مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 65 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و مبل بادی با قیمت مناسب ، و ارزان یکی از راحت ترین مبلهای بادی در فروشگاه مبل بادی در سایت اینتکس

مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی داشته و مناسب برای استفاده در منزل و یا حتی فضای باز نیز می باشد . قسمت کناری و بخش کف این مبل بادی از پی وی سی دو لایه تهیه شده است و سبب این شده است تا بتواند مقاومت بالایی را در برابر آب و رطوبت داشته باشد . همچنین بخش رویه این محصول از پی وی سی مخملی تهیه شده است و سبب این شده است تا بتوانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . تحمل وزن مناسب نیز سبب این شده است تا بتوانید از این محصول بدون نگرانی بابت بروز مشکل استفاده نمایید . وزن مناسب این محصول نیز از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود که سبب این خواهد شد تا بتوانید به راحتی این مبل بادی را به همراه خود حمل نموده و از آن استفاده نمایید . کیفیت بالای و همچنین بلندی صدای زیاد اسپیکر تعبیه شده در این مبل بادی نیز از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود که می تواند استراحت لذت بخشی را برای شما فراهم سازد .  

مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ با طراحی طبی و استانداردی که دارد به یکی از بهترین و محبوب ترین مبل های بادی تبدیل شده است که می توانید از آن برای نشستن های طولانی استفاده کنید . لازم به ذکر است که مبل های بادی به خوبی می توانند وزن های بالا را تحمل کنند و ضعف و نداشتن قدرت کافی برای تحمل وزن افراد ، یک خیال باطل بوده و در واقع مبل های بادی به خوبی می توانند وزن بالای افراد را تحمل کرده و به مانند یک مبل بادی ایده آل برای استفاده طولانی مدت باشند .

با توجه به ساختار هایی که مبل بادی داشته و ابعادی که دارند ، رده سنی متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته شده است ، بنابراین شما خریداران عزیز بایستی حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید و خرید های خود را از برند های بزرگ و معتبر خریداری کرده و حتما در خرید های خود رده سنی مبل بادی و تحمل وزن آن را مورد بررسی قرار دهید . به عنوان مثال مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ برای سنین بزرگسال و البته نوجوانان طراحی شده است و می تواند به خوبی تا 80 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، بنابراین شما می توانید با در نظر داشتن این ویژگی ها و البته ابعادی که محصول دارد ، خرید خود را انجام دهید . 

در بخش مشخصات در رابطه با ابعاد محصول اطلاعاتی درج شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . البته این نکته را در نظر داشته باشید که مبل های بادی در ابعاد استاندارد تولید می شوند و هیچ نگرانی از بابت خرید نخواهد بود . توجه داشته باشید که مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ دارای یک تکی گاه بلند است که به خوبی می تواند تمامی بدن را پوشش داده و از وارد شدن فشار به کمرجلوگیری کند . بنابراین حتما سعی کنید تا در خرید مبل های بادی خود از مبل هایی استفاده کرده و یا آن را خریداری کنید که تکیه گاه خوبی داشته باشد . 

تولید کننده مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ ، همانطور که از نام محصول مشخص شده است ، شرکت جیلونگ می باشد که یکی از معروف ترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات بادی می باشد ، بنابراین شما نیز می توانید با خیالی راحت این محصول برتر و پر فروش را از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری کنید . جیلونگ تولید کننده ای چینی است که می توان آن را از رقبای برند های دیگری همچون اینتکس و بست وی دانست . کیفیت تولیدات این برند بسیار بالا بوده و برای ساخت محصولات بادی خود از اجناس درجه یک و همچنین طراحی های بی نظیر استفاده کرده است . 

برای ساخت و تولید مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ از لایه های بسیار ضخیم و خوب پی وی سی استفاده کرده است که در یک نگاه کلی می بینیم که بیشتر شرکت های فعال در دنیا از همین جنس برای تولید محصولات بادی خود استفاده می کنند . این جنس بسیار نرم و انعطاف پذیر است که با این وجود به خوبی می تواند وزن های بسیار بالا را نیز تحمل کند . از سوی دیگر توجه داشته باشید که این جنس ضد آب بوده و با توجه به دوام بسیار خوب خود در برابر عوامل و شرایط محیطی می تواند طول عمر بالایی را داشته باشد .

این جنس حتی قابلیت تعمیر داشته و از دیگر خصوصیاتی که باعث شده است تا از آن برای ساخت محصولات بادی استفاده شود ، ضد حساسیت بودن این جنس است . البته بخشی از بدنه مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ که به رنگ آبی است دارای رویه ای از جنس جیر است که این رویه می تواند خاصیتی ضد تعریقی را به مبل بادی ببخشد . این جنس علاوه بر لطافت خاص و خاصیتی ضد تعریقی که دارد می تواند موجب زیبایی هر چه بهتر مبل بادی شود .

برای تولید مبل بادی اسپیکر دار جیلونگ از یک طراحی بی نظیر به نام رویه مواج استفاده شده است که در تصویر نیز مشخص است، بخش های ابی رنگ مبل بادی را اگر مشاهده کنید برجستگی ها و موج هایی را بر روی بدنه مشاهده خواهید کرد که این طراحی باعث انعطاف پذیری هرچه بهتر مبل بادی خواهد شد .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
95 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت استفاده در مسافرت های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...