مبل بادی ریلکس جیر رنگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ریلکس جیر رنگی از سری محصولات زیبا و پرکاربرد ریلکس می باشد ، در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مرکزی محصولات بادی

مبل بادی ریلکس جیر رنگی از سری محصولات زیبا و پرکاربرد ریلکس می باشد ، این مب بادی زیبا در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است و به بازار عرضه می شود و دارای ابعاد مناسبی نیز برای استفاده یک نفر می باشد، طول این مبل 105 سانتی و عرض آن نیز 105 سانتی می باشد علاوه بر این دارای ارتفاع 65 سانتی متری است و با توجه به این ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را دارد که برای یک مبل بادی یک نفره مناسب می باشد. این مبل قاببلیت استفاده بر روی آب را دارد و وزن آن نیز 2 کیلوگرم می باشد که بسیار ناچیز می باشد و باعث جابجایی آسان این محصول می شود . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

مبل بادی ریلکس جیر رنگی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است . شرکت اینتکس این محصول را در رنگ های متنوع و زیبا تولید کرده است به همین جهت این محصول مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . رویه این محصول کاملا از مخمل جیر تشکیل شده که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . بدنه این محصول از جنس مخمل سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول را می توانید با یک پمچ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . مبل بادی ریلکس دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی متنوع و زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و شما می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایان خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منلز تحویل بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی ای محصول بپردازیم ....

طراحی و ارگونومی ساخت : 

این محصول طبق استاندارد های جهانی تولید شده است و طراحی آن به شکل گرد می باشد . نشیمنگاه این محصول گود می باشد و شما در زمان استفاده در آن فرو خواهید و احساس راحتی بیشتری خواهید کرد . رویه این محصول کاملا مواج می باشد به همین جهت کاملا طبی و ضد تعریق می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : 

این محصول دارای ابعاد ( طول : 105سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر ، ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد که بسیار کم حجم می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید بدون اینکه نگران کم بود فضا باشید . محصول فوق دارای تحمل وزن 120 کیلوگرم می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای وزن 3 کیلوگرم می باشد ب همین جهت می توانید آن را به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف استفاده نمایید . 

جنس بدنه و کیفیت ساخت :

مبل بادی ریلکس دارای بدنه از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در براب ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . بدنه این کالا از جنس مخمل جیر سه لایه می باشد که لایه های میانی این محصول از الیاف ابریشم تشکیل شدهکه بر مقاومت این محصول افزوده است . 

نحوه راه اندازی : 

برای راه اندازی این محصول نیاز به یک پمپ باد دستی و یا برقی دارید که می توانید از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید و سپس محصول خود را بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که تعبیه شده به کمک پمپ باد در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید . 

مراقبت و نگهداری :

1 . این محصول را می باسیت از اشیا تیز دور نگهداری کنید تا صدمه ای به بدنه آن وارد نشود .

2 . از باد کردن بیش از حد محصول خودداری نمایید .

3 . از پرش و جامپینگ بروی محصول کاملا خودداری نمایید .

جمع بندی : 

مبل بادی ریلکس جیر رنگی یکی از محصولات با کیفیت و زیبا شرکت اینتکس می باشد که جایگزین بسیار مناسبی برای مبل های چوبی و فلزی می باشد . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که شما می توانید آن را به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم که در منزل و محل کار از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که با توجه به مقاومت بالایی که دارد می توانید سنین مختلف از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 


نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
105 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC مات دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره راحتی بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...