مبل بادی تک نفره دلوکس با رویه جیر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 127 سانتی متر
  • عرض: 122 سانتی متر
1,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وزن کلی این محصول 3 کیلوگرم بوده و به راحتی قابل حمل است ، همچنین تحمل وزن این مبل تا 100 کیلوگرم می باشد . این مبل بادی تک نفره دلوکس با رویه جیر ، با کیفیت بالا و قیمتی ارزان در فروشگاه intex قرار گرفته تا شما بتوانید به راحتی اقدام به خرید آن ها کنید .

مبل بادی تک نفره دلوکس با رویه جیر از سری محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود خود محبوبیت زیادی را در بین هوارداران پیدا کرد . این مبل بادی در سال 2018 تولید شده است و در بین جدید ترین مبل های بادی ساخته شده توسط این کمپانی است . این مدل با ساختار مدرنی که دارد می تواند نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی را برای افراد استفاده کننده به ارمغان بیاورد . رویه این مبل بادی جیز بوده و زیبایی خود را مدیون رویه جیز و مخملی است . این رویه علاوه بر زیبایی باعث شده تا سطح مبل نرم تر شود و نیز با وجود الیافی که دارد نمی گذارد بدن عرق کند . قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل مواج بوده و این خصوصیت باعث شده است تا سطح مبل انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد . وجود رویه مواج کمک می کند تا جریان هوا در بین بدن فرد و رویه تشک وجود داشته باشد و به همین علت دمای بین آن ها بالا نرفته و در نتیجه فرد عرق نمی کند . نشیمنگاه گود این مبل کمک می کند تا بدن و کمر فرد استفاده کننده در بهترین حالت خود قرار بگیرد و بدون اینکه فشاری به فرد وارد شود ، مدت طولانی تری را به استراحت کردن بپردازد .

مبل بادی تک نفره دلوکس با رویه جیر یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. این مبل بادی توانسته است به دلیل طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبایی که دارد به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی در سال 2018 تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. فرم کلی این مبل بادی به صورت گرد بوده و دارای رنگ بدنه سبز می باشد. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای مبل های ثابت باشد تا در هنگام خستگی بتوانید بر روی آن نشسته و در نهایت آرامش استراحت کنید. قسمت نشیمنگاه این مبل بادی به صورت مواج طراحی شده است که این سطح مواج سبب ضد تعریق شدن مبل شده و از عرق کردن بدن شما به هنگام نشستن بر روی آن جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این مبل بادی با کیفیت خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه مبل بادی :

همانطور که می دانید مهمترین اصل در هنگام خرید یک محصول جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. در هنگام خرید مبل بادی یکی از مهمترین نکاتی که بایستی به آن توجه شود کیفیت بدنه آن محصول می باشد و باید از مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت آن استفاده شده باشد. این مبل بادی دارای بدنه ای از جنس جیر می باشد که از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و اجسام تیز برخوردار است. قسمت کف این محصول نیز از برزنت بوده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و کاملا ضد آب می باشد. از این مبل باید می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، استراحت و مطالعه استفاده نمود. مبل های بادی معمولا می توانند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت افراد بیمار و ناتوان باشد که توسط پزشکان نیز این گونه محصوات طبی توصیه می شود.


ابعاد، وزن و تحمل وزن مبل بادی :

این مبل بادی همانند سایر محصولات اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمری را درون منزل نسبت به مبل های ثابت اشغال می کند و به راحتی می توان از آن درون اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده نمود. این مبل بادی در ابعادی همانند طول: 127 سانتی متر، عرض: 122 سانتی متر و ارتفاع: 81 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 100 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3 کیلو گرم می باشد که نسبت به مبل های ثابت دارای وزن کمتری بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. این محصول ارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی نیز می باشد که به راحتی درون صندوق عقب ماشین جا شده و می توان آن را با خود به مسافرت نیز برد تا در درون ویلا و یا چادر های مسافرتی از آن استفاده نمود.


نحوه راه اندازی مبل بادی :

برای راه اندازی این مبل بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که می توانید برای تهیه ان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و ر قسمت پمپ باد از انواع این پمپ های دیدن نمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ مبل را از بسته بندی خارج نموده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای مبل را باز کرده و نازل پمپ را در ان قسمت قرار می دهید. سپس شروع به باد زدن می کنید. پس از این که مبل فرم کلی خود را گرفت و کمی سفت شد، پمپ را از ان جدا نموده و درب دریچه هوای مبل باید را می بندید. همچنین توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :


  • از برخورد اجسام تیز با بدنه مبل بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • مبل بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • از پرش و جامپینگ بر روی مبل خودداری نمایید.
نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
127 سانتی متر
عرض
122 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
جنس رویه
جیر راه راه کبریتی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
برزنت
پمپ
ندارد
نوع کاناپه
تک نفره بزرگسال
ساختار رویه
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
وزن
3 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...