مبل بادی دو رنگ سبز و مشکی زیر پایی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، کمپینگ
  • تحمل وزن: 95 کیلو گرم
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 83 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو رنگ سبز و مشکی زیر پایی دار از سری محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس در سایت رسمی فروش مبل بادی اینتکس و bestway

مبل بادی دو رنگ سبز و مشکی زیر پایی دار از سری محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و طراحی آن نیز منحصر به فرد است. همانطور که از نام این محصول مشخص است بدنه ان از دو رنگ اصلی سبز و مشکی بهره می برد که باعث افزایش جذابیت آن شده است. قسمت های مخملی بدنه که شامل پشتی و نشیمنگاه می شود به رنگ سبز می باشد و بخش های بیرونی آن مشکی رنگ هستند و حالتی مشابه چرم دارند. جنس بدنه این مبل بادی از لایه های بسیار ضخیم پی وی سی ساخته شده است و الگو بدنه نیز از مبل بادی اینتایم بوده که جنس و کیفیت بسیار خوبی دارد. این کالا کاملا پرتابل بوده و می توان آن را به سادگی برای مسافرت و ... حمل کرد. 

مبل های بادی هر کدام به نوبه خود ویژگی ها و برتری های فراوانی دارند که می توانند نیاز های شما را به شیوه های مختلفی برطرف کند. برخی از مبل های بادی ماهیتی برای استفاده در خارج از منزل دارند و برخی دیگر نیز مسافرتی هستند. مبل بادی 46077 یکی از محصولات بسیار خوب و دوست داشتنی در میان تمامی مبل های بادی است که طراحی زیبا و دوست داشتنی دارد که بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. این محصول از نظر کیفیت بدنه و از نظر طراحی می تواند یکی از برترین های بازار باشد و با توجه به تولید مدل دو نفره آن می تواند یک ست چند نفره برای قرار دادن در منزلتان باشد. در ادامه و با بررسی این محصول همراه ما باشید. 

طراحی

ظاهر هر محصول اهمیت های خاص خود را دارد و در صورت عدم تناسب قسمت های مختلف آن یا کاربردی بودن آن جنس، کیفیت و ابعاد آن مورد پسند خریداران واقع نخواهد شد. ظاهر این محصول بر پایه مبل های راحتی سنتی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد که منجر به تولید محصولات بسیار خوبی خواهد شد. این کالا نیز طبق آنچه سازنده آن اعلام کرده از نظر راحتی کمی بهتر از مبل های سنتی می باشد. دلیل أن هم استفاده از لایه های جیر مخملی در قسمت های نشیمنگاه و پشتی است که ساختار مواج و موازی نیز دارد که در نهایت باعث تولید محصولی کاملا ضد تعریق می شود. قسمت های جیر بدنه سبز تیره و قسمت های  براق مشکی هستند که باعث به وجود آمدن طراحی بسیار زیبا برای آن شده است. علاوه بر این زیرپایی نیز با همین ترکیب رنگی تولید شده است که زیبایی آن را افزایش داده است. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول مشابه بسیاری از مبل های بادی هم رده خود بوده و برای استفاده بزرگسالان کاملا مناسب است. بخش طولی بدنه 95 سانتی متر و عرض آن نیز 83 سانتی متر می باشد که برای محصول یک نفره کاملا مناسب است. ارتفاع مبل تا بالاترین قسمت پشتی آن برابر 69 سانتی متر بوده و بخش نشیمنگاه آن حدود 20 سانتی متر پایین تر از ابعاد ذکر شده می باشد. لازم به ذکر است تمامی ابعاد ذکر شده فضای اشغال شده بدنه هستند و فضای قابل استفاده داخلی انکی کمتر است. این کالا را می توانید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی در کوله پشتی قرار داده و حمل کنید.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این مبل بادی از لایه های فوق العاده ضخیم و با کیفیت پی وی سی تشکیل شده است که در محصولات رده بالای اینتکس مثل تخت های این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. قسمت های کناری همانطور که بارها در متن به آن تاکید شد از لایه های براقی بهره می برد که یک لایه هستند و فشار وارده تا حد ممکن را به خوبی تحمل می کنند. قسمت های رویه و بالای پشتی أن نیز مخملی بوده که کاملا مناسب استفاده طولانی مدت می باشد و با توجه به طراحی خوبی که دارد می توان آن را جایگزین مبل های سنتی کرد.

روش نصب

برای نصب این محصول در ابتدا لازم است محل مناسب و عاری از هرگونه شئ تیزی را بیابید. این محل باید کاملا مسطح و تراز باشد تا از فشار آمدن به بخشی خاص از بدنه جلوگیری شود. در ادامه مبل و زیرپایی آن را از بسته بندی خارج کرده و در محل مورد نظر پهن کنید. در مرحله بعدی با استفاده از پمپ باد برقی و یا دستی اینتکس یا هر برند تولید کننده محصولات بادی دیگر اقدام به باد کردن این محصول کنید. انجام این مراحل حدود 3 دقیقه برای مبل و دو دقیقه برای زیرپایی زمان خواهد برد. پس از اطمینان از بسته بودن دریچه تخلیه این مبل آماده استفاده شما می شود.

نوع
خانگی ، کمپینگ
تحمل وزن
95 کیلو گرم
طول
95 سانتی متر
عرض
83 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای تمام سنین
دارای زیر پایه بادی مجزا
مناسب برای استفاده در منزل و مسافرت ها
قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...