مبل بادی شفاف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کودک
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 76 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شفاف از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که در نمایندگی محصولات بادی intex و bestway در ایران و با ضمانت معتبر عرضه شده است.

مبل بادی شفاف از سری محصولات زیبا و پرکاربرد شرکت بزرگ بست وی می باشد. این مبل بادی در نوع خانگی و مخصوص کودکان طراحی و تولید شده است. این مبل دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این مبل شفاف 76 سانتی متر ، عرض آن نیز 76 سانتی متر و ارتفاع مبل بادی 42 سانتی متر می باشد. این مبل بادی تحمل وزنی برابر 60 کیلوگرم را دارد که برای یک مبل مخصوص کودکان مناسب می باشد. جنس رویه و جنس بخش کناری این مبل بادی از پی وی سی طرح مخمل و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که باعث افزایش مقاومت این محصول شده است . این محصول زیبا با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد.

مبل بادی شفاف

مبل بادی شفاف محصولی خاص و ضخیم است که بدنه ای مقاوم دارد و می تواند به بهترین نوع کارایی خود را به نمایش بگذارد. این مبل بادی شفافیت داشته و درخشندگی بدنه آن نیز می تواند باعث خاص بودن آن شده و علاقه مندی کودکان را به استفاده از محصول بیش تر کند. محصول مورد نظر دارای مقاومت بالا در برابر بازی و تفریحات مختلف کودکان است و می تواند با بیش ترین میزان کارایی و مطلوب بودن در دسترس افراد قرار گیرد. با وجود چنین مبل بادی که در دسترس کودکان می باشد می توان تایم زیادی را مشغول بود و کودکان را سرگرم بازی و تفریح نمود. به همین جهت است که محصول با طراحی فانتزی نیز خلق شده است و توانایی داشتن خلاقیت کامل در تولید را دارد. طراحان محصول کودکان از جمله مبل بادی از تنوع رنگبندی نیز استفاده می کنند و قادر به ایجاد تنوع در انتخاب مبل بادی می باشد. به همین دلیل است که افراد بیش تری به سمت این محصول برای خرید کشیده می شوند و برای تفریحات خود به کار می برند. برای انتخاب این محصول ابتدا مطالب زیر را مطالعه نمایید.


ساختمان منعطف ولی محکم

یکی از ویژگی هایی که سبب می شود تا محصول مورد پسند و کارایی افراد قرار گیرد منعطف بودن بدنه است و باعث می شود تا نرمی و لطافتی نیز شامل حال آن شود. تا کودکان در زمان نشستن بر روی محصول احساس راحتی کنند و بتوانند تایم طولانی تری را بر روی محصول داشته باشند. این مبل بادی از جنس پی وی سی است که با قرار گیری به داخل فرو می رود اما با این تفاوت که در صورت بلند شدن از روی محصول مجدد به حالت اولیه خود بر می گردد. به همین جهت است که محصول را می توان جزو دسته بندی محصولات بادی و منعطف قرار داد که ساختمان محکم دارد و می تواند به صورت استوار بر روی سطوح قرار گیرد. کاربرد دیگر این محصول این است که می توان آن را در تمامی محیط ها مانند خشکی و یا بر روی سطح آب قرار داد و از آن بهره مند شد. 


استفاده از محصول به عنوان تشک بادی روی آب

این تشک بادی برای کودکان طراحی و تولید شده است و دارای مزیت های مختلف می باشد. به طور مثال مزیت های استفاده از تشک بادی شامل نوع استفاده از آن می باشد و فضایی که از آن استفاده می گردد. این فضا ها محل های خشک را شامل می شود اما در صورت تمایل می توان آن را در استخر ها بر روی سطح آب قرار داد و به این گونه به حالت شناور بر روی آب قرار گرفت. در این حالت می توان هم حالت تعادل خود را حفظ کرد و هم به صورت طولانی مدت این شرایط را حفظ نمود. با وجود چنین ویژگی محصول شرایط راحتی و آسایش را بر روی آب به طور دائمی داشته باشد و کودکان را نیز در این موقعیت قرار دهد. در این شرایط محصول می تواند تحمل وزن کودکان را داشته باشد و در هر شرایط آب و هوایی این تحمل را نیز داشته باشد. 


سلامت بدنه در گرما

در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده از مبل بادی امکان پذیر است و می توان این محصول را در محیط های باز نیز استفاده کرد. در این حالت بدنه با آن که تو خالی و بادی است می تواند به راحتی در طول سال های زیاد در سلامت کامل باشد. در اثر دمای بیش از حد در فصول گرم سال نیز بدنه فشار هوای درونی آن را حفظ می کند و سبب افزایش آن نمی شود به همین جهت است که بر روی سطح آب یا سطوح خشکی می توان مبل بادی را استفاده کرد و شاهد صدمه رسیدن به آن نشد. به همین جهت است که بدنه دچار سوراخی نمی شود و آسیب نیز نمی بیند.


خرید

در زمان خرید مبل بادی شفاف می توانید به صورت غیر حضوری به سایت رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
کودک
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
76 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
----
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
1 کیلو گرم
مناسب کودکان زیر 8 سال
ابعاد و وزن کوچک
قابل استفاده در مسافرت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...