مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و مبل بادی

مبل بادی شیبدار صورتی یکی از مبل های بادی جدید و دوست داشتنی با طراحی متفاوت است که با توجه به رنگ بندی که دارد می تواند برای استفاده بانوان مناسب باشد. بخش رویه بدنه این مبل بادی به همراه زیر پایی آن از رنگ صورتی بهره می برد و کناره های گودی نشیمنگاه آن می تواند به عنوان دسته های آن استفاده شود که در بخش از آن نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده است. برای تکمیل زیبایی بدنه این مبل بادی یک عدد پاپیون بادی در بخش بالایی آن تعبیه شده است که رنگ روشن تر از سایر قسمت های بدنه دارد. دیواره ها و پشت مبل بادی هم سفید بوده که تضاد رنگی زیبایی را به همراه داشته است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس قرار گرفته است . 

مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی بدون شک با طراحی خاص و ویژه خود می تواند یک نشیمنگاه بسیار عالی برای استراحت کردن باشد . مبل های بادی گزینه ای بی نظیر برای استراحت کردن می باشند که بسیاری از افراد که تنها یک بار آن را امتحان کرده اند ، دیگر به سراغ سایر مبل ها نرفته اند ، زیرا انعطاف پذیری بسیار خوبی را می توان در این مبل های بادی شاهد بود ، به همین دلیل نیز احساس خوشایندی را در هنگام استفاده از مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی خواهید داشت . برای اینکه بیشتر با مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی آشنا شوید . در ادامه مطلب به نقد و بررسی کامل مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی خواهیم پرداخت .

نحوه تولید مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی

نحوه تولید و ساخت مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی بسیار عالی است و برای تولید آن از لایه های پی وی سی استفاده شده است که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهیم نمود و ویژگی های پی وی سی را مورد بررسی قرار خواهیم داد . این مبل بادی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای ساختاری دوبخشی بوده و به همراه خود یک زیرپایی دارد که می توانید از آن نیز استفاده کرده و پاهای خود را بر روی آن قراربدهید . 

وجود زیرپایی به شما اجازه خواهد داد تا پاهای خود را در ارتفاع بالاتری قرار دهید و اینچنین از آویزان ماندن پاهای خود جلوگیری کنید . هر چند ارتفاع مبل خیلی زیاد نیست و در صورت عدم استفاده از زیرپایی باز هم پاهای شما به زمین خواهد رسید ولی نکته مهم و قابل توجه این است که در صورت قرار گیری پاهای شما درارتفاع بالا تر می تواند احساس بهتری را به شما بدهد و با گردش خون بهتر در پاها ، خستگی بیشتر از تنتان خارج شود . 

طراحی و آروگومیک بودن این مبل بادی، از مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی یک یک مبل بادی راحتی و طبی ساخته است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این مبل بادی دارای طراحی شیبدار بوده و فرو رفتگی ها در بخش نشیمنگاه و برآمدگی ها در در بخش پا و پشتی می تواند بهترین فرم را برای شما به جهت ریلکس کردن بدهد . 

ویژگی های مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی

از ویژگی های بسیار خوب دیگر مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی می توان به داشتن رویه مواج اشاره کنیم ، این طراحی رویه مواج باعث شده است تا انعطاف پذیری سطح مبل بادی بسیار زیاد شود و هیچ فشاری به اندام های شما وارد نشود . این طراحی با عنوان طراحی مواج یا کامفورت شناخته می شود که حتی در ساخت تشک ها و تخت خواب های بادی نیز از این تکنولوژی استفاده شده است . از دیگر ویژگی های محصول می توان به وزن سبک این محصول اشارع کرد که باعث شده است تا بتوانید به سادگی از محصول در هر جایی از خانه استفاده کنید و یا از این محصولات در سفر ها نیز بهره مند شوید .

جنس بدنه و رویه مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی

در بخش تولید این محصول اشاره شد که مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی که یک محصول بادی است از جنس پی وی سی ساخته شده است ، این جنس یکی از بهترین اجناس برای ساخت مبل های بادی است به طوریکه می توان گفت که بیش از 90 درصد محصولات بادی و مبل های بادی نیز از همین جنس ساخته شده اند ، زیرا این جنس انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد که در این میان به خوبی نیز می تواند وزن های بالا را تحمل کند . 

بدین ترتیب می تواند گزینه خوبی برای ساخت مبل های بادی باشد به خصوص که ضد آب نیز بوده و همچنین حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند. توجه داشته باشید که بخش های صورتی رنگ مبل بادی شیبدار صورتی با زیر پایی از لایه ای ضخیم جیر تشکیل شده است که علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول بخشیده است ، سطح مبل را نرم و لطیف کرده است و به خوبی می تواند از تعریق بدن نیز جلوگیری کند .

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
120 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
95 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی شیبدار
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای جای مخصوص بطری
دارای بدنه ضد تعریق
دارای زیر پایه بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...