مبل بادی بنفش دیزنی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 65 کیلو گرم
  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 62 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی بنفش دیزنی با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی ارسال کشور به تمام نقاط کشور در سایت رسمی فروش محصولات بادی intex

مبل بادی بنفش دیزنی محصولی زیبا و فوق العاده برای استفاده کودکان دارای طراحی کودک پسندانه و زیبا و رنگبندی خاص. این مبل بادی کودک در بین محصولات موجود سایت اینتکس تهران از محبوب ترین مبل های کودک می باشد. ابعاد این مبل برای استفاده یک نفر مناسب می باشد ، طول این مبل بادی کودک 65 سانتی متر ، عرض مبل 62 سانتی متر و ارتفاع آن 43 سانتی متر می باشد. جنس بخش های مختلف این مبل نیز از وینیل است که علاوه بر مقاومت بالا دارای زیبایی خاصی نیز می باشد. وزن بسته بندی این مبل فقط 500 گرم می باشد که همین امر باعث حمل بسیار آسان این مبل بادی در منزل و حتی در یک سفر تفریحی می شود.

مبل بادی بنفش دیزنی

مبل بادی بنفش دیزنی برای راحتی کودکان طراحی و تولید شده است و دارای رنگبندی فانتزی در بدنه می باشد. این مبل بادی دارای اشکال و طراحی های خاصی بر روی خود می باشد که ثابت بوده و تغییر نمی کند. طرح ها چاپی هستند و بدون تغییر در طول استفاده بر روی بدنه قرار می گیرد. مبل بادی وسیله ای سبک و راحت برای بازی های کودکان نیز محسوب می شود و قادر به قرار گیری به حالت معلق بر روی سطح آب می باشد. محصول مورد نظر علاوه بر کاربرد های مختلف دارای کیفیت بالایی نیز می باشد و می تواند دوام و طول عمر داشته باشد. از این رو ضخامت زیادی در بدنه دارد و دارای برترین مواد اولیه در تولید خود می باشد. محصول مورد نظر زیبا و رنگی است و با توجه به طراحی آن اغلب برای دختر خانم ها استفاده می شود و مورد پسند آن ها قرار می گیرد. محصول مورد نظر را باید با دانستن کیفیت مطلوب از فروشگاه اینتکس خریداری کرد و از مزیت های آن بهره مند شد. برای کسب اطلاعات بیش تر در این باره به مطالب زیر مراجعه کنید. 


خصوصیات مهم مبل بادی

محصول مورد نظر برای رده سنی کودکان ساخته شده است و طراحی خاصی دارد. این طراحی سبب شده است که محصول به محصولی فانتزی و شیک تبدیل شود و دارای قابلیت های مختلف باشد. مبل بادی رویه ای رنگی دارد که به رنگ بنفش است. بر روی این بخش طرح های خاصی ایجاد شده اند که شخصیت های کارتنی را شامل می شوند. علاوه بر این موارد زیبایی بیش تر محصول به دلیل طرح ها و رنگ واضح و شفاف رویه می باشد. رویه این محصول دارای براقیت و شفافیت است و به این صورت بسیار جذاب به حساب می آید. خصوصیات دیگر مبل بادی در کیفیت و مرغوبیت آن خلاصه می شود. بدنه محصول بادی و توخالی است و از جنس وینیل می باشد. بخش کف که از اهمیت بیش تری برخوردار است و وزن افراد را نیز تحمل می کند دارای دو لایه بوده است تا تحمل بیش تری داشته باشد و بتواند طول عمر کلی محصول را افزایش دهد. به همین خاطر است که با توجه به بادی بودن بدنه دوام زیادی دارد و می تواند در صورت برخورد و ضربه مقاومت داشته باشد. اما با این وجود نیز باید مراقبت هایی را رعایت کرد که باعث خرابی بدنه نشد.


مراقبت از محصول

مبل بادی دارای ضخامت می باشد و خدمات پس از فروش دارد اما با این حال نکاتی وجود دارد که می توان آن را در طول عمر بالا مورد استفاده قرار داد. این محصول خاص دارای رویه ای با دوام می باشد اما با نزدیک کردن اشیاء تیز و برنده ممکن است آسیب ببیند و در صورت برخورد سوراخ و خرابی رخ خواهد داد. از سویی دیگر مبل بادی قابل اشتعال می باشد. از این رو نباید به حرارت و شعله نزدیک شود چرا که نزدیک شدن به این عوامل سبب خرابی بدنه می شود و ممکن از آن را ذوب کند. ذوب شدن بدنه حالت محصول را از بین می برد و سبب سوراخ شدن آن می شود. به همین خاطر است که دیگر قادر به ارائه کارایی نمی باشد.


کاربرد محصول

مبل بادی به صورت فانتزی در اتاق خواب کودکان قرار می گیرد و برای آن ها نشیمنی راحت محسوب می گردد تا به کار های مختلف بپردازند. از سویی دیگر این محصول را می توان به دلیل سبک بودن به راحتی با خود به همراه داشت و در مسافرت ها و میهمانی ها از آن بهره کافی را برد. همچنین این محصول سیستمی دارد که بر روی آب به حالت معلق قرار می گیرد. با این وجود می تواند کودکان را نیز بر روی خود قرار دهد و به تماشای اطراف در یک محیط جدید بپردازند.


خرید

مبل بادی مزیت های گوناگون دارد و در طرح های مختلف موجود است اما مبل بادی بنفش دیزنی دارای طراحی خاصی است که تنها در نمایندگی اینتکس تهران آماده خرید می باشد.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
65 کیلو گرم
طول
65 سانتی متر
عرض
62 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
وینیل براق
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی سوزنی
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 0.5 کیلوگرم
رده سنی: 3 تا 15 سال
دارای سطح گرد
نوع: دخترانه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...