مبل بادی تک نفره دو رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 96 سانتی متر
  • عرض: 78 سانتی متر
1,810,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره جدید اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران و فروش صندلی بادی یک نفره و دو نفره با قیمت ارزان

مبل بادی یک نفره دو رنگ از سری محصولات زیبا و جدید شرکت اینتکس می باشد که  این مبل در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ،ابعاد مماسب این محصول برای استفاده در منزل در نظر گرفنه شده است و دارای طول 58 سانتی متر و عرض 78 سانتیمترو  ارتفاع 71 سانتیمتر می باشد و با توجه به این ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 110 کیلوگرم را دارا می باشد که برای این مبل بسیار مناسب است. جنس روکش این مبل بادی مخمل با کيفيت بسيار بالاست و در مقابل ضربه ها و فشار های احتمالی مقاوم عملکرده و نیازی به نگرانی در این مورد ندارید .این مبل بادی با طراحی زیبایی که دارد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.دو رنگ قرمز و سفید به زیبایی به هم ترکیب شده اند و جلوه ی خاصب را به این محصول بخشیده اند.این محصول توسط پمپ باد به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان آماده استفاده میشود.

مبل بادی تک نفره دو رنگ

مبل بادی تک نفره دو رنگ یک محصول زیبا و با کیفیت است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول به صورت راحتی بوده و شما با نشستن بر روی ان احساس راحتی و نرمی را تجربه خواهید کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید....

در ابتدا اگر بخواهیم راجب ساختار این محصول صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا همانند مبل و صندلی های تک نفره راحتی طراحی و تولید شده است. بخش نشیمنگاه این محصول به گونه ای طراحی شده که دارای شیار و فرو رفتگی می باشد که با نشستن بر روی ان نرمی بیشتری را احساس خواهید کرد و به صورت طبی تولید گردیده است. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت شیب دار بوده که دارای شیار می باشد تا از تعریق شما در هنگام نشستن بر روی این محصول خودداری کرده و نرم و لطیف تر شود. در خصوص رنگ این محصول هم باید عنوان نمود که تمام اجزای این کالا به صورت یکدست قرمز رنگ می باشد. هم چنین لبه های کناری این کالا هم از رنگ سفید طراحی شده است که این تضاد رنگی باعث شده تا این محصول بیش از پیش به چشم بیاید. تمام این موارد نشان از خلاقیت در ساخت و تولید این کالا دارد.

جنس بدنه

رویه اصلی این محصول ساخته شده از نوع PVC مخملی می باشد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع PVC طرح چرم طراحی و تولید شده است که فوق العاده مقاوم است. نکته مهم دیگر در خصوص بدنه این محصول بخش کف ان است که از نوع PVC دو لایه تولید گردیده و فوق العاده با کیفیت و حذاب می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد. هم چنین این مبل قادر است تا 110 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود به سادگی تحمل نماید که مقدار قابل توجهی است. علاوه بر این ها طول این محصول 96 سانتی متر ، عرض ان 78 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 71 سانتی متر است. وزن این محصول هم تنها 2.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک و قابل حمل می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این مبل بادی را شما می توانید به سادگی باد کرده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا نیاز به یک عدد پمپ باد برای باد کردن دارد. شما پس از خرید و تهیه یک پمپ باد می بایست به سادگی دریچه های باد رویه این محصول را یافته و اقدام به باد کردن این محصول کنید. این کار شاید در مجموع پنج دقیقه وقت شما را بگیرد که بسته به نوع پمپ شما ممکن است این زمان کمتر هم شود. هم چنین پس از باد کردن این کالا می بایست مراقبت های لازم را از این محصول انجام دهید تا دچار اسیب نشود. در همین خصوص باید گفت که شما باید از سوراخ کردن این کالا بپرهیزید. هم چنین از ضربه زدن به بدنه اصلی این کالا پرهیز کرده و از ان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. تمام این موارد نکات ساده ای است که با رعایت ان ها سلامت این محصول را تضمین خواهید کرد.

جمع بندی

مبل بادی تک نفره دو رنگ یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب است که مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و ساختاری بسیار با کیفیت و طبی دارد. این کالا تحمل وزن بالایی داشته و بدنه ای مقاوم را هم دارا می باشد که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
96 سانتی متر
عرض
78 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
-
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...