مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
1,660,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه در تنها نمایندگی رسمی فروش مبل بادی و صندلی بادی intex و بست وی با قیمت ارزان در ایران

مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه از سری مبل های بادی زیبا و منحصر به فرد است که علاقه مندان خاص خود را دارد . این مبل می تواند در دیزاین اتاق ، خانه یا محل کار تاثیر بسزایی داشته باشد . این محصول بی نظیر دارای کیفیت بالا در ساخت نیز می باشد و به همین خاطر می تواند افراد بزرگسال را تا وزن 90 کیلوگرم بر روی خود جای دهد . طراحی این مبل بادی به مانند توپ های چهل تکه فوتبال می باشد که از این طراحی ، طرفداران زیادی را دارد . به دلیل اینکه این محصول تلفیقی از رنگ های سیاه و سفید است ، می توان آن را به راحتی با هر رنگی ست کرده و با بکار گیری آن به طراحی اتاق یا منزل خود کمک کنید  . جنس رویه و بخش کناری این مبل بادی از pvc فشرده شده می باشد که با طراحی چرمی ، جذابیت خاصی به محصول داده است . برای مقاومت هر چه بهتر مبل ، قسمت کف آن را از ساختار دولایه و ضخیم تر پی وی سی تولید کرده اند تا به خوبی در برابر تحمل وزن مقاومت کند و آسیبی به کف آن وارد نشود . از ویژگی های مهم این محصول می توان به سبک بودن آن اشاره کرد . این مبل بادی وزنی معادل 2 کیلوگرم داشته و به راحتی قابل جابجایی و حمل است . همچنین به دلیل اینکه دارای حجم کم بسته بندی می باشد ، به راحتی می توان آن را در سفر ها نیز همراه خود برد و از در هر شرایطی از آن استفاده کرد . شما می توانید این محصول بی نظیر را از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و در مدت زمان بسیار کم ، درب منزل تحویل بگیرید .

مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه از مبل های بسیار دوست داشتنی و شیک بازار است که فروشگاه اینتکس تهران با توجه به اینکه دوست داران مبل های فانتزی بسیار بالاست ، این مدل را موجود کرده است . مبل های بادی بزرگسال جدید ، دارای طراحی های متفاوت بوده و در تولید آن ها از طراحی توپی استفاده شده است که شما می توانید این مدل از مبل های بادی را در رنگبندی ها و سایز های مختلف مشاهده و خریداری کنید . توجه داشته باشید که مبل های بادی به خوبی می توانند نشیمنگاه نرم و راحت را در اختیار افراد قرار بدهد که در در ادامه بیشتر با محصول آشنا خواهید شد .

ساخت و تولید مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه

تصویری از محصول را در بالای این مطلب مشاهده می کنید که در واقع تصویر اصلی مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه می باشد . این محصول ساختار بادی داشته و بدنه آن کاملا به صورت بادی تشکیل شده است . با توجه به خلاقیت تولید کنندگان ، این مبل بادی شبیه به یک توپ چهل تکه ساخته شده است که رنگ سیاه و سفید آن باعث شده تا جلوه بهتر و واقعی تری را به خود بگیرد . ابعاد بزرگ محصول می تواند فضای کافی را برای نشستن و استراحت کردن یک نفر فراهم کند .

طراحی بی نظیر و آرگونومی ساخت مبل بادی نیز به گونه ای است که افراد در یک محل مناسب برای نشستن قرار گرفته و اینچنین می توانند برای مدت طولانی از مبل بادی استفاده کنند . طراحی گود در بخش نشیمنگاهی این مبل بادی باعث شده است تا مبل یک تکیه گاه بسیار خوب و دسته هایی را در اطراف داشته باشد تا فرد در هنگام استفاده ، احساس راحتی بیشتری را داشته باشد . بنابراین در خرید مبل بادی نیز حتما به نوع طراحی و وجود پشتی و تکیه گاه محصول توجه ویژه ای را داشته باشید . 

ویژگی های مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه

از محبوب ترین ویژگی هایی که می توان نسبت به مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه اشاره نمود ، وزن سبک آن است که به شما این اجازه را خواهد داد تا در هر جایی از خانه از محصول استفاده کنید . توجه کنید که این محصول بادی بوده و در صورت تخلیه باد آن ، می توانید مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی کنید . این حجم کوچک در کنار وزن سبک ، می تواند به شما اجازه دهد تا در هر جایی بتوانید از مبل بادی استفاده کنید و آن ها در سفر ها نیز همراه خود ببرید . 

جنس بدنه مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه

از ویژگی های بسیار خوب دیگر مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه که در واقع به دلیل جنس استفاده شده در تولید آن کسب شده است می توان به ضد آب بودنش اشاره کرد . برای ساخت این محصول بادی از لایه های بسیار خوب و ضخیم پی وی سی استفاده شده است که آن را با نام وینیل نیز می شناسیم ،

مراقبت و نگهداری مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه

پی وی سی مقاوم بوده و در برابر شرایط مختلف جوی ، رطوبت ، نور آفتاب و ... مقاوم است و البته می تواند وزن های بالا را تحمل کند ولی توجه داشته باشید که این جنس در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است و یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند منجر به آسیب دیدن مبل بادی بزرگسال طرح توپ چهل تکه شود ، برخورد اجسام برنده و تیز با بدنه است . همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی را نباید در مواقعی که بیرون از خانه استفاده می کنید ، بر روی زمین های سنگی یا اسفالت و ... راه اندازی کنید . زیرا اجسام باقی مانده بر روی زمین به آن اسیب وارد می کند . ولی توجه داشته باشید که پارگی های کوچک به سهولت قابلیت تعمیر دارند .

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
110 سانتی متر
عرض
87 سانتی متر
ارتفاع
63 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...