مبل بادی پشتی دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 173 سانتی متر
  • عرض: 81 سانتی متر
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتی دار اینتکس یکی از محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد، نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی پشتی دار اینتکس یکی از محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که در سال 2016 تولید شده است و دارای کیفیت بالایی می باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر وزن بالا و همچنین ضربه دارد . جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی دولایه بوده و همچنین رویه ی آن از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که به همین سبب قابلیت ضد تعریق بودن به مبل بادی اضافه شده است که استراحت را برای شما لذت بخش خواهد نمود . از اقلام همراه این محصول نیز می توان به دفترچه ی راهنما و همچنین بسته ی تعمیرات اشاره نمود . شمسا می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی پشتی دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

شرکت اینتکس را می توان پرچمدار تولیدکنندگان محصولات بادی معرفی نمود . این شرکت توانسته است در سالهای اخیر بازار جهانی این محصولات را در دست بگیرد و با تولید محصولات متنوع و یا کیفیت برای تمامی سلیقه ها ، محبوبیت زیادی را کسب کند و افراد زیادی را به سمت خود جذب کند . مبل بادی پشتی دار اینتکس محصول جدید این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی پشتی دار اینتکس یک طراحی بسیار ویژه بوده و یک محصول لوکس محسوب می شود . شاید در نگاه اول این مبل در نظر شما کمی بزرگ به نظر برسد اما پس از کمی استفاده مشاهده می کنید که این مبل بادی تمام بدن شما در در بر می گیرد و احساس لذت بخشی در هنگام استفاده به شما دست خواهد داد . رویه ی طرح چرم این محصول کاملا ضد تعریق می باشد که در بخش جنس بدنه به آن خواهیم پرداخت . رنگ کاملا مشکی این محصول زیبایی مبل را دو چندان کرده است و توجه هر شخصی را جلب خواهد کرد . مبل بادی پشتی دار اینتکس دو تکه می باشد که به هم متصل شده اند و این ویژگی به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده نشیمنگاه نرم تری داشته باشید . البته برخی افراد برای کم کردن ارتفاع این مبل ، باد قسمت زیرین آن را خالی می کنند تا ارتفاع این مبل حدود 10 سانتی متر کمتر شود . از دیگر ویژگی های این مبل بادی محل مخصوصی برای قرار دادن بطری آب و یا لیوان است که بسیار کارامد می باشد . حتی می توان از این محل برای قرار دادن گوشی موبایل و اشیاء دیگر نیز استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه ی این مبل بادی اینتکس از پی وی سی طرح چرم بوده و علاوه بر زیبایی ، مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و اشیاء تیز دارد . البته روش های نگهداری این محصول را در بخش نحوه مراقبت به شما انتقال خواهیم داد . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم و کف آن از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه افزایش تحمل وزن مبل در برابر فشار بدن می باشد که به کمک این پی وی سی دولایه می توان با خیال راحت از این مبل استفاده نمود و نگران آسیب رسیدن به بافت های داخلی آن نباشید . قسمت تکیه گاه این محصول نیز همانند سایر قسمت های این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد و این چرم استفاده شده در این مبل بادی به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و استراحت لذت بخشی داشته باشید . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این مبل بادی 173 سانتی متر ، عرض آن 91 سانتی متر و ارتفاع آن با تکیه گاه 81 سانتی متر می باشد . این اندازه بسیار مناسب برای یک مبل بادی یک نفره بوده به طور کامل بدن شما را در بر میگیرد . قسمت اضافی نیز بر روی این مبل بادی وجود ندارد و از تمامی فضای این مبل به خوبی استفاده شده است و در هر مکانی ،حتی اتاق های کوچک می توان از این مبل استفاده نمود . تحمل وزن 110 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . البته با کم کردن مقدار کمی از باد مبل ، می توان تحمل وزن را کمی افزایش نیز داد . البته توصیه می شود تا فشار بیش از حد بر روی مبل وارد نشود تا مشکل ساز نشود . وزن 3.7 کیلوگرمی این مبل نیز به شما کمک می کند تا بتوانید آن را به راحتی جابجا کرده و به مکان دلخواه منتقل کنید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن مبل از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . عمل باد زدن را تا زمانی که مبل حالت سفتی را به خود بگیرد ادامه دهید . البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد این مبل ممکن است به بافت های داخلی و دیواره های آن آسیب وارد کند . این مبل بادی دارای دو قسمت مجزا برای باد کردن می باشد که می بابست هر کدام را به صورت جداگانه باد کنید . مراقبت از محصولات بادی نیز کار دشواری نیست و می بایست آنها را از اشیاء تیز دور نگهداری کنید . این مبل بادی نیز از این امر مستثنا نیست و در اثر برخورد اشیاء نوک تیز ممکن است باعث سوراخ شدن آن شود . نکته دیگر در رابطه با مراقبت از این محصول عمل جامپینگ می باشد . این مبل برای استراحت های طولانی و یا کوتاه مدت ساخته شده است و عمل پرش بر روی آن ممکن است به مبل آسیب بزند . البته در صورت بروز مشکل برای مبل و یا سوراخ شدن آن نیز نیاز به نگرانی نبوده و به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

مبل بادی پشتی دار اینتکس محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که دارای کیفیتی مناسب و همچنین بدنه ای مقاوم در برابر ضربه و آب می باشد و می توانید با خیال آسوده از این مبل برای استراحت های خود استفاده کنید . محل قرار دادن بطری ، رویه ی طرح چرم ، تکیه گاه بلند و ارتفاع مناسب از ویژگی های این محصول به شمار می رود . برای دریافت اطلاعات بیشتدر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوع
خانگی ، سفری
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
173 سانتی متر
عرض
81 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
جنس رویه
PVC چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.7 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...