مبل بادی دو نفره دو رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
1,990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره دو رنگ از سری مصولات شرکت بزرگ و با تجربه شرکت بست وی می باشد در نمایندگی و فروشگاه مرکزی محصولات بادی در ایران

مبل بادی دو نفره دو رنگ از سری مصولات شرکت بزرگ و با تجربه شرکت بست وی می باشد. این مبل بادی دو نفره در نوع خانگی تولید شده است و دارای زیبایی منحصر به فرد و ویژگی های فراوانی می باشد. مبل بادی دونفره دورنگ دارای ابعاد مناسبی می باشد ، طول این مبل بادی 150 سانتی متر ، عرض آن 85 سانتی متر و ارتفاع مبل 53 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 200 کیلوگرم را دارد. جنس رویه این مبل از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری مبل از پی وی سی مات و جس کف این مبل بادی دو نفره از پی وی سی دولایه می باشد. شما می تانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی دو نفره دو رنگ
مبل بادی دو نفره دو رنگ با قابلیت استفاده در کنار افراد دیگر به آن ها این امکان را می دهد تا به راحتی با دوستان و یا اقوام خود به تماشای فیلم بپردازند و یا زمان های خوبی را با هم بگذرانند. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن تفریحاتی مانند گیم می باشد که برای این کار در مقابل تی وی قرار داده می شود و می تواند زمانی که علاقه مندان به بازی و سرگرمی مشغول هستند را بهتر و راحت تر تنظیم کند. از این رو دارای جنس رویه خوبی بوده و می تواند نرمی و لطافت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. در نتیجه افرادی که از این محصول استفاده می کنند تجربه ای راحت و خوب در زمان مصرف کسب می کنند و می توانند با بهره برداری از محصولی با طول عمر بالا در اختیار افراد باشد. مبل بادی در محیط های مختلف قابل بهره برداری است. به گونه ای که با داشتن وزن سبک قادر به آن است که به این محل ها منتقل شود. همچنین این مبل بادی تمایل افراد به استراحت در مسافرت را افزایش می دهد و می تواند مطلوب ترین موقعیت را برای آن ها ایجاد سازد.
رویه ضد حساسیت
از داشتن موقعیت مطلوب از نظر مخاطبان می توان به داشتن رویه ضد حساسیت اشاره کرد که سطح محصول را پوشانده است و می تواند بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد سازد. در نتیجه این گزینه برای استفاده مداوم مناسب می گردد و در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. این محصول خاص دارای بدنه ای مقاوم می باشد که از رویه های با کیفیت تشکیل شده است. رویه ها وظیفه آن را دارند که برای استفاده افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازند تا آن ها قادر به داشتن موقعیت مناسب در هر زمانی باشند. از این رو رویه این محصول ضد تعریق و ضد حساسیت بوده است و در هر زمانی می توان از آن بهره مند شد. چرا که در فصول گرم سال اگر از محصولی ضد حساسیت استفاده نشود بدن دچار عارضه های پوستی شده و ممکن است برای افراد بد باشد. از این جهت باید به این نکته توجه کرد که اگر قصد استفاده از مبل بادی در محیط های باز را دارید این محصول از ویژگی ضد حساسیت برخوردار باشد تا بهترین شرایط را برای آن ها مهیا سازد. داشتن رویه نرم و راحت نیز به دلیل وجود پارچه مرغوب در ساخت آن می باشد.
راحتی زیاد در زمان مصرف
این مبل بادی از بدنه ای بادی تشکیل شده است که داخل آن خالی می باشد. از این جهت دارای وزن سبک بوده و به راحتی توسط یک فرد جا به جا می شود. علاوه بر این موارد مبل بادی با وزن کم در مسافرت نیز کاربرد های زیادی دارد و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل داشتن راحتی در زمان مصرف از این مبل بادی در محیط هایی مانند باغ و ویلا استفاده می کنند و با آن شرایط استراحت را برای علاقه مندان ایجاد می سازند. از این رو مزیت های مبل بادی علاقه افراد برای خرید را نیز افزایش می دهد و می تواند مطلوب و منحصر به فرد باشد. از این جهت جایگاه قرار گیری دو فرد را به صورت گرد ایجاد کرده است تا موقعیت راحتی را تجربه کنند و بتوانند به راحتی بر روی آن قرار بگیرند.
بدنه منعطف محصول
این مبل بادی از بدنه ای منعطف برخوردار است و علت آن هم وجود فضای خالی در داخل محصول می باشد. از این رو زمانی که میزان کم تری باد در داخل بدنه وارد شود موقعیت به گونه ای می شود که می توان نرم تر آن را داشت و زمانی که نیاز به داشتن محصولی با استحکام لازم می باشد می توان به راحتی و به میزان لازم با پمپ باد بدنه را راه اندازی و نصب نمود.
خرید مبل بادی
مبل بادی دو نفره دو رنگ دارای رنگ ثابت و طول عمر بالا می باشد که در شرکت اینتکس تهران به فروش می رسد.

نوع
خانگی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
150 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت حمل آسوده
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...