مبل بادی چرم مشکی

کد bestway 75012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 112 سانتی متر
1,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره مشکی، حتما در میان دوستان و بستگان شما افراد زیادی وجود دارد و در مناسبت ها مطمئنا شما  به دنبال یک هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید بنابراین پیشنهاد ما به شما  مبل های بادی یکنفره مشکی  bestway هستند. این مبل های بادی یکنفره كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند شیک فانتزی ، زیبا ، سبک و بادوام می باشند. مبل بادی بسکتبالی قدرت تحمل تا وزن 120 کیلوگرم را دارند. این مبل های بادی یک نفره مورد استفاده در اتاق كودک اتاق خواب اتاق نشیمن گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر می باشد. مبل بادی وسیله مناسب برای استراحت و ریلکس کردن است. این محصول را می توانید با کمترین قمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی چرم مشکی

مبل بادی چرم مشکی بهترین و زیباترین محصول برای راحتی افراد می باشد و می تواند جذاب و منحصر به فرد باشد. این مبل بادی کارایی های مختلفی دارد که می تواند به جهت سرگرمی افراد و یا انجام تفریحی جدید به کار بی آید و مصرف شود. از این رو یکی از محبوب ترین وسیله هایی بوده است که هم جنبه طبی و راحتی دارد و هم برای سرگرمی استفاده می شود. این مبل بادی بدنه ای توخا لی دارد که بر این اساس می توان مریت های مختلف را دریافت نمود. همچنین این محصول خاص دارای اندازه ای کوچک می باشد که می تواند به راحتی جا به جا و حمل شود و در زمان مورد نظر استفاده گردد. این مبل بادی دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد که ظاهری خاص نیز دارد و می تواند در طول استفاده شرایط خوبی را برای افراد مهیا سازد. علاوه بر این موارد این محصول دارای ضخامت بدنه بوده است تا بتوان در طولانی مدت از آن استفاده کرد و در  هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد. منظور از شرایط آب و هوایی استفاده از آن در محلی بیرون از خانه می باشد که دارای گرما وسرما بوده است و ممکن است برای محصولات مشابه با این مبل بادی مشکل ایجاد سازد. اما این محصول علاوه بر دوام دارای سازگاری مورد نظر در باره این محصول بوده است. جهت خرید این مبل بادی به مطالب زیر مراجعه کنید.


طراحی طبی بدنه

مبل بادی دارای بدنه ای طبی می باشد که افراد بتوانند در صورت استفاده از این محصول بهترین موقعیت را تجربه نمایند. این مبل بادی دارای قابلیت منعطف بودن نیز است و بنا بر این موارد می تواند در طول عمر بالا به حالت های مختلف تبدیل شود و در موقعیت های متفاوت قرار گیرد. مبل بادی گرد می باشد و بدنه ای صاف دارد اما در بخش وسط خود دارای فرورفتگی می باشد که می تواند بدنه را طبی و منحصر به فرد کند. طبی بودن بدنه برای استفاده علاقه مندان از این مبل بادی لازم و ضروری می باشد و می بایست این کار انجام گیرد. از سوی دیگر فرورفتگی که توسط دوخت های رویه بدنه ایجاد شده است بدن را در شرایط مطلوبی قرار می دهد. زمانی که شخص بر روی این قسمت می نشیند بدن را احاطه کرده و فرد را در وسط خود در بخش فرورفته حفظ می کند. در این شرایط افراد می توانند به استراحت های روزانه بپردازند و یا به انجام برخی فعالیت های نشستنی مشغول باشند. مبل بادی  با بدنه طبی دارای شرایطی است که می تواند افراد را در تایم طولانی بر روی خود نگه دارد و بهترین موقعیت را برای آن ها داشته باشد.


جنس و مقاومت بدنه

از آن جایی که این مبل بادی بدنه ای توخالی دارد و از جنس پی وی سی است می تواند جزو محصولاتی باشد که دارای مقاومت بوده و توانایی داشتن دوام بالا را دارد. در زمان استفاده از محصول افراد می توانند از این مقاومت استفاده کرده و با وزن بالا نیز بر روی آن قرار بگیرند. از این رو پی وی سی دارای ضخامت زیاد می باشد و می تواند طول عمر و مقاومت زیادی را ایجاد سازد. مقاومت بدنه در زمانی که افراد تمایل به استفاده از محصول به عنوان نشیمن را دارند مفید واقع می شود. چرا که در این زمان ممکن است تایم طولانی تری را بر روی محصول قرار بگیرند و یا در طولانی مدت بر روی آن مشغول سرگرمی های مختلف باشند. از این رو مقاومت امری ضروری و قابل اهمیت برای مبل بادی می باشد.


استفاده از مبل بادی به عنوان شناور

این محصول کارایی دیگری علاوه بر ایجاد راحتی دارد که به کار می آید. این کارایی در واقع قرار گیری محصول بر روی سطح آب به حالت شناور می باشد که افراد را نیز بر روی خود قرار داده و حالتی دیگر از استفاده از خود را به نمایش می گذارد. این مبل بادی شرایطی را متحمل می شود که علاقه مندان می توانند بر روی سطح آب باشند و به استراحت و استفاده از هوای تازه در این منطقه بپردازند. برای این افراد تفریح و سرگرمی جدید ایجاد می گردد و سبب لذت آن ها از محصول می شود.


امکان خرید آسان

مبل بادی چرم مشکی را می توان در کم ترین زمان از سایت اینتکس تهران سفارش داد و خریداری کرد.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
114 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC رنگی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه ساده
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...