مبل بادی دو نفره ریلکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 140 کیلو گرم
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره ریلکس محصول جدید شرکت اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی و سایت آنلاین فروش مبل بادی intex و بست وی با ضمانت معتبر

مبل بادی دو نفره ریلکس، مبلی مناسب راحت در اتاق تلویزیون و نشیمن خانه شماست که همراه با همسر و فرزندانتان به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینید و از راحتی و آرامش مبل بادی اینتکس لذت ببرید.ما مبل های بادی intex را به شما پیشنهاد می كنیم، اگر به دنبال یك هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید . این مبل های بادی دو نفره كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛ بسیار پر کاربرد و پرفروش در ویلا ها و حتی در سفر می باشند. مبل بادی دونفره شیك، فانتزی ، زیبا ، سبك و بادوام می باشند. مبل بادی اینتکس قدرت تحمل بالایی دارند و می توانند حتی تا وزن 150 كیلو گرم را نیز تحمل كنند.

مبل بادی دو نفره ریلکس یکی از مبل های بادی با کیفیت فروشگاه اصلی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ساخت

مبل بادی ریلکس دو نفره دارای طراحی ویژه ای می باشد که مناسب برای استفاده های کوتاه و طولانی مدت بوده و می توانید از آن برای مطالعه و یا تماشای تلویزیون استفاده نمایید . طراحی استاندارد نشیمن و بخش پشتی این محصول سبب این می شود که می توانید ساعت های طولانی از این محصول استفاده نمایید و دچار خستگی نخواهید شد . خط های تعبیه شده بر روی قسمت نشیمنگاه این محصول علاوه بر زیبایی به راحتی در استفاده نیز کمک بسزایی نموده است . رنگ های استفاده شده در تولید این محصول سبب این شده است تا بتوانید از این محصول در تمام فضاها استفاده نمایید و همچنین برای تمام سلیقه ها نیز مناسب باشد و حتی بتوانید از این محصول به عنوان کادو نیز استفاده نمایید . 


جنس بدنه

بدنه این مبل بادی از پی وی سی دولایه تهیه شده است که به شما کمک می کند تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . بخش رویه این مبل بادی دو نفره از پی وی سی مخملی تهیه شده است و سبب این خواهد شد تا بتوانید مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . بخش های کناری این مبل بادی از پی وی سی چرمی تهیه شده است و در برابر اشیاء نوک تیز نیز مقاومت بالایی دارد . همچنین بخش کف این مبل بادی دو نفره اینتکس از پی وی سی چرمی دولایه تهیه شده است و استحکام بالایی نیز در برابر فشار و همچنین ضربه دارد .البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که این پی وی سی دولایه سبب این شده است تا در برابر آب نیز مقاومت بالایی داشته باشد . 


ابعاد و تحمل وزن

طول این مبل بادی اینتکس 140 سانتی متر ، عرص آن 117 سانتی متر و ارتفاع 74 سانتی متر می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل بادی دو نفره بوده و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . از دیگر ویژگی های مثبت این مبل بادی می توان به وزن 2.3 کیلوگرمی این محصول اشاره نمود که این ویژگی به سادگی در جابجایی محصول کمک بسزایی نموده است و می توانید به سادگی این محصول را در منزل و یا محصول کار خود جابجا نموده و از آن استفاده نمایید . تحمل وزن 140 کیلوگرمی این مبل بادی نیز از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می شود که به کمک این تحمل وزن بالا می توانید باخیال آسوده از این مبل بادی استفاده نمایید . البته برای افزایش این تحمل وزن می توانید مقداری از باد آن را کم نمایید و از آن استفاده نمایید .


جمع بندی

مبل بادی دو نفره ریلکس اینتکس دارای بدنه ای مقاوم و ابعاد مناسب برای استفاده های کوتاه و یا طولانی مدت می باشد . رنگ های جذاب استفاده شده و همچنین طراحی منحصر بفرد این مبل بادی سبب این شده است تا بتواند اکثر سلیقه ها را پوشش بدهد . رویه ضد تعریق و کف ضد آب را نیز می توانید از ویژگی های مثبت این مبل بادی برشمرید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
140 کیلو گرم
طول
185 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
نوع مبل
دو نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح گرد مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...