مبل بادی پشتی دار اینتکس

intex 68880

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 170 سانتی متر
  • عرض: 84 سانتی متر
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتی دار اینتکس محصول جدید شرکت intex  دلیل طراحی ویژه و منحصر به فرد و عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

مبل بادی پشتی دار اینتکس محصول جدید شرکت intex  دلیل طراحی ویژه و منحصر به فرد و همچنین قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد و پر فروش می باشد.مبلی با رنگ آبی با روکش جیر و قدرت  تحمل وزن تا 100 کیلوگرم   می باشد. مبل بادی بسیار شیک و بادوام مورد پسند جوانان خوش سلیقه ، دارای تکیه گاه بلند برای راحتی بیشتر ، بسیار نرم و راحت و همچنین ساختار مشبک جهت جریان هوا می باشد.جنس بدنه و زیر مبل از pvc و رویه آن جیر میباشد، که تا جای ممکن نباید آن را شست و یا نم دار کرد چون رطوبت به درونش نفوذ میکند و باعث سسستی لایه های مبل بادی می شود.شرکت تهران اینتکس نمایندگی مبل های بادی بزرگسالان و کودکان در ایران بزرگترین فروشگاه محصولات بادی می باشد و آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی در تمام ایران می باشد.از پرش کودکان بر روی مبل بادی جلوگیری کنید چون باعث آسیب رساندن و کوتاهی عمر مبل می شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی شیبدار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید 


مبل بادی پشتی دار 2022 یکی از محصولات زیبا و با کیفیت می باشد که در سال 2022 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است و با توجه به استقبال مردم این محصول در سال 2018 نیز در لیست  پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . این محصول با توجه به نرمی و وزن مناسبی که دارد می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای مبل های چوبی و فلزی باشد . این مبل بادی با توجه به  طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که  در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب محصول فوق مناسب برای سنین مختلف می باشد . محصول فوق را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در مدت  کوتاه باد کرده و از آن استفاده نمایید . مبل بادی پشتی دار با توجه به تکیه گاه بسیار نرم و راحتی که دارد به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصوالات خود قرار داده تا از سالم بودن محصول خود اطمینان حاصل نمایند و یک خرید مطمئن را انجام دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی پشتی دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . در ادامه به نقد و بررسی خواهیم پرداخت ...


طراحی و ارگونومی ساخت :

طراحی و ساخت این محصول به شکل شیبدار می باشد که بیشتر برای فضاها باز مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول از دو قسمت نشیمنگاه و تیکه گاه تشکیل شده است که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . رویه این محصول کاملا مواج می باشد به همین سبب در زمان استفاده تمام قسمت های خالی بدن را پر خواهد کرد و شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد . سطح مواج و ضد تعریق این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدون اینکه بدن شما تعریق کند . 

جنس بدنه : 

مبل بادی شیدار دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر  ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید .  انتهای محصول یک سوپاپ باد از جنس پلاستیک فشرده شده باشد که شما می توانید از آن تقطه مبل خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن : 

این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و فضاهای باز استفاده نمایید . مبل بادی شیبدار دارای وزن بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد . 

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول باید مبل را بروی یک سطح صاف قرار داده و به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین برای تخلیه کردن باد محصول کافیست سوپاپ محصول را باز کرده و باد اولیه تخلیه شود و سپس به کمک یک پمپ باد ، باد کل محصول را تخیله کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل نمایید . 

مراقبت و نگهداری : 

برای مراقبت و نگهداری این محصول بادی آن را از اشیا نوک تیز کاملا دور نگهداری نمایید تا صدمه به بدنه وارد نشود و همچنین از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز نمایید تا مبل از درز های که دارد باز نشود این عمل باعث طول عمر بالای این کالا خواهد شد . 

جمع بندی : 

مبل بادی شیبدار یکی دیگر از محصولات شرکت اینتکس می باشد که با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول دارای بدنه از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . در انتهای این محصول یک دریچه وجود دارد که شما می توانید از آن نقطه آب پر کرده تا سنگین شود و از تکان خوردن مبل جلوگیری می کند . کف این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول بروی آب نیز استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید و همچنین در صورت داشتن صوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

نوع
خانگی ، سفری
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
170 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...