مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

کد 75022 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • قطر: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 71 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی کودک طرح تنیس محصول شرکت اینتکس عرضه در نمایندگی اینتکس تهران با قیمت ارزان با ارسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی راحتی کودک طرح تنیس صندلی راحت مورد علاقه و پسند دختران و پسران نوجوان ورزشکار است.مبل بادی بسیار شیک و راحت با رنگی شاد برای اتاق فرزندان و دکور نشیمن منزل شما مناسب می باشد. قیمت مناسب مبل بادی طرح تنیس کودکان و نوجوانان هدیه مناسبی تا سن 16 سال می باشد مبل بادی همراه با پمپ باد و برچسب تعمیرات ، تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. شرکت تهران اینتکس نمایندگی مبل های بادی بزرگسالان و کودکان در ایران در طرح ها و رنگ های متنوع  از انواع مبل ها و صندلی های بادی و برزنتی وچرم و مخمل و جیر مناسب کودک و بزرگسال آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد.

مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس با طراحی بی نظیر خود به یکی از محبوب ترین مبل های بادی تبدیل شده است که می توانید آن را برای کودکان و نوجوانان خریده و یک محصولی بسیار دوست داشتی و طبی را برای استراحت کردن و نشستن آن ها فراهم کنید . این مبل بادی ویژگی های بسیار خوبی دارد که آن را اینچنین پر طرفدار کرده است ، در همین راستا قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول بادی ، شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات مبل بادی آشنا کنیم تا اینچنین بتوانید خریدی مطمعن را داشته باشید . 

ساخت و تولید مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

طراحی و ساخت این مبل بادی همانطور که در تصویر مشخص است ، به صورت یک توپ تنیس بوده و به همین دلیل ساختاری تقریبا گرد دارد ، این طراحی بی نظیر باعث شده است تا مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس نسبت به سایر مبل های بادی کاملا متمایز باشد به طوریکه استفاده از آن در اتاق خواب کودک می تواند جلوه زیبا تری را به مبل بادی ببخشد . از خصوصیات ساختاری این مبل بادی می توان به داشتن نشیمنگاه بلند در کنار تکیه گاه بلند اشاره کرد که به خوبی می تواند کمر کودک را پوشش دهد و اجازه وارد شدن فشار به اندام های کمر را ندهد . همچنین توجه داشته باشید که این مبل بادی دارای نشیمنگاه انعطاف پذیر است که به خوبی می تواند با ساختار مواج خود حس خوشایندی را به کودک در هنگام استراحت بدهد . 

ویژگی های مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

از ویژگی های بسیار خوب این مبل بادی می توان به سبک بودن وزن اشاره کرد ، به همین جهت بدون هیچ مشکلی کودک می تواند مبل بادی را برداشته و آن را جابجا کند و بدین ترتیب از مبل بادی خود در هر جایی استفاده کند . این مبل بادی همچنین حجم بسیار سبکی نیز دارد و به همین جهت می توانید آن را با خود نیز به سقر ببرید و اینچنین یک مبل بسیار عالی را نیز در سفر ها همراه داشته باشید . با توجه به اینکه بیشتر حجم مبل بادی را باد تشکیل داده است ، با تخلیه باد محصول ، مبل در ابعاد بسیارکوچکی بسته بندی می شود ، به طوریکه میتوانید حتی در خانه نیز پس از استفاده ، مبل بادی را تخلیه کرده و آن را جمع کنید .

جنس مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

شرکت تولید کننده مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس شرکت اینتکس است که از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا می باشد و می توان آن را اولین و بزرگ ترین تولید کننده در دنیا دانست ، تولیدات موفق این شرکت باعث شده است تا بسیاری از افراد طرفدار اینتکس باشند . حال اینتکس برای ساخت و تولید مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس خود از لایه های پی وی سی استفاده کرده است که یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی به شمار می رود ، زیرا این جنس سازگار با محیط زیست است و مواد شیمایی در تولید آن استفاده نشده است . همچنین ضد آب بوده و نورآفتاب به آن صدمه ای وارد نمی کند . از این رو می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید . 

راه اندازی مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس

برای راه اندازی مبل بادی می توانید به سادگی از پمپ های باد استفاده کنید تا روند راه اندازی سریع تر شود . بیشتر مبل های بادی کودک حجم بسته بندی کوچکی دارند ، ولی مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس اینطور نبوده و ابعاد آن بزرگ است ، از این رو شاید استفاده از پمپ باد برای شما بسیار مفید باشد . دریچه بادی بر روی بدنه قرار دارد که از آن طریق می توانید مبل بادی را راه اندازی کنید که تمامی پمپ های باد قابلیت راه اندازی آن را دارند . فروشگاه اینتکس تهران برای راه اندازی مبل بادی راحتی طرح توپ تنیس به شما پمپ باد دستی را پیشنهاد می کند تا در هر جایی بتوانید از آن استفاده کرده و پمپ باد خود را راه اندازی کنید . 

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
قطر
114 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC رنگی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین زیر 16 سال
دارای سطح نشیمنگاه ساده
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...