قایق های بادی امروزه دارای محبوبیت بسیاری می باشند و طرفداران خاص خود را دارند . این محصولات از کاربردهای بسیاری برخودار هستند و به منظور تفریحی و ماهیگیری مورد استفاده قرار می گیرند و به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای قایق های سنتی معرفی کنند . در این مقاله ما قصد داریم تا اقدام به معرفی قایقی با کیفیت و البته بسیار محبوب کنیم که علاوه بر قابلیت حرکت با استفاده از پارو ، می توان بر روی آن موتورهای بنزینی نیز نصب کرد و آن قایق چیزی نیست جز قایق بادی جیمینی که ساخته مطرح ترین کمپانی تولید قایق های بادی یعنی برند بست وی می باشد . اگر شما هم قصد خرید این قایق بادی را دارید و می خواهید به اطلاعات دقیق و جامعی دست پیدا کنید که قبل از خرید بسیار به کار شما می آید در ادامه این راه همراه ما باشید .

ابتدای بررسی هر محصول بادی باید توجه داشته باشید که ساختار این محصول چطور است و آیا به کار ما می آید و در واقع ظاهر آن به دل مان می نشیند یا نه . باید بگوییم که این قایق بادی برخلاف سایر قایق های بادی برند اینتکس دارای بخش عقبی موشکی مانند می باشد و از سطح صاف بهره نمی برد . دو گوشه پشتی این قایق بادی به صورت فانتزی موشکی می باشد و در بخش وسط ساختار فایبرگلاس وجود دارد که فضا را برای قرار گیری موتور بنزینی فراهم می آورد . این ساختار از باعث می شود که به هنگام قرار گیری درست موتور در بخش عقبی ، امکان برخورد پره های موتور با بدنه به صفر برسد و هیچ گونه خطری بدنه قایق را تهدید نکند . بخش داخلی قایق جیمینی دارای دو عدد نشیمنگاه از جنس فایبرگلاس می باشد که که مقاومت بسیار بالایی در برابر تحمل وزن دو الی سه نفر افراد بزرگسال دارد . توجه داشته باشید که نشیمنگاه ها به سادگی قابلیت برداشته شدن را دارند و در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید و این امر نیاز به دانش خاصی ندارد و در مدت زمان بسیار کوتاهی مقدور است .

در بخش های کناری بدنه چهار عدد دستگیره حمل قایق وجود دارد که دو عدد از این دستگیره ها در سمت چپ و دو عدد در سمت راست می باشند و به حمل این قایق بادی در شرایط کمپینگ به خوبی کمک می کنند . علاوه بر دستگیره های نگهدارنده که در بخش کناری وجود دارد ، می توان طناب های نجات را دید و دو عدد نگهدارنده پارو نیز وجود دارد که شرایط را برای قرار گیری پارو های آلومینیومی فراهم می آورد تا به هنگام استفاده از موتور بنزینی ، پارو ها را در جای خود قرار داده و به اصطلاح دست و پا گیر برای افراد درون قایق نباشد . به طورکلی با بررسی دقیق بدنه و ساختار مهندسی شده ی این قایق بادی می توانیم بگوییم که با قایقی بی نقض و فوق العاده طرف هستیم که پاسخگوی نیاز های شش نفر بزرگسال می باشد و به راحتی می توانید از آن به همراه خانواده و یا دوستان در آب های آرام و یا خروشان استفاده کنید .

حال پس از بررسی ساختار ظاهری قایق بادی باید به سراغ جنس بدنه این قایق بادی بست وی برویم تا بدانیم برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف مناسب است یا خیر . در ساختار بدنه این قایق بادی از متریال پی وی سی سه لایه استفاده شده است که می توان آن را مقاوم ترین و مستحکم ترین متریال در ساخت محصولات بادی دانست که مختص به قایق های بادی با کیفیت است و خیال شما را به طور کلی می تواند در برابر تهدیدهای محیطی درون آب راحت کند . این متریال پی وی سی این قایق بادی از نخ ابریشمی استفاده شده است که با توجه به تار و پود های آن می توان فهمید که به همین راحتی ها در برابر فشار و ضربه آسیب پذیر نمی باشد و خیالی راحت می توانید از آن در رودخانه و دریا در شرجی و رطوبت استفاده کنید و البته که مختص همین کار هم می باشد . برای باد کردن این محصول تعداد سه عدد دریچه باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی را داراست و از این رو در هنگام برگزاری کمپینگ ها و مسافرت ها باید توجه داشته باشید که دسترسی به برقی شهری می تواند کمی مشکل ساز باشد و اگر این مشکل برای شما هم وجود دارد ، روی به استفاده از پمپ ها باد دستی بزرگ بیاورید که بدون دغدغه بتوانید هر جایی که هستید از قایق بادی جیمینی خود بهره مند شوید .

کمپانی سازنده یعنی برند بست وی درون پکیج بسته بندی این قایق بادی اغلب پمپ باد دستی بزرگ را قرار می دهد تا خریداران به راحتی بتوانند بسته کامل را  از قایق بادی در اختیار داشته باشند . علاوه بر پمپ باد دستی بزرگ اقلام دیگری نیز درون قایق بادی وجود دارد که شما را از خرید لوازم جانبی قایق بادی بی نیاز می کند و در واقع با خرید قایق بادی جیمینی می توانید بدون دغدغه به تفریح خود در رودخانه و یا دریا فکر کنید . دو عدد پاروی آلومینیومی سایز بزرگ که کیفیت فوق العاده ای دارد و این کیفیت را با اولین لمس پارو می توانید به خوبی حس کنید درون پکیج این قایق وجود دارد . سطح این پارو ها به بهترین سکل سیقل داده شده اند و دسته آن ها از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخودار است که قایق را با توجه به وزن بالایی که دارد به خوبی می تواننند در مسیر دلخواه شما هدایت کنند . علاوه بر پارو و پمپ باد دستی بزرگ می توان طناب نجات و یک عدد ساک حمل زیپ دار را درون این بسته بندی مشاهده کرد . ساک حمل این قایق بادی می تواند یکی از مزیت های بزرگ به شمار بیاید و این امر در جهت حمل قایق در مسافرت ها و کمپیگ ها به شدت کار راه بیانداز است . 

در رابطه با نصب موتور بر روی این قایق بادی باید بگوییم که در بخش عقبی قایق بادی جیمینی یک محفظه مختص موتور از جنس فایبرگلاس تعبیه شده است که به راحتی می توانید موتور را بر روی آن سوار کرده و به استفاده از آن بپردازید . این قایق بادی با کیفیت از قابلیت نصب موتورهای بنزینی تا 30 اسب بخار پشتیبانی می کند و این می تواند برای یک تفریح به همراه خانواده در سواحل عالی باشد . البته باید توجه داشته باشید که در سرعت های بسیار بالا از این قایق های بادی استفاده نکنید که موجب بر هم خوردن تعادل شود و به هنگام استفاده از موتور بر روی قایق بادی جیمینی ، تعادل وزنی را در قسمت های مختلف حفظ کنید . قابلیت تحمل وزن این قایق بادی برابر 780 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت 6 نفره ای که دارد بسیار فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد و می تواند به صورت مستقیم مورد استفاده شش نفر بزرگسال به صورت همزمان قرار بگیرد. البته باید وزن قایق بادی را نیز در نظر بگیرید که با توجه به گفته کمپانی سازنده وزن این قایق بادی به همراه تمامی لوازمی که بر روی آن قابلیت نصب را دارد بالغ بر 86 کیلو گرم است که تقریبا هم وزن یک فرد بالغ می باشد و با توجه به این همه مزیت هایی که در اختیار ما قرار می دهد بصرفه است و همچنین این وزن با توجه به دارا بودن چهار عدد دستگیره که دو عدد در سمت چپ و دو عدد در سمت راست وجود دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

قایق بادی جیمینی نیز همانند تمامی محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر می باشد و در هنگام استفاده از آن باید مراقبت های ویژه ای را در نظر داشته باشید . باید توجه داشته باشید که پریدن های مکرر نیز بر روی این قایق بادی می تواند از طول عمر آن بکاهد و در آینده مشکل ساز باشد . اما نباید به خود دغدغه ای راه بدهید زیرا آسیب های احتمالی و سوراخ شدن بدنه قایق بادی به راحتی توسط برچسب تعمیرات موجود در بازار محصولات بادی قابلیت تعمیر را دارد و برای این امر در صورت بزرگ نبودن آسیب وارد شده می توایند خودتان اقدام به تعمیر کنید اما اگر از پس این کار بر نمی آیید بهتر است که کار را به کاردان بسپارید و تعمیر قایق بادی خود را بگذارید توسط کارشناسان نمایندگی اینتکس تهران انجام شود . اگر شما به همانند ما به طرفدار این قایق بادی فوق العاده بدل شده اید می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت کنید و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن هر کجای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید . این قایق بادی به همراه پکیج کامل لوازم جانبی ذکر شده در دفتر نمایندگی اینتکس تهران موجود می باشد که علاوه بر خرید اینترنتی می توانید به صورت حضوری به فروشگاه های استان تهران و مازندران مراجعه کرده و پس از بررسی ظاهری محصول آن را در صورت نیاز خریداری کنید و از تفریح در کنار خانواده و یا دوستان لذت ببرید