مبل بادی دو تکه تک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 107 سانتی متر
  • عرض: 104 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی مبل بادی دو تکه تک نفره ، از سری مبل های بادی دو تکه با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است .

مبل بادی دو تکه تک نفره یکی از محصولات جدید و با کیفیت کمپانی اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود خود به بازار های جهانی توانست به فروش خوبی دست یابد . این مبل بادی به دلیل اینکه دارای ساختار دو تکه بوده به این اسم خوانده می شود . این مبل برای استفاده یک نفر طراحی شده است و رویه آن دارای شیب مناسب برای قرار گیری افراد فراهم کرده است . قسمت نشیمناه این مبل بادی به صورت گود و مواج می باشد که به همین دلیل بسیار نرم و راحت شده است و فرد هنگام قرار گیری در بهترین حالت خود قرار می گیرد . همچنین این مبل ها به دلیل اینکه بادی هستند و با توجه به جنس کشی و انعطاف پذیرش ، موجب شده تا خاصیتی فنری داشته باشد و فرد هنگام قرار گیری این حس را می کند که در مبل فنر هایی وجو دارد که باعث شده تا این چنین نرم و راحت باشند . این مبل را می توان به راحتی جابجا کرد ، چون وزن کلی آن به 2.2 کیلوگرم می رسد و به همین دلیل می توان آن را در هر جای خانه حمل و استفاده کرد . وزنی که این مبل می تواند تحمل کند به 100 کیلوگرم می رسد که این تحمل وزن می تواند نشان از کیفیت بالای این مدل داشته باشد . علت مقاومت بالای آن را می توان رویه برزنتی و ضخیم مبل دانست . یکی از ویژگی های مهم این مبل بادی زیرپایی های مجزای آن می باشد . وجود این زیر پایی باعث شده تا فرد بتواند پاهای خود را با قرار دادن بر روی آن در حالت بهتری قرار دهد . ارتفاع و ابعاد این مبل نیز استاندارد بوده و برای قرار گیری نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است . شما می توانید به راحتی این مبل بادی بسیار با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

مبل بادی دو تکه تک نفره از جدید ترین تولیدات مبل های بادی است که می تواند برای نشستن بسیار عالی و راحت باشد زیرا ساختاری بادی دارد و از این نظر بسیار نرم و طبی است . مبل های بادی امروزه به عنوان مبل های راحتی با قابلیت حمل و جابجایی آسان مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید آن را به صورت یک نفره و یا چند نفره خریداری کنید ، بنابراین شما اصلا مجبور نیستید که برای داشتن مبل بادی ، یک سرویس از مبل های بادی را خریداری کنید . 

این محصولات ساختاری استاندارد نیز دارند که به شما اجازه خواهد داد تا برای مدت طولانی بر روی مبل بنشینید ، بدون اینکه خسته شوید . در ادامه این مطلب به نقد و بررسی کامل مبل بادی دو تکه تک نفره خواهیم پرداخت تا شما مشتریان عزیزی که خیلی با این محصولات آشنا نیستید ، بتوانید خرید های خود را به راحتی انجام دهید . 

ساخت و تولید مبل بادی دو تکه تک نفره

همانطور که در نام محصول ذکر شده است این مبل های بادی برای استفاده تک نفره ساخته شده اند و همچنین ساختار دو تکیه دارند که می توانید تصاویرآن را نیز مشاهده  کنید . مبل بادی دو تکه تک نفره در دو رنگ تولید شده است که به دلخواه خود می توانید رنگ های قرمز یا کرمی رنگ آن را خریداری کنید . توجه داشته باشید که ساختار دوتکه این مبل بادی در واقع یک قسمت مبل و یک قسمت نیز زیرپایی می باشد که در کنار یکدیگر می توانند یک نشیمنگاه عالی را برای استراحت کردن فراهم کند . برای ساخت این مبل بادی از جنس پی وی سی استفاده شده است که انعطاف پذیری بسیار خوب این جنس باعث شده است تا مبل بادی نیز انعطاف پذیری بسیار عالی را از خود داشته باشد .

توجه داشته باشید که مبل های بادی به خوبی می توانند ایده آل برای استراحت کردن باشند به خصوص که وجود زیرپایی می تواند به شما اجازه دهد تا پاهای خود را در یک راستای خوب قرار دهید تا اینچنین خستگی خیلی زود تر از پاهای شما خارج گردد . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، این مبل بادی دارای بخش نشیمنگاهی نرم و راحت است که به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید به بهترین شکل بر روی مبل ریلکس کنید و به تکیه گاه نیز تکیه دهید و به تماشای تلویزیون یا مطالعه کتاب و کارهای دیگر خود بپردازید . 

ویژگی های مبل بادی دو تکه تک نفره

از ویژگی های بسیار عالی که می توان در رابطه با مبل بادی دو تکه تک نفره اشاره نمود ، وزن بسیار سبک آن می باشد ، به همین دلیل نیز شما می توانید مبل را برداشته و آن را جابجا کنید ، از این رو در هر جایی که دلخواه شماست می توانید از مبل بادی استفاده کنید . توجه داشته باشید که ساختار این مبل بادی بوده و در صورتی که باد داخل آن تخلیه شود ، مبل در ابعاد بسیار کوچکی جمع خواهد شد ، به همین علت شما نیز قادر خواهید بود که مبل بادی رابرداشته و حتی با خود به سفر ها ببرید و از آن در خارج از منزل نیز به راحتی استفاده کنید . این مبل بادی به دلیل جنسی که دارد کاملا ضد آب بوده و در صورت خیس شدن نیز صدمه ای نخواهد دید . همچنین می توانید از آن در هوای آزاد و در معرض نور خورشید نیز استفاده کنید .

نحوه استفاده و راه اندازی مبل بادی دو تکه تک نفره

برای استفاده از مبل بادی دو تکه تک نفره نیاز است تا در ابتدا بدنه را باد کنید . شما می توانید هر دو تکیه را راه اندازی کرده و از زیرپایی نیز استفاده کنید و یا حتی مبل را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این مبل بادی تقریبا ابعاد بزرگی دارد و شما می توانید برای سهولت در راه اندازی از یک پمپ باد استفاده کنید تا سریع تر مبل شما راه اندازی گردد . شما می توانید این پمپ های باد را از فروشگاه اینتکس تهران نیز خریداری کنید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
107 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
برزنت ضخیم
جنس بخش کناری
برزنت
جنس کف
برزنت دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
تک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای یک عدد زیرپایی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...