قایق بادی موتوری بزرگ یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دسته بندی های قایق بادی که برای استفاده های چند نفره در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . قایق بادی موتوری می تواند بهترین انتخاب برای زمان هایی باشد که با دوستان و یا خانواده خود قصد سفر به مناطقی را دارید که دسترسی به دریا و دریاچه و یا رودخانه های بزرگ امکان پذیر می باشد ، در این صورت با وجود یک قایق بادی بزرگ که هم قابلیت حرکت توسط پارو را داشته باشد و هم بتوانید از آن با موتوری که در بخش عقبی نصب کرده اید استفاده کنید ، می توانید بهترین لحظات را برای خود و دیگران بسازید . قایق بادی بزرگ را می توان قایقی دانست که ظرفیت آن چهار تا شش نفره باشد تا بتوانید با تعداد نفرات بالایی از آن ها استفاده کنید . اگر شما هم قصد خرید قایق بادی موتوری بزرگ را دارید بهتر است در ادامه این مقاله جذاب همراه باشید تا با بهترین نمونه قایق بادی بزرگ موتوری و ویژگی هایی که باید داشته باشد آشنا شوید .

قایق بادی موتوری بزرگ اینتکس

امکان ندارد که جایی حرف این محصولات بادی باشد و نام برند اینتکس را نشنیده باشید ، در زمینه قایق بادی نیز باید بگوییم که این برند یکی از برترین ها در میان تولید کنندگان می باشد . بهترین قایق بادی موتوری اینتکس را می توان قایق بادی مارینر اینتکس دانست ، قایق بادی که در ظرفیت های دو تا چهار نفره تولید شده است و در نمونه چهار نفره آن قابلیت نصب موتور وجود دارد . این قایق بادی از برترین نمونه های قایق در بازار می باشد که در متریال سازنده و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارد و استاندارد های تعیین شده برای محصولات بادی ، جزو درجه یک ترین ها است . قابلیت تحمل وزن این قایق بادی که برای استفاده چهار نفر بزرگسال تولید شده است حداکثر 480 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای جهانی می باشد و می توانید افراد سنگین وزن را نیز به همراه خود داشته باشید . متریالی که در ساخت بدنه این قایق بادی اینتکس مورد استفاده قرار گرفته است به صورت ترکیبی می باشد و قابلیت استفاده در آب های شور را نیز دارد و با توجه به تست های صورت گرفته ، شوری آب نمی تواند هیچ گونه صدمه ای به بدنه این محصول بزند .

قایق بادی موتوری بزرگ بست وی

اما باید گفت که اگر به دنبال قایق بادی با قابلیت استافده برای تعداد نفرات بیشتر هستید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما ، قایق بادی جیمینی بست وی می باشد . این قایق بادی در ظرفیت های دو تا شش نفره روانه بازار شده است که می تواند از بزرگ ترین قایق بادی اینتکس نیز بزرگ تر باشد . ترکیب متریال استفاده شده در ساخت بدنه این قایق بادی بسیار با کیفیت می باشد که در آن از پی وی سی برزنتی چند لایه به همراه تخته مخصوص دریایی در قسمت کف قایق استفاده شده است . این نوع تخته مخصوص استفاده در دریا می باشد که در بسیاری از قایق های بادی با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد و استحکام محصول را به خوبی افزایش داده و کاملا ضد آب است . شما می توانید در قایق بادی جیمینی بزرگ تا حداکثر 600 کیلو گرم وزن را به همراه خود داشته باشید که برای استفاده شش نفره استاندارد می باشد . اگر قصد خرید قایق بادی موتوری بزرگ را دارید ، قایق بادی مارینر اینتکس و قایق بادی جیمینی بست وی را حتما مورد بررسی قرار دهید زیرا از برترین نمونه های این بازار به شمار می روند .

جنس بدنه قایق بادی موتوری بزرگ از چیست ؟ قایق های بادی معمولی عموما در بدنه های خود از متریالی به نام پی وی سی استفاده می کنند . البته باید بگوییم که پی وی سی نمونه های مختلفی همچون چرمی دارد که به صورت تک و گاها دو لایه در بدنه قایق های بادی پاروی استفاده می شود . اما این مقوله در مورد قایق های بادی موتوری بزرگ بسیار متفاوت است ، زیرا حرکت در سرعت های بالا نباید منجر به ایجاد خراش و یا آسیب دیدگی در بدنه شود . به همین خاطر می توانیم بدنه هایی ساخته شده از پی وی سی برزنتی دو و گاها سه لایه را در بدنه این محصول ببینیم که با بررسی های صورت گرفته در بخش کف این محصولات و قسمت های دیگری همچون نشیمنگاه از فایبرگلاس و یا تخته های دریایی مخصوص ضد آب استفاده می شود . بنابراین می توان بهترین جنس بدنه را برای قایق های بادی موتوری بزرگ ، پی وی سی برزنتی در دیواره های و کف دانست که لایه ای از فایبرگلاس و یا تخته دریایی برای استحکام بیشتر بر روی قسمت بادی کف قایق قرار داده می شود .

لوازم جانبی مورد نیاز قایق بادی موتوری بزرگ

قایق های بادی بزرگ عموما ابعادی بزرگ تر از قایق های معمولی را به خود اختصاص می دهند و این امر باعث می شود تا راه اندازی آن ها کمی دشوارتر و البته زمانبر باشد . به همین خاطر یکی از اصلی ترین لوازم جانبی که برای این محصولات باید در نظر داشته باشید ، پمپ باد دستی بزرگ و یا پمپ بادهای برقی است که سهولت در راه اندازی را برای شما به همراه خواهد داشت . با توجه به ماهیت استفاده از قایق های بادی در مسافرت ها و تفریحگاه ها باید یادآوری شویم که در صورت عدم دسترسی به برق شهری برای راه اندازی پمپ باد های برقی ، بهتر است تا از پمپ باد دستی بزرگ و یا پمپ باد هایی که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارند و می توانند از برق ماشین بهره مند شوند استفاده کنید . اما باید گفت با توجه به موتوری بودن قایق هایی که در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم ، بازهم بهتر است تا به همراه خود پاروهای آلومینیومی را داشته باشید . البته با توجه به سابقه فروش این محصولات باید بگوییم که پاروهای متناسب با ابعاد قایق بادی که خریداری می کنید توسط برند اینتکس و یا بست وی درون این محصولات قرار داده می شود و دیگر نیاز به خرید جداگانه ندارید .

خرید قایق بادی موتوری بزرگ

پس از انتخاب مدل قایق بادی که متناسب با نیازهای تان باشد باید به سراغ بهترین فروشگاه برای خرید قایق بادی بروید . فروشگاهی که علاوه بر قابلیت فروش اینترنتی امکان بازدید حضوری را نیز داشته باشد و در واقع خرید مطمئن را داشته باشید . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین و با سابقه ترین نمایندگی فروش قایق بادی در ایران ، اقدام به عرضه جدیدترین مدل های قایق بادی اینتکس و بست وی کرده است که به همراه تمامی این محصولات ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای را ارائه می دهد . تمامی مدل های ذکر شده در این مقاله به همراه صدها مدل دیگر قایق بادی در فروشگاه اینتکس تهران موجود می باشد که می توانید آنها را با اطمینان خاطر و ارزان ترین قیمت به دلیل حذف واسطه ها خریداری نمایید . برای دیدن جدیدترین مدل های قایق بادی کافیست تا به دسته بندی قایق بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجه کنید و همچنین برای مشاوره رایگان با تلفن های موجود در بخش های مختلف وب سایت تماس بگیرید . فروشگاه اینتکس تهران علاوه بر وب سایت جامع اینترنتی ، دارای شعب حضوری نیز می باشد که ساکنین تهران و مازندران می توانند محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و خرید خود را نهایی کنند .

موضوع مقاله : قایق بادی موتوری بزرگ

قایق های بادی مدل های بسیار زیاد و متنوعی دارند که باعث شده است تا به محبوبیت بسیار بالایی برسند . قایق های بادی به دلیل اینکه شناوری فوق العاده خوبی را بر روی اب دارند ، بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی می باشند که دوست دارند قایق هایی با کیفیت فوق العاده خوبی را داشته باشند که قابلیت جابجایی را نیز داشته باشند . برای همین است که به سراغ قایق بادی می روند . دلیل آن نیز این است که این محصولات به صورت بادی طراحی شده اند و شما می توانید با جمع کردن قایق در بسته بندی های کوچک ، حجم آن ها را به شدت کاهش دهید تا به سادگی بتوانید آن را جابجا کرده و با خود به سفر ها ببرید . حتی بزرگ ترین قایق های بادی نیز ابعاد بسته بندی شده کوچکی دارند و این ویژگی به شما اجازه می دهد تا با وسیله نقلیه خود به سادگی قایق های بادی را در مدل های مختلف و در سایز بندی های گوناگون خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . بدین ترتیب است که گفته می شود قایق های بادی گزینه های فوق العاده ای برای استفاده شما می باشند . در این میان قایق بادی موتوری بزرگ از همه قایق ها محبوب تر هستند . 

قایق های بادی در ابعاد و ظرفیت های مختلفی ساخته شده اند و همانطور که معقول است ، قایق هایی که از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشند ، ظرفیت بیشتری را نیز داشته و می توانند وزن های بالاتری را نیز تحمل کنند ، به همین دلیل است که بیشتر از قایق های بادی کوچک محبوب تر هستند و شما می توانید شناوری بهتری را نیز از آن ها داشته باشید . معمولا قایق های بادی به صورت پارویی طراحی شده اند و تمامی آن ها را می توان گفت که به صورت پارویی ساخته شده اند و شما می توانید با استفاده از این پارو ها ، قایق های بادی خود را برداشته و آن ها را حرکت دهید . این در حالی است که قایق های بادی برخی از قایق های بادی بزرگ قابلیت این را دارند که بر روی آن ها موتور های مخصوص قایق را نصب کنید تا آن ها را تبدیل به یک قایق بادی موتوری پر شتاب و پر سرعت تبدیل کنید که به بهترین شکل ممکن می تواند بر روی آب حرکت کند و شما را به اطراف ببرد . برای همین بهتر است که قایق های بادی موتوری مناسب را بشناسید و سپس آن ها را خریداری کنید . 

قایق بادی جیمینی یکی از بهترین قایق های بادی ساخته شده در بازار است که شما می توانید از آن به عنوان قایق بادی موتوری بزرگ استفاده کنید . زیرا این نوع قایق ها طراحی متفاوتی نسبت به سایر قایق های بادی داشته است و به دلیل اینکه کیفیت ساخت آن ها متفاوت است و طراحی آن ها بسیار بهتر و استاندارد می باشد ، در صورت نصب موتور بر روی آن ها نیز ، مشکلی برای قایق بادی به وجود نخواهد آمد و شما می توانید با سرعت هر چه تمام بر روی آب حرکت کنید . به عنوان مثال قایق بادی جیمینی می تواند یک قایق مناسب برای نصب موتور باشد ، زیرا طراحی انتهای قایق به صورتی است که شما می توانید از لنسر استفاده کنید و سپس موتور را بر روی لنسر نصب کرده و از آن استفاده کنید . معمولا برخی از قایق های بادی به دلیل نوع طراحی که دارند ، ممکن است برای نصب موتور مناسب نباشند . ولی قایق های جیمینی گزینه فوق العاده ای خواهند بود . همچنین قایق های بادی جیمینی از نظر ابعادی نیز بزرگ هستند و معمولا برای استفاده بیش از 3 نفر ساخته شده اند و ابعاد کوچک در این مدل وجود ندارد . برای همین به خوبی می تواند وزن سرنشینان و موتور را به خوبی تحمل کند . 

این قایق بادی دارای بدنه به خصوص کف تقویت شده می باشد ، به طور مثال برای ساخت قایق بادی جیمینی از کف آلومینیومی استفاده شده است تا قسمت زیرین آن در برابر آسیب ها مقاوم باشد و اگر شما از موتور برای نصب بر روی قایق استفاده کردید ، در صورت حرکت با سرعت بالا بر روی آب ، ضربه های وارده و برخورد با موج ها نمی تواند آسیبی به قایق بادی بزند و این بدنه تقویت شده می تواند در برابر این ضربه ها مقاوم باشد و یا در صورت برخورد با صخره ها از بدنه بادی محصول می تواند به خوبی نگهداری کنید . در کنار این مدل ، نام قایق بادی کاسپین نیز به عنوان یک قایق بادی موتوری بزرگ به چشم می خورد . فروشگاه اینتکس خرید قایق بادی موتوری کاسپین را نیز به شما پیشنهاد می دهد . این مدل نیز در سایز بندی و ظرفیت های مختلف ساخته شده است و از نظر ابعادی نیز بسیار بزرگ بوده و بدنه ای تقویت شده دارد . برای همین تمامی خصوصیت هایی که در رابطه با قایق بادی جیمینی اشاره شد را می توانید در این مدل نیز مشاهده کنید . شما می توانید از قایق بادی اکسکروشن نیز به عنوان قایق موتوری استفاده کنید ، ولی این نوع از قایق ها نیازمند استفاده از موتور های ضعیف تر هستند که با سرعت کمی حرکت می کنند . 

معمولا قایق های بادی که سازگاری با سرعت بالا دارند و امکان نصب موتور بر روی آن ها وجود دارد از بدنه چند لایه ساخته می شوند و جنس بدنه آن ها معمولا از پی وی سی برزنتی می باشد که ضخامت فوق العاده ای را دارند و می توانند در برابر ضربه ها و برخورد موج ها ، اجسام تیز و برنده و سایر مسائل مقاومت خوبی را از خود نشان دهند . این جنس خاصیتی لاستیکی و پارچه ای دارد . همچنین ضد آب بودن بدنه و همچنین مقاومت در برابر اشعه های آسیب رسان خورشیدی باعث شده است تا طول عمر بدنه قایق های بادی افزایش داشته باشد و در برابر آسیب ها مقاوم باشند . شما می توانید انواع قایق بادی موتوری بزرگ را در فروشگاه اینتکس واقع در تهران مشاهده کنید و آن ها را به صورت حضوری از شعب فروشگاه و یا به صورت اینترنتی از وبسایت فروشگاه خریداری کنید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر ویژگی های قایق بادی و قیمت قایق بادی موتوری و یا قیمت مجزا قایق های بادی و موتور مخصوص آنها با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کرده و مشاوره جامع و کامل را در این زمینه بگیرید .