مبل بادی راحتی دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی دو نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب در تنها نمایندگی اینتکس در ایران عرضه می گردد .

مبل بادی راحتی دو نفره محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که در سال 2017 در طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جوان پسندانه تولید و روانه بازار گردیده است و در همین مدت کوتاه از محوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه ضخیم می باشد که نسبت به مدل هلی مشابه خود از کیفیت بالاتری برخوردار است . این محصول دارای تحمل وزن 200 کیلوگرم می باشد به همین جهت از این محصول می توانید همزمان دو نفر استفاده نمایید . این محصول دارای 2 نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . شما می توانید باد این محصول را به راحتی در کمترین زمان ممکن تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کنید و با خود به راحتی حمل نمایید و همچنین از دریچه ورودی باد می توانید به راحتی مبل خوذ را باد کرده و از آن استفاده نمایید . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بر روی محصولات خود قرار داده تا شما بتوانید با خیالی آسوده یک خرید مطمئن را انجان دهید . کف بدنه این محصول از جنس پی وی سی می باشد که با زمین هواگیری شده و مانع از تکان خوردن مبل شود . این محصول را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و همچنین شما میتوانید با مراجعه به تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران از دیگر محصولات فروشگاه دیدن کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکران شما را راهنمایی کنند .

مبل بادی راحتی دو نفره یکی از متفاوت ترین و در عین حال پر فروش ترین مبل های راحتی دو نفره برند ایزی کمپ می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی راحتی دو نفره همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


مبل های بادی به خوبی توانستهاند جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کنند و جایگزین ایده آلی برای مبل های سنتی نیز باشند . این مبل بادی دارای ساختار زیبا و نشیمنگاه های آن به صورت جداگانه می باشد که ظاهری جوان پسند را برای این محصول به ارمغان آورده است . سطح نشیمنگاه این مبل بادی کمی پایین تر از بدنه می باشد و در بخش عقب آن یک عدد تکیه گاه ایده آل و استاندارد وجود دارد که بخشی از کمر را در بر میگیرد و از این رو به خوبی از کمر درد به هنگام استفاده در طولانی مدت جلوگیری به عمل می آورد . این مبل بادی دارای رویه ای نرم و در عین حال مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد . اما به منظور بالا بردن قدرت اطمینان به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید اقدام به رفع بخش آسیب دیده نمایید . همچنین با توجه به قابلیت تحمل وزن 200 کیلو گرمی که این مبل بادی دارد ، می تواند بهترین گزینه برای استراحت و یا پذیرایی از افراد جوان و یا بزرگسال باشد .



جنس بدنه :


یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید مصرف کننده به آن توجه می کند جنس بدنه یک محصول است . در محصولات بادی باید جنس به گونه ای باشد که به راحتی آسیب نبیند و از مقاومت لازم برخوردار باشد . در رابطه با این مبل نیز باید گفت که جنس رویه آن ساخته شده از PVC مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالا به زیبایی این محصولکمک شایانی کرده است و از جمله ویژگی های کلیدی جنس پی وی سی مخمل می توان به جلوگیری از ساییدگی آن اشاره کرد . بخش های کناری این محصول نیز همگی ساخته شده از جنس PVC طرح چرم هستند . همچنین به منظور بالا بردن مقاومت این مبل بادی در بخش کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده که مقاومت این محصول را در برابر فشار و ضربه دو چندان کرده است .


ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


ابعاد مبل های بادی تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارند . ابعاد مبل بادی راحتی دو نفره به مشخصات ( طول : 150 سانتی متر ، عرض : 85 سانتی متر و ارتفاع : 53 سانتی متر ) می باشند که نشان از از فضای استاندارد و ایده آل پدید آمده برای دو نفر دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن در این مبل بادی نیز بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا این محصول دارد . لازم به ذکر است که محصول هنگامی که خالی از باد می باشد در حجم بسیار کم جای می گیرد و با توجه به وزن 4.8 کیلو گرمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها نیز باشد .


جمع بندی :


این مبل بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و به منظور استراحت و یا پذیرایی می باشد که توسط برند محبوب ایزی کمپ روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه و سطح نشیمنگاه این مبل بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار است . به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کناری آن نیز از پی وی سی طرح چرم و در بخش کف آن از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که نشان از استحکام بالای بدنه دارد و از این رو قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلو گرم را دارا می باشد . همچنین این مبل بادی یکی از سبک ترین محصولات بادی می باشد و با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد وزن آن برابر با 4 کیلو گرم می باشد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافرت ها نیز است . مبل بادی راحتی دو نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


نوع
خانگی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
150 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج گرد
قابلیت استفاده برای بزرگسالان و جوانان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...