مبل بادی طوسی یک نفره

کد intex 68587

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 107 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
1,660,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طوسی یک نفره از سری محصولات جدید اینتکس می باشد ، اینتکس هر چند وقت یک محصول خاص به بازار عرضه می کند از آن جایی این شرکت سابقه بسیار درخشانی در رابطه با تولیدات محصولات بادی دارد محصولات این شرکت با استقبال خوبی روبرو می شود. این مبل بادی ویژگی های زیادی دارد و در نوع خانگی طراحی شده است ابعاد این مبل بادی نیز مناسب استفاده یک نفر می باشد و یک نفر به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. طول این مبل بادی یکنفره 107 سانتی متر و عرض آن 97 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن نیز 71 سانتی متر است و با توجه به این ابعاد تحمل 100 کیلوگرم وزن را نیز دارد .

مبل بادی طوسی یک نفره یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت بوده و مناسب برای استفاده های دائمی می باشد که در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ساخت 

طراحی این مبل بادی همانند مبل های چوبی بوده و ساختار رسمی شکلی نیز دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید از این محصول در شرایط و مکان های مختلف استفاده نمایید . طراحی زیبا و همچنین رنگ جذاب این محصول سبب این شده است تا مناسب برای تمام سلایق باشد و بتوانید از این مبل بادی در اداره و یا محل کار خود نیز استفاده نمایید . دسته های تعبیه شده بر روی این محصول سبب این شده اند تا بتوانید در هنگام استراحت دست های خود را بر روی آن قرار دهید و بتوانید استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید . همچنین بر روی دسته این محصول محل مخصوصی را مشاهده می کنید که برای قرار دادن بطری و یا لیوان تعبیه شده است که ویژگی کاربردی بوده و استفاده از محصول را برای شما ساده تر نموده است . ارتفاع پشتی مناسب و همچنین نشییمنگاه بادشو به راحتی در استفاده کمک بسزایی نموده است و می تواند به خوبی قسمت کمر و نشیمنگاه شما را پر کند . 

جنس بدنه

بدنه این مبل بادی بزرگسال از پی وی سی تهیه شده است که همانند اکثر محصولات اینتکس بوده و علاوه بر کیفیت بدنه بالا به زیبایی محصول نیز کمک بسزایی نموده است . بخش های کناری این محصول از پی وی سی مخملی و رویه این مبل بادی نیز از پی وی سی مخملی تهیه شده است و علاوه بر استحکام موجب ضد تعریق شدن محصول شده است و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . بخس کف این محصول از پی وی سی دولایه چرمی ضد آب تشکیل شده است و استحکام بالایی در برابر ضربه و اشیاء نوک تیز داشته و می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . در قسمت زیرین این محصول نیز دریچه ای تعبیه شده است که می توانید از طریق این دریچه داخل این محفظه را با آب پر کنید . این عمل موجب بالا رفتن وزن محصول خواهد شد و در هنگام استفاده محصول تکان نخواهد خورد و می توانید به راحتی از این مبل بادی استفاده نمایید . 

ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی یک نفره اینتکس دارای 107 سانتی متر طول ، 97 سانتی متر عرض و 71 سانتی متر ارتفاع می باشد که محصول مناسبی برای یک مبل بادی یک نفره بوده و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . فضای کافی نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه مناسب موجب راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده خواهد شد و می توانید از این محصول برای تماشای تلویزیون و یا استراحت های کوتاه مدت خود استفاده نمایید . وزن مناسب مبل بادی اینتکس نیز سبب راحتی در جابجایی محصول شده است . تحمل وزن 100 کیلوگرمی این مبل بادی نیز از ویژگی های مثبت آن محسوب می شود که می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . این تحمل وزن را می توانید با کم کردن مقداری از باد آن ، افزایش نیز بدهید . 

جمع بندی

مبل بادی اینتکس یک نفره از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و ضد تعریق بوده و می توان از آن برای استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت استفاده نمود . کیفیت بدنه بالا ، رویه ضد تعریق ، کف آب شو و بدنه مقاوم از ویژگی های این محصول محسوب می شود که البته زیبایی محصول و همچنین رنگ جذاب آن را نیز می توان به آن اضافه نمود که مناسب برای تمام سلیقه ها می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در سایت اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
107 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
وینیل مخمل
جنس بخش کناری
وینیل مخمل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی کوچک
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی مجزا
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
ابعاد بسته بندی: 28 در 30 در 11 سانتی متر
ضد تعریق و قابل استفاده برای بیماران
جنس بدنه از وینیل تمام جیر
دارای برچسب تعمیرات
دارای دو دریچه باد در یک قالب
مناسب استفاده برای بیماران
دارای محلی برای قرار دادن بطری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...