مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، کمپینگ
  • تحمل وزن: 170 کیلو گرم
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره دو رنگ یکی از محصولات جدید و با کیفیت می باشد که تا کنون توانسته نظر بسیاری افراد را به سوی خود جلب کند. بخش اصلی بدنه این مبل که شامل نشیمنگاه و پشتی آن می شود از رنگ سبز و پی وی سی مخملی بهره می برد که کاملا ضد تعریق بوده و می تواند برای استفاده های طولانی مدت کاملا مناسب باشد. بخش دیگر بدنه نیز حالت چرمی داشته اما جنس اصلی آن پی وی سی ضخیم می باشد. برای افزایش پایداری مبل در حین استفاده اینتکس از مکانیزم خاص خود استفاده کرده است که طی آن دیواره های پایینی حجم هوای بیشتری دارند و حین استفاده به زمین وکیوم می شوند که در نهایت باعث می شود از تکان های نا خواسته حین استفاده جلوگیری شود. این مبل بادی را نیز می توانید همانند سایر کالا های بادی در کوله پشتی خود قرار داده و به سادگی حمل کنید تا در زمان مورد نظرتان با باد کردن آن آماده استفاده شود. 

مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس از نمونه مبل های بادی طراحی شده برای استفاده دو نفره می باشد که به همین دلیل از محبوبیت بسیار زیادی نزد مشتریان دارد . مبل های بادی دو نفره به نسبت مبل های بادی یک نفره از تنوع کمتری برخوردار بوده و همین موضوع باعث شده است که مدل های دو نفره در بازار بسیار کمتر باشد . بنابراین شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و مبل بادی دو نفره خود را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . توجه داشته باشید که مبل های بادی محصولاتی بسیار نرم و راحت بوده و می توانید با استفاده از آن ها احساس راحتی و رضایت را داشته باشید و حتی برای نشستن های طولانی نیز از این محصولات استفاده کنید .

طراحی و ساخت مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس

طراحی و ساخت مبل بادی دو نفره همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، به صورت دو رنگ است . مبل های بادی دو نفره برای اینکه دو نفر را بتوانند بر روی خود جای دهند ، از طراحی عریض تری برخوردار خواهند بود ، لذا شما نیز می توانید حس راحتی بیشتری را داشته باشید و برای مدت طولانی نیز بر روی مبل استراحت کنید . یکی از دلایلی که می توانید در طولانی مدت از نشستن بر روی مبل بادی خسته نشوید ، طراحی رویه مواج در مبل بادی است که در تصویر نیز کاملا مشخص است . 

همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، سطح مبل بادی به صورت مواج و برجسته طراحی شده است ، این طراحی برجسته در واقع همان طراحی رویه مواج است که باعث می شود که انعطاف پذیری سطح مبل بادی افزایش داشته باشد تا اینچنین در هنگام استراحت کردن از هیچ فشاری به کمرتان وارد نشود . این طراحی همچنین در پشتی و تکیه گاه مبل بادی نیز پیاده سازی شده است . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، این مبل بادی از ساختار لایه لایه برخوردار می باشد که این نوع طراحی باعث می شود که مبل بادی به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند ، بدون اینکه آسیبی ببیند . 

مزایا و ویژگی های مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس

از مزایا و ویژگی های بسیار خوب این مبل بادی می توان به سبک بودنش اشاره کنیم ، از این رو به سادگی می توانید مبل را برداشته و جابجا کنید ، همچنین می توانید در مسافرت ها نیز از آن استفاده کنید ، زیرا حجم بسته بندی آن بسیار کوچک بوده و به خوبی شما نیز می توانید آن را در ماشین جای دهید و با خود به مسافرت ببرید . ازسایر ویژگی های این محصول می توان به ضد تعریق بودن بدنه اشاره کنیم . 

جنس بدنه و رویه مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس

برای ساخت مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس از لایه های بسیار خوب پی وی سی استفاده شده است که خاصیتی چرمی داشته و گویی بدنه آن از چرم ساخته شده است و اصلا بادی نیست . بنابراین شما می توانید یک مبل بادی نرم و طبی و در عین حال زیبا و لوکس را داشته باشید . توجه داشته باشید که تمامی بخش های بدنه مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس از پی وی سی ساخته شده است که البته بخش رویه و نشیمنگاه مبل بادی به همراه تکیه گاه آن که رنگ سبز دارد از یک لایه جیر پوشیده شده است که به خوبی می تواند لطافت کافی را به مبل بادی ببخشد . توجه داشته باشید این جنس خاصیت ضد تعریقی داشته و همچین ضخامت مبل را بیشتر می کند . 

پنچرگیری مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با مبل بادی دو نفره دو رنگ اینتکس اشاره نمود ، قابلیت پنچرگیری محصول است ، شما در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی می توانید مبل های بادی خود را با استفاده از برچسب هایی تحت عنوان برچسب های تعمیرات ، پنچرگیری کنید و به مانند روز اول از چادر مسافرتی خود استفاده نمایید . توجه داشته باشید که مبل های بادی را می توانید برای تعمیرات تخصصی تر از فروشگاه اینتکس تهران کمک گرفته و محصول را برای پنچرگیری به فروشگاه تحویل دهید .

نوع
خانگی ، کمپینگ
تحمل وزن
170 کیلو گرم
طول
193 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای تمام سنین
ضد تعریق و کمپینگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...