مبل بادی ماساژور

کد bestway 75040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 130 کیلو گرم
  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 112 سانتی متر
1,570,000
1,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ماساژور بست وی ، در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مرکزی مبل بادی در سایت اینتکس تهران و ارسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی ماساژور بست وی ، 8 موتور در داخل آن تعبیه شده است، به همراه کنترل و دارای پمپ باد رایگان از محصولات بی نظیر شرکت بست وی می باشد.جنس رویه آن از چرم است که  بسیار مقاوم و با دوام می باشد. قیمت این مبل بادی ماساژ بسیار مناسب است و در هر خانه ای مورد نیاز می باشد. شما می تواید با خرید مبل ماساژور بادی و استفاده هر روز بعد از ورزش و یا کار خستگی را از بدنتان خارج کنید.جنس پی وی سی که از پلاستیک فشرده است بسیار بادوام می باشد و می تواند تا ورزن 130 کیلوگرم را تحمل کند.وزن حدود 10 کیلوگرم ، بسیار کم حجم و کم جا و ارسال در محل در تهران ،مبلهای بادی را از شرکت تهران اینتکس بخواهید . توجه فرمایید : از قرار دادن مبل بادی در کنار وسایل گرمایشی  و همچنین از پریدن فرزندان خودداری نمایید، که باعث کوتاه شدن عمر مبل بادی می شود. از تماس اشیا نوک تیز با مبل بادیجلوگیری نمایید و اگر احیانا مبل بادی به هر طریقی سوراخ شد می توانید با چسب تعمیرات اینتکس آن را پنچر گیری نمایید.

مبل بادی ماساژور

مبل بادی ماساژور شبیه به کاناپه راحتی می باشد و می تواند برای تمامی افراد استفاده شود. از آن جایی که خرید مبل های ماساژر برای افراد سخت می باشد و دارای قیمت زیادی هستند می توان از این مبل بادی استفاده کرد و آن را تهیه نمود تا بهتر و بیش تر توانست از آن بهره مند شد و با هزینه کم این محصول خاص را تهیه نمود. از سویی دیگر مبل بادی محصولی دارای رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و می تواند بهترین کارایی را ایجاد سازد و برای استفاده کنندگان شرایط راحتی را فراهم سازد. مبل بادی ترکیب و طراحی منحصر به فردی دارد تا افراد با استفاده از آن نهایت استفاده را به عمل آورند و تجربه ای خاص را کسب کنند. این محصول بدنه ای تو خالی دارد که در داخل آن پر از هوا می باشد به همین خاطر وزن بدنه نیز سبک بوده است. از این رو دارای طول عمر بالا می باشد و می تواند به بیش ترین میزان استفاده شود. طول عمر محصول و نیز ویژگی های خاص آن همگی در اطلاعات زیر خلاصه شده است که به بررسی آن می پردازیم.


ظاهر محصول

مبل بادی دارای طراحی خاص می باشد که در ظاهر آن نقش داشته و توسط این افراد انتخاب می شود. ظاهر این محصول در نوع استفاده و محل استفاده آن نقش مهمی دارد و می تواند بهترین کارایی را داشته باشد. از این رو دارای زیبایی خاصی بوده است و می تواند جذابیت منحصر به فردی داشته باشد. این مبل بادی به رنگ مشکی می باشد و با توجه به جنس بدنه که از پی وی سی طرح چرم می باشد دارای شفافیت و براقیت مطلوبی است و در واقع رنگی واضح و زیبا دارد. با این وجود استفاده از آن در مکان هایی مانند منزل و محل کار راحت تر می شود و می تواند به راحتی در این فضا ها به کار گرفته شود. در طول روز افراد نیاز به محلی برای به آرامش رسیدن دارند تا به این طریق بدن را از خستگی رها سازند. به همین خاطر این مبل بادی مناسب ترین گزینه برای آن ها محسوب می شود و می تواند برای راحتی افراد استفاده شود. در ظاهر این محصول تکیه گاه و محلی برای قرار دادن دست وجود دارد تا بتوان به آسانی به این بخش از محصول تکیه داد و به استراحت های روزانه بیش تر و بهتر رسیدگی نمود.


سطح مواج محصول

این مبل بادی طراحی به خصوصی دارد و از این رو رویه آن دارای طرح های مواجی می باشد. این طرح ها سبب می شود تا افراد راحت تر و بهتر بتوانند بر روی محصول باشند و به استراحت مشغول شوند. از این رو به سبکی ساده قرارگرفته و برای کمر و بدن مناسب می باشند. این طراحی سبب تشکیل محصولی طبی را داده است تا در صورت استفاده مداوم بدن را دچار آسیب نکند و بتواند راحتی را برای استفاده کنندگان داشته باشد. سطح مواج محصول سبب گردش هوا بر روی بدنه می شود که باعث ضد تعریق شدن بدنه می گردد. با این وجود می توان به راحتی از آن استفاده کرده و در فصول گرم سال نیز از آن بهره مند شد. زیرا نه تعریق در آن وجود دارد و نه حساسیتی رخ می دهد.


ابعاد و اندازه محصول

این مبل بادی دارای ابعادی است که می توان آن را در مکان هایی با متراژ کم نیز استفاده کرد و از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد از این رو یکی از محصولات پر استفاده برای تمامی افراد می باشد. این مبل بادی ابعاد طول 114 سانتی متری دارد و عرض آن نیز 112 سانتی متر است. به همین خاطر ظرفیت یک نفره دارد و در محل های کوچک نیز جای می گیرد. راه اندازی آن نیز ساده بوده است و تنها با باد کردن بدنه ایجاد می شود.


خرید

در صورت تمایل به داشتن مبل بادی ماساژور به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
130 کیلو گرم
طول
114 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره ماساژور بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسالی
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...