مبل بادی طرح انگری برد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 76 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,130,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح انگری برد از سری محصولات زیبا و پرطرفدار شرکت بزرگ و با تجربه بست وی می باشد. عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

مبل بادی طرح انگری برد از سری محصولات زیبا و پرطرفدار شرکت بزرگ و با تجربه بست وی می باشد. این مبل بادی مخصوص کودکان و در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و به دلیل وزن پایین 660 گرم به راحتی قابل جابجایی است و می شود از آن در هر مکانی استفاده نمود. این مبل کودک دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این مبل 76 سانتی متر ، عرض آن 76 سانتی متر و ارتفاع آن 50 سانتی متر می باشد. جنس رویه و جنس بخش کناری این مبل بادی کودک از پی وی سی طرح چرم و جنس بخش کف از پی وی سی دولایه می باشد که باعث مقاومت بالایی در این محصول کودک شده است . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی طرح انگری برد

مبل بادی طرح انگری برد یکی از پر فروش ترین محصولاتی است که برای کودکان طراحی و تولید شده است و می تواند جزو محصولات خاص و فانتزی باشد. اگر بخواهیم در مورد طراحی این محصول مطلبی عنوان کنیم باید به فانتزی بودن آن اشاره کرد. بدنه مبل بادی با طرح هایی از کارتن پر طرفدار انگری برد پر شده است و دارای رنگبندی فانتزی می باشد. از این رو می توان گفت که جزو محبوب ترین وسیله های کودکان بوده و دارای بدنه ای خاص می باشد. از آن جایی که این بدنه دارای قابلیت های منحصر به فرد است و برخی ویژگی های مطلوب برای محصولات بادی را دارد والدین تمایل به خرید آن برای فرزندان خود را پیدا کرده اند و آن را به عنوان هدیه ای خاص برای افراد سفارش می دهند. سیستم طراحی و بخش های راحتی این محصول به صورت طبی ایجاد شده است تا کودکان که دارای حساسیت ویژه ای هستند بتوانند در تایم طولانی بر روی محصول بنشینند و از وجود آن در منزل استفاده کنند. همچنین با توجه به داشتن بدنه ای مقاوم و سازگار امکان استفاده از محصول در محیط های بیرون نیز می باشد. با این شرایط علاقه مندان می توانند با آگاهی تمام محصول را خریداری کنند. اطلاعات مربوط به این مبل بادی در زیر خلاصه شده است.


طبی بودن طراحی محصول

در ابتدا باید به برخی موارد در این مبل بادی اشاره کرد که دارای قابلیت ها طبی بودن می باشند و می تواند مزیت های راحتی و آسایش را برای کودکان داشته باشد. از این رو ابتدا به نشیمن آن اشاره می کنیم. نشیمن این مبل بادی دارای بخشی فرورفته است که در واقع محل دقیق نشستن افراد را معین می کند. همچنین این بخش به گونه ای خاص فرورفتگی دارد که می تواند راحتی و آسایش را برای علاقه مندان داشته باشد. از این رو در زمانی که کودکان تمایل به استفاده طولانی مدت از این محصول دارند می توانند این مبل بادی را با داشتن نشیمن طبی و راحتی استفاده کنند و از آن لذت ببرند. همچنین بر روی نشیمن بادی و نرم این محصول تکیه گاهی ایجاد شده است که طرح های انیمیشن انگری برد بر روی آن حک شده است. این طرح ها ثابت و بدون رنگ پریدگی هستند و می توان از آن ها در مدت زمان طولانی بهره مند شد. طرح ها سبب شوق و نشاط کودکان می شود و فانتزی بودن محصول را افزایش داده است.


بدنه مقاوم و محکم

با توجه به این که بدنه بادی و توخالی است تصور می شود که نمی توان از آن در مدت زمان طولانی بهره مند شد و به سرعت امکان خرابی آن وجود دارد. اما باید گفت که جنس بدنه به گونه ای است که می تواند با ضخامت زیادی که دارد برای استفاده طولانی مدت کودکان در نظر گرفته شود و نیز می تواند در برابر فشار وارد بر بدنه مقاومت داشته باشد. چرا که برخی کودکان با داشتن نشیمن راحتی این محصول تمایل به پرش بر روی آن را دارند که این محصول بدنه ای کاملا سازگار با این گونه بازی های کودکان دارد. 


ضد حساسیت بودن بدنه

این مبل بادی دارای مزیت مهمی نیز می باشد که برای کودکان بسیار حائز اهمیت است. این بدنه قابلیت ضد حساسیت دارد و می تواند بهترین کارایی را داشته باشد. از این رو بدنه ضد حساسیت محصول را می توان با طول عمر بالا برای پوست حساس کودکان استفاده کرد و آن ها را دچار مشکل نکرد. از آن جایی که بدنه توخالی است میزان دمای داخلی آن تنظیم می شود و باد درونی سبب جلوگیری از افزایش دما می شود. از این رو می تواند هوا را به گردش بی اندازد و سبب جلوگیری از تعریق و جلوگیری از حساسیت شود.


نحوه خرید 

مبل بادی طرح انگری برد را می توان از سایت رسمی اینتکس تهران خریداری کرد و از کارایی مطلوب آن لذت کافی را برد.

نوع
خانگی
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
76 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 660 گرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای تکیه گاه کمر و دست مشترک
مناسب سنین 3 تا 8 سال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...