مبل بادی شیبدار با زیرپایه دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 118 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
1,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیبدار زیر پایه دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

مبل بادی شیبدار زیرپایه دار یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت بست می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد . این محصول در سال 2017 توسط شرکت بست وی تولید شده است و در همین مدت کوتاه در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس PVC  سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق و نرم می باشد به همین جهت در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . مبل بادی شیبدار زیرپایه دار دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در زمان صدمه دیدن محصول مورد استفاده قرار می گرد و همچنین یک زیرپایه وجود دارد که به راحتی این محصول افزوده است . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . از مهمترین مزیت های این محصول می توان به قابل شست و شو بودن این محصول اشاره کرد . طراحی این محصول بگونه ای است که شما می تواتید به راحتی بروی آن دراز کشیده و برای استفاده طولانی مدت از آن استفاده نمایید . شما می توانید این محصول را از سایت اینتکس تهران و یا به صورت حضوری با کمترین قیمت خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

مبل بادی شیبدار زیرپایه دار یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که با بالاترین کیفیت در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است و در همین مدت کوتاه در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . این محصول دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . مبل بادی شیبدار زیرپایه دار دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد و با توجه به ضد تعریق بودن این محصول برای مشا این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این محصول دارای یک زیرپایه می باشد که به راحتی آن افزوده است . این محصول را م یتوانید با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...

طراحی و ارگونومی ساخت : 

طراحی و ساخت این محصول بسیار شیک و زیبا می باشد و در تولید این محصول استانداردهای جهانی به خوبی رعایت شده به همین جهت این مبل بادی تواسته توجه بسیار از مردم را به خود جلب کند . این محضول از دو قسمت مجزا تشکیل شده که بسیار مناسب برای استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون می باشد . این محصول دارای تیکه گاه بسیار مناسب می باشد که شما می تاوانید در زمان استفاده به آن تیکه داده و در بهترین حالت استاندارد قرار بگیرید . این محصول از دو رنگ آبی و سفید تشکل شده است و در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه گرد مواج می باشد به همین جهت این محصول کاملا ضد تعریق می باشد و شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . 

جنس بدنه : 

مبل بادی شیبدار زیرپایه دار دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد . این محصول دارای یک زیرپایه بسیار راحت می باشد که شما می توانید در زمان استفاده پاهایتان را بروی آن قرار داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . کف این محصول از جنس پی وی سی می باشد که در زمان استفقاده با زمین هواگیری شده و از تکان خوردن آن جلوگیری می کند . 

ابعاد و وزن : 

مبل بادی شیبدار زیرپایه دار دارای ابعاد ( طول : 118 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر ، ارتفاع 68 سانتی متر ) می باشد که طبق استاندارد های جهانی تولید شده است . این محصول با توجه به ابعاد مناسب یکه دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد می توانید به راحتی آن را به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . یکی از مهمترین مزیت های این محصول می توان به وزن این محصول اشاره کرد که به راحتی قابل حمل می باشد . 

تحمل وزن و مراقبت و نگهداری :

مبل بادی شیبدار زیرپایه دار دارای تحمل وزن یک نفر می باشد که معادل با 90 کیلوگرم می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده سنین مختلف از آن استفاده نمایند . برای مراقبت و نگهداری این محصول کافیست مبل خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید و از جامپینگ و پرش بروی آن جلوگیری نمایید . 

جمع بندی : 

مبل بادی شیبدار زیرپایه دار یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با بالترین کیفیت ساخته شده است . بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . مبل بادی شیبدار زیرپایه دار دارای 48 ساعت مهلت تشت می باشد که برای شما این شرایطرا فراهم می کند که یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به نشیمنگاه بسیار نرم و راحت این محصول اشاره کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی شیبدار زیرپایه دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

نوع
خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
118 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
68 سانتی متر تا نشیمنگاه
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای زیرپایی بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...