مبل بادی مخمل یک نفره طبی

کد intex 68595

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 170 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
2,010,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مخمل طبی مدل اینتکس یک نفره 2018 با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران ، بهترین مارک مبل بادی و تولید کننده مبل بادی اینتکس است.

مبل بادی مخمل یک نفره طبی از جدیدترین مبل های بادی ساخت شرکت اینتکس بوده که در واقع نمونه ی بروز شده ی مدل قبلی خود  میباشد دارای کیفیت ساخت بهتر و طراحی دقیق تر میباشد.این مبل بادی دارای جنس بسیار با کیفیت میباشد و مانند نمونه ی قبلی خود از جنس PVC در ساختار خود بهره میبرد اما این محصول از روکش مخمل در سطح خود بهره مند بوده و بسیار راحت تر نمونه قبلی بوده و با این ترکیب جنس نیازی به نگرانی برای پاره شده یا صدمه دیدن آن دارید.این محصول برای استفاده یک نفره طراحی و ساخته شده و میتواند در هر مکانی به سادگی مورد استفاده قرار بگیرد و این ویژگی به دلیل ابعاد مناسب و حساب شده میباشد که طبق استاندارد شرکت دارای 1790 سانتیمتر طول وهمچنین 86 سانتیمتر عرض بوده که از این ابعاد برای استفاده یک نفر کاملا مناسب بوده و مشکلی هنگام استفاده به وجود نخواهد آمد.طراحی این مبل بادی به صورت شیبدارد انجام گرفته و به همین دلیل راحتی زیادی را در حین استفاده برای شما فراهم میکند و میتوانید در دراز مدت از استراحت روی آن لذت ببرید.همچنین در قسمت دسته ی مبل محفظه ای برای نگه داری بطری آب و یا وسایل مورد نیاز شخصی قرار داده شده تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.این مبل از راحت ترین و با کیفیت ترین مبل های بادی بوده موجود در بازار بوده و میتوانید از طریق سایت اینتکس تهران اقدام به سفارش آن کنید .

مبل بادی مخمل یک نفره طبی یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فرد و زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی در سال 2018 تبدیل شود. یکی از تفاوت های اصلی که این مبل باید با مبل های دیگر دارد این است که دارای ابعاد بزرگتری بوده که می توان بر روی آن دراز کشید و به استراحت پرداخت. این محصول دارای پشتی بسیار مقاومی بوده که می توان با خیال راحت به آن تکیه داد. سطح این مبل بادی و قسمت پشتی آن به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن به هنگام استراحت جلو گیری می کند. در قسمت کنار مبل نیز یک ععد جا لیوانی تعبیه شده که می توانید نوشیدنی خود را به هنگام استراحت در کنار خود داشته باشید. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن مبل بادی :

این مبل بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد جهانی بوده که نسبت مبل های ثابت فضای کمتری را درون منزل اشغال می کند و به راحتی در هر قسمت از منزل می توان از ان استفاده نمود. این محصول در ابعادی از جمله طول: 170 سانتی متر، عرض: 86 سانتی متر و ارتفاع: 94 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن ان 110 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4.1 کیلو گرم می باشد که نسبت به مبل های ثابت سبک تر بوده و به آسانی قابل حمل و جا به جایی می باشد. ابعاد بسته بندی این مبل بادی بسیار کوچک بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و می توان آن را درون صندوق عقب ماشین جای داد و با خود به سفر برد.


جنس و کیفیت بدنه مبل بادی :

از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید مبل بادی بایستی به آن توجه بسیاری نمود، جنس و کیفیت بدنه ان می باشد. این مبل بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح آن شده است و از عرق کردن بدن نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن نیز از وینیل با روکش مخملی می باشد و قسمت کف مبل ز وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این مبل باید می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی از آن برای تماشای تلویزیون، خواب، مطالعه و استراحت استفاده نمود.


نحوه راه اندازی مبل بادی :

برای راه اندزای این مبل بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که برای تهیه ان می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن نمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. پس از تهیه پمپ، ابتدا مبل را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای مبل را باز نموده و نازل پمپ را در ان قسمت قرار می دهید. شروع به باد زدن مبل کرده و پس از این که مبل فرم کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا نموده و درب دریچه هوای مبل را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه مبل جلو گیری کنید. 
  • مبل باید را در معرض حرارت شدید (کنار شومینه و بخاری) قرار ندهید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری نمایید.
  • بیش از اندازه به مبل بادی باد نزنید.
نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
170 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای جای مخصوص بطری
قابلیت پر کردن قسمت کف از آب
دارای دریچه باد Dual Lock
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...