مبل بادی با اسپیکر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 65 سانتی متر
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی با اسپیکر ، مبل بادی راحت محصول جدید شرکت با عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در سایت آنلاین فروش مبل بادی

مبل بادی با اسپیکر ، مبل بادی راحت و نرم و بسیار شیک مورد پسند جوانان امروزی و مناسب دکوراسیون خانه های شیک و لوکس محصول شرکت jilong ، دارای دو عدد اسپیکر و قابلیت پخش صدا توسط تمامی دستگاههای لوازم صوتی و تصویری می باشد.همراه با پمپ باد و برچسب تعمیرات ، مبلی بادی  بسیار شیک و با رنگ بندی زیبا ،نوع جنس نشیمنگاه : جیر ضد تعریق ، نوع جنس بدنه pvc ، دارای محفظه متصل به مبل بادی جهت قرار دادن لوازم شخصی ، در رنگهای آبی و قرمز. توجه فرمایید مبل بادی جنس جیر را حدالامکان نشویید و خیس نکنید ورود آب و رطوبت به داخل مبل بادی لایه های داخلی مبل را سست میکند و باعث پوسیدگی می شود و مبل بادی از حالت اولیه خود خارج می شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی با اسپیکر

مبل بادی با اسپیکر محصولی راحت و سبک است که در ابعاد کوچک طراحی شده تا در محل های کوچک نیز بتوان آن را استفاده نمود. این مبل بادی زیبایی و جذابیت نیز دارد و مورد پسند تمامی گروه های سنی قرار می گیرد و می تواند برای آن ها وسیله ای کاربردی باشد. کاربرد این محصول برای زمانی است که در روز نیاز به آرامش باشد و محلی راحتی برای استراحت نیاز باشد به همین جهت است که طراحی آن شیبدار می باشد و افراد بر روی آن قادر به تکیه دادن به حالت لم می باشند. مبل بادی دو رنگ است و دارای رنگبندی روشنی می باشد به همین جهت در منزل نیز می تواند زیبایی خود را در دکور به کار ببرد و سبب لذت افراد گردد. این گونه محصولات را می توان در مسافرت نیز با خود به همراه داشت و در آن جای هم از وجود آن لذت کافی را برد. همچنین در باغ و ویلا آن را به طور دائمی قرار داد و اسباب راحتی افراد را مهیا ساخت. برای خرید محصول ابتدا لازم است مطالب زیر را مطالعه نمایید.


کارایی مطلوب محصول

این مبل بادی تمایل افراد جوان را به استفاده از خود کسب نموده است و می تواند برای آن ها در ساعاتی از روز که مشغول استراحت هستند مناسب باشد. وجود اسپیکر در این مبل بادی سبب جذب مخاطبان جوان به این محصول شده و می تواند برای آن ها ساعات خوشی را رقم بزند. اسپیکر محصول قادر به اتصال به گوشی موبایل است و به این روش می تواند موزیک های مختلف را پلی کند. برای این کار با بلوتوث دو وسیله اتصال صورت می گیرد و تمامی فایل های صورتی قادر به شنیده شدن می شوند. برخی از افراد در زمان استراحت تمایل به گوش دادن به موزیک هستند. به طوری که با این روش به آرامش بیش تری دست می یابند. به همین جهت است که در این مبل بادی امکان استفاده از اسپیکر وجود دارد و شما در نهایت آرامش می توانید به استراحت های روزانه خود برسید. بنابراین هر وسیله ای که دارای قابلیت اتصال از طریق بلوتوث می باشد می تواند به مبل بادی متصل شده و موزیک های مورد علاقه افراد را پلی کند.


محصول را نمی توان شستشو داد

این نکته بسیار حائز اهمیت است که امکان شستشوی محصول وجود ندارد. برخی از افراد به طور مداوم تمامی وسیله های مورد استفاده خود را می شوییند و با این کار به تمیزی محیط خود اهمیت می دهند اما باید گفت که امکان شستشوی مبل بادی وجود ندارد و نمی توان بدنه را خیس نمود. علت این امر این است که بدنه دارای لایه بندی است اگر آب به بخش درونی محصول وارد شود هم سبب آسیب رسیدن به اسپیکر می شود و هم خرابی لایه ها را به دنبال دارد. این کار باعث می شود درون محصول نمناک و فاسد شود و دیگر از مبل بادی قادر به استفاده نخواهید بود و در واقع از بین می رود. با خرابی بدنه به طور کل محصول نیز آسیب می بیند که قابل ترمیم و درست شدن نیست.


تعمیر بدنه

زمانی که محصول بادی را راه اندازی می کنید این کار به وسیله پمپ باد صورت می گیرد که در زمان خرید در کنار بدنه وجود دارد.بدنه بادی و توخالی است و در زمانی که مراقبت های لازم انجام نشود در خطر می باشد و هر لحظه ممکن است به آن صدمه وارد شود. برای جلوگیری از برخی آسیب ها مانند سوراخ های جزئی در کنار محصول برچسب تعمیرات گذاشته شده است. این برچسب در محل آسیب قرار می گیرد و محل را ترمیم می کند. با این کار باد درونی بدنه خارج نمی شود و بدنه به حالت اولیه  بر می گردد. زمانی که این کار را انجام می دهید توجه داشته باشید که در دقیق در محل سوراخ قرار گیرد تا از خرابی کلی بدنه جلوگیری شود.


خرید

در صورت تمایل به خرید مبل بادی با اسپیکر همین حالت به نمایندگی های مجاز اینتکس ایران در تهران در سراسر کشور مراجعه کنید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
95 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
دارای موج دار
دارای اسپیکر مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...