ساک حمل می باشد که باعث می شود تا مجموعه ای کامل برای تفریحات آبی را در اختیار داشته باشید .

قیمت قایق بادی بزرگ خانوادگی

قیمت قایق بادی ممکن است بسته به مدل، برند، ابعاد، مشخصات و ویژگی‌های فنی مختلف، متغیر باشد . همچنین ، عوامل دیگری مانند کشور محل تولید، مواد استفاده شده در ساخت قایق، قابلیت‌ها و لوازم جانبی همراه با آن نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند . همچنین در کشورهایی مانند ایران ، پارامتر نرخ ارز درکشور نیز بسیار تاثیرگذار است زیرا این محصولات به صورت کاملا وارداتی قیمت گذاری خواهند شد . همچنین اعلام یک قیمت در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی قایق های بادی بزرگ کرده است منطقی نیست زیرا هر کدام از مدل ها دارای قیمت متفاوتی می باشند اما اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت قایق بادی بزرگ خانوادگی را بگوییم باید گفت که خرید این محصولات در حدود 25 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت .

خرید قایق بادی بزرگ خانوادگی

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده برتر محصولات بادی در ایران و اولین فروشگاه تخصصی قایق بادی ، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید این محصولات به شمار می رود . خرید قایق بادی می توان چالش ها و دغدغه های خود را داشته باشد اما ما در نمایندگی اینتکس تهران ، بهترین مشاوره را به شما می دهیم تا نیاز های خود را به خوبی آنالیز کرده و اقدام به محصول مورد نیازتان نمایید . همچنین فروشگاه اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات بادی در ایران ، متنوع ترین و جدیدترین مدل ها را برای شما فراهم می آورد تا با هر سبک و سلیقه ای که هستید دست خالی از فروشگاه خارج نشوید . برای بررسی ، انتخاب و خرید قایق بادی کافیست تا همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و جدیدترین مدل ها را به همراه توضیحات جامع و قیمت دقیق مشاهده نمایید . همچنین برای بهره مندی از مشاوره تخصصی و رایگان کافیست تا همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .