مبل بادی دو نفره مخملی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره مخملی یکی دیگر از محصولات شرکت اینتکس می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران عرضه می گردد .

مبل بادی دو نفره مخملی یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول مناسب با انواع سلیقه ها می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده دو نفر همزمان می باشد . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که این محصول را به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف مانند منزل و محصول کار به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . جنس زیره این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد که در زمان استفاده با زمین هواگیری شده و از تکان خوردن محصول جلوگیری می کند . مبل بادی دو نفره مخملی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید .  این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید و در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی دو نفره مخملی از سری محصولات مبل های بادی می باشد که دارای طرحی فانتزی و بسیار زیبا می باشد . این محصول با توجه به طراحی و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . از مهمترین قسمت مبل های بادی می توان به نشیمنگاه آن اشاره کرد که باید مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا داشته باشند به همین جهت شرکت اینتکس این محصول را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد تواسته خواسته های کسانی که مبل های راحتی نیاز دارند را براورده کند . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق و طبی می باشد به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید و حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول با توجه به بدنه ای از جنس پی وی سی سه لایه ای که دارد از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد به همین جهت از این محصول می توانید دو نفر همزمان استفاده نمایید . مبل بادی دو نفره مخملی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . این کالا را شما می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین مبل های تولید شده را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید ...

مشخصات فیزیکی ، طراحی و ساخت : 

این محصول با بالاترین کیفیت توسط شرکت اینتکس تولید شده است . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته اند از جنس pvc سه لایه ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا بهرمند می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد و می توانند دو نفر همزمان از آن استفاده نمایند . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که لایه های میانی آن از الیاف ابریشم تشکیل شده که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از آن احساس راحتی کامل خواهید داشت . برای تکان نخوردن و سر نخوردن این مبل زیره این محصول را زا جنس پی وی سی ساخته اند که با زمین هواگیری خواهد شد به همین جهت در زمان استفاده از آن مبل بادی تکان نخواهد خورد . 

طراحی این محصول تشکیل شده از دو نشمینگاه نرم و راحت می باشد که بسیار مناسب برای استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون می باشد . این کالا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد به همین جه این محصول توانسته در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار بگیرید . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این محصول از دو رنگ سبز و طوسی تولید شده که در عین سادگی بسیار زیبا و شکیل می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محیط گار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن بسته بندی : 

ابعاد این محصول ( طول : 150 سانتی تر ، عرض : 85 سانتی متر ، ارتفاع : 53 سانتی متر ) می باشد که بسیار مناسب برای استفاده دو نفر همزمان می باشد . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید بدون اینکه نگران محدودیت فضا باشید . این محصول دارای بسته بندی 4 کیلوگرم می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که به راحتی آن را با خود حمل کرده و در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد . ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کوچک و کم جا می باشد و شما می تووانید به راحتی آن را داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . 

جمع بندی  : 

مبل بادی دو نفره جدید محصولی از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که به سبب استفاده از بدنه مستحکم و همچنین رویه ضد تعریق می توان از این محصول برای ساعات طولانی و استراحت های خود استفاده نمود . کف ضد آب را نیز می توان از دیگر ویژگی های این مبل بادی برشمرد . ابعاد  مناسب این مبل بادی نیز سبب این خواهد شد تا در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا مواجه نشوید و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید . رنگ استفاده شده در این محصول نیز سبب این شده است تا بتواند مناسب برای تمام سلیقه ها نیز باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .  

نوع
خانگی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
150 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج گرد
قابلیت استفاده برای بزرگسالان و جوانان
دارای تحمل وزن بالا
دارای رویه مخملی جیر و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...