مبل بادی راحتی مخملی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی مخملی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

مبل بادی راحتی مخملی محصولی بی نظیر و زیبا می باشد که با بالاترین کیفیت توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده احساس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . مبل بادی راحتی دارای تکیه گاه بسیار نرم و راحت می باشد به همین منظور به راحتی این محصول افزوده می شود . محصول فوق را می توانید با یک پمپ دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . و همچنین می توانید باد مبل را تخلیه نموده و ابعاد کوچک تر تبدیل نموده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون و تزئین استفاده نمایید . مبل بادی راحتی مخملی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی راحتی مخملی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

مبل بادی راحتی مخملی یکی دیگر از سری مبل های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که در فروشگاه اینترنتی اینتکس در رنگبندی های متنوع و زیبا عرضه شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و با کیفیت از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز دارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی راحتی مخملی همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


مبل های بادی دارای ساختار های استانداردی می باشند که در جهت رفاه حل مصرف کنندگان تولید می شوند . این مبل بادی نیز دارای ساختاری با آرگونومی مهندسی شده می باشد که به خوبی با بدن فرد حالت گرفته و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شوند . سطح نشیمنگاه این مبل بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی باعث گردش هوای میان بدن و سطح مبل می شود و از این رو به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . همچنین نرم بودن رویه مبل باعث می شود که مبل بادی به بدن تطابق پیدا کرده و از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت جلوگیری به عمل آورد . لازم به ذکر است که به همراه این مبل بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل بخش آسیب دیده استفاده نمایید . رفع عیب و تعمییر در بخش های بدنه محصولات بادی توسط برچسب تعمییرات نیازمند حرفه خاصی نمی باشد و به راحتی می توانید خودتان اقدام به تعمییر محصول نمایید . شایان ذکر است که به منظور رفاه حال و رضایت مشتریان به همراه این مبل بادی گارانتی تست 48 ساعته وجود دارد و همچنین خدمات پس از فروش نیز توسط کادری مجرب و کارآزموده صورت می گیرد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .



جنس بدنه :


جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک پی وی سی با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت دیواره ها و کف استفاده شده است . این مبل بادی به دلیل داشتن رویه جیر در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت مناسبی داشته و امکان حمل و استفاده در هر مکانی را در اختیار شما قرار خواهد داد . این محصول جنس بدنه ای منعطف داشته که امکان جمع کردن این محصول را در حجم و اندازه کوچکتری فراهم خواهد کرد . همچنین به منظور بالا بردن قدرت استحکام این مبل بادی در بخش کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزنی بالا را به این مبل بادی بخشیده .


ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول معادل (طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر) می باشد که فضای مناسبی برای سنین بزرگسال خواهد بود . ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده و ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد . قابلیت تحمل وزن این مبل بادی برابر با 90 کیلوگرم بوده که نشان دهنده استحکام خوب این کالا می باشد . وزن بسته بندی این مبل بادی نیز 3.8 کیلوگرم  است که وزنی بسیار مناسب و سبک برای این کالا خواهد بود و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت ها می باشد .


جمع بندی :


این مبل بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در خانه به عنوان پذیرایی و یا برای استفاده در سفرهای شخصی می باشد که از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد . این مبل بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که از این رو به خوبی در جهت پوشش سلیقه ای مخاطبان گام برداشته است . جنس رویه این محصول از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز است . قابلیت تحمل وزن این مبل بادی بالغ بر 90 کیلو گرم و همچنین وزنی برابر با 3.8 کیلو گرم را داراست که نشان از استاندارد بودن ساختار محصول دارد . مبل بادی راحتی مخملی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
80 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دول
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی گرد
دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...