مبل بادی راحتی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 35 کیلو گرم
  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 61 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی کودک یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در طرح و رنگی بسیار زیبا و جذاب تولید شده است . این محصول دارای رویه کاملا چرمی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . این محصول را شما می توانید به کمک یک پمپ باد دستی یا برقی در کوتاه ترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین در صورت استفاده نکردن از محصول می توانید باد آن را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تبدیل کرده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . محصول فوق دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که آن را به راحتی با خود حمل نمایید و همچنین می توانید از این مبل در اتاق کودک به عنوان تزئین اتاق کودک استفاده نمایید . مبل بادی راحتی کودک دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید .

 این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید و همچنین در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل بادی راحتی کودک از طراحی های بسیار بی نظیری برخوردار بوده و ساختار عروسکی دارد . این طراحی بی نظیر باعث شده است تا این مبل بادی برای سنین کودکان بسیار مناسب و دوست داشتنی باشد . شما می توانید این محصولات را برای کودکان خریداری کرده و یک نشیمنگاه عالی و دوست داشتنی را برای نشستن آن ها فراهم کنید . توجه داشته باشید که این مبل های بادی قابلیت جابجایی بسیار ساده ای داشته و می توانید آن را به راحتی جابجا کنید . در ادامه با نقد و بررسی کامل محصول ، شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصولات آشنا خواهیم کرد .

ساختار مبل بادی راحتی کودک

ساختار مبل بادی راحتی کودک به صورت عروسکی بوده و طراحی آن برگرفته از طراحی بی نظیر قورباغه بوده که باعث شده است تا کودکان علاقه ای بسیار زیادی را به این مبل بادی خواهند داشت . توجه داشته باشید که طراحی استانداردی نیز این محصول بادی برخوردار است که از مهم ترین آن ها می توان به داشتن تکیه گاه اشاره کرد . تکیه گاه پشتی مبل بادی که در واقع همان طراحی عروسکی محصول است می تواند به خوبی باعث راحتی کودکان گردد و با تکیه دادن آن ها به این پشتی ، هیچ فشاری به اندام های آن ها وارد نخواهد شد . ساختار این مبل بادی راحتی کودک به صورت دوتکه بوده که یک بخش آن را نشیمنگاه زیرین و قسمت دیگر آن را دسته ها و تکیه گاه تشکیل داده است . همچنین بخش سر قورباعه می تواند به عنوان یک بالش بادی ایستاده باشد تا کودکان بتوانند سر خود را نیز تکیه بدهند .

ویژگی های مبل بادی راحتی کودک

ویژگی های بسیار خوبی که این مبل بادی دارد باعث شده است تا یکی از پر فروش ترین مدل ها باشد . توجه داشته باشید که از ویژگی های بسیار مهم این مبل بادی می توان به انعطاف پذیری بسیار خوب آن اشاره کرد که دلیل آن نیز استفاده از جنس بسیار خوب می باشد . توجه داشته باشید که بخش نشیمنگاه این مبل بادی دارای ساختار برجسته ای می باشد که به خوبی می تواند انعطاف پذیری لازم را به سطح مبل ببخشد و فرم پذیری را بسیار بهتر کند . به همین دلیل نیز می بینیم که اغلب مبل های بادی از این طراحی برخوردار بوده و انعطاف پذیری خوبی را دارند . 

راه اندازی مبل بادی راحتی کودک

راه اندازی مبل بادی بسیار ساده است ، حتی کودکان نیز اگر سن بالاتری داشته باشند می توانند مبل بادی را راه اندازی کنند . برای راه اندازی سریع تر مبل بادی راحتی کودک می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که روند راه اندازی را به دلیل ساختار خوبی که دارند می توانند سرعت راه اندازی را بسیار بیشتر کند . 

مراقبت و نگهداری از مبل بادی راحتی کودک

توجه داشته باشید که این مبل بادی را در یک محل مناسب راه اندازی کنید و آن را در جاهایی استفاده کنید که تمیز باشد . به عنوان مثال استفاده از مبل بادی بر روی فرش یا موکت می تواند بسیار عالی باشد و در نقطه مقابل آن استفاده از مبل بادی بر روی موزائیک ، آسفالت ، زمین های سنگی و ... اصلا توصیه نمی شود و می تواند به محصول آسیب وارد کند . توجه داشته باشید که مبل های بادی آسیب پذیر بوده و در صورتی که جسم سختی به بدنه برخورد داشته باشد به آسانی می تواند به مبل بادی آسیب وارد نماید .

تعمیرات مبل بادی راحتی کودک

در کنار مراقبت صحیح که می تواند از بروز آسیب دیدگی در محصولات بادی به مانند مبل های بادی جلوگیری کند ، بایستی توجه داشته باشید که این مبل های بادی صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر را داشته و شما می توانید به سادگی با استفاده از برچسب های تعمیراتی که با نام بسته تعمیراتی عرضه شده اند ، استفاده کرده و محصول را تعمیر نمایید . شما می توانید از برچسب های تعمیراتی برای رفع آسیب هایی همچون سوراخ های ریز استفاده کنید . گاهی نیز ممکن است وسعت آسیب دیدگی زیاد تر باشد که در این مواقع بایستی سعی کنید که محصول بادی را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تهران بسپارید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
35 کیلو گرم
طول
65 سانتی متر
عرض
61 سانتی متر
ارتفاع
72 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...