مبل بادی با طرح سگ خالدار

کد intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 35 کیلو گرم
  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 64 سانتی متر
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی با طرح سگ خالدار ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان در فروشگاه رسمی فروش محصولات اینتکس و بست وی

مبل بادی کودک با طرح سگ خالدار . طراحی این مبل یکی از بهترین طرح ها میباشد .تحمل وزن این محصول 35 کیلو گرم میباشد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده که قابلیت شستشو دارد و کاملا ضد اب میباشد . این طرح برای کودکان بسیار  جذاب بوده است .از این مبل بادی میتوان برای کودکان زیر 8 سال استفاده کرد . این محصول با توجه به نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی که دارد برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نماید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی کوچک به راحتی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجغه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن هیا این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

مبل بادی طرح سگ خالدار با طراحی عروسکی خود بسیار زیبا و شیک شده است ، به طوریکه می تواند فضای ایده آلی را برای نشستن کودکان فراهم کند . این محصول می تواند اتاق خواب کودکان را بسیار زیبا و شیک کند و از سوی دیگر می تواند به عنوان یک نشیمنگاه نرم و طبی نیز مورد استفاده قرار بگیرد . انعطاف پذیری مبل های بادی بسیار زیاد است و به واسطه جنسی که برای تولید آن ها استفاده می شود ، کودکان به خوبی می توانند از مبل بادی طرح سگ خالدار برای ساعت ها استفاده کنند بدون اینکه خسته شوند . آن ها می توانند با استفاده از این محصول بازی کنند . درس های خود را بخوانند ، تلویزیون تماشا کنند و حتی از محصول در حمام نیز استفاده کنند ، زیرا این مبل بادی کاملا ضد آب است و در این رابطه در بخش جنس بدنه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد .

طراحی و تولید مبل بادی طرح سگ خالدار

تصویری از محصول را در بالا مشاهده می کنید که گویای ساختار این مبل بادی است ، همانطور که می بینید ، ساختار این مبل بادی شبیه به یک سگ دوست داشتنی و خالدار است که رنگ سیاه و سفید آن ، جلوه زیبایی را به محصول بخشیده است . بخش پشتی این مبل بادی در واقع سر عروسکی سگ می باشد که دستان آن دسته های مبل را تشکیل داده است . این اقلام یعنی تکیه گاه و دسته ها می تواند فضایی بسیار استاندارد و مناسب را برای نشستن فراهم کند . 

انتخاب یک نشیمنگاه مناسب و طبی برای هر سنی به خصوص کودکان که در سنین رشد هستند بسیار حائز اهمیت است و حتما بایستی به این نکات مهم توجه ویژه ای گردد . به طور کلی این مبل بادی از دو بخش نشیمنگاه و تکیه گاه تشکیل شده است که به یکدیگر متصل هستند . همچنین برای اینکه برای نشیمنگاه ارتفاع بالایی در نظر گرفته شده است ، ساختار نشیمنگاه آن دولایه در نظر گرفته شده است تا دوامی بیشتر را در برابر تحمل وزن داشته باشد .

جنس بدنه مبل بادی طرح سگ خالدار

عمدتا شرکت اینتکس تمامی محصولات بادی خود را از جنس پی وی سی تولید می کند که مبل بادی طرح سگ خالدار را نیز از همین جنس تولید کرده است ، زیرا ویژگی ها و خصوصیات این جنس بسیار بالا بوده و به یکی از محبوب ترین اجناس برای ساخت هر محصول بادی تبدیل شده است ، به طوریکه از آن در ساخت تخت خواب ها و تشک های بادی نیز استفاده می شود . انعطاف پذیری بسیار خوب مبل بادی نیز به دلیل استفاده از این جنس بسیار عالی و درجه یک است .

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، کودکان می توانند از این مبل بادی حتی در داخل حمام نیز استفاده کنند ، زیرا این جنس ضد آب بوده و به کودکان اجازه خواهد داد تا برای استحمام نیز از آن استفاده کنند . توجه داشته باشید که این مبل بادی به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، زیرا پی وی سی با دوام و انعطاف پذیر است . مبل بادی طرح سگ خالدار به راحتی می تواند تا 35 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند .

ویژگی های مبل بادی طرح سگ خالدار

از ویژگی های بسیار خوب مبل بادی طرح سگ خالدار و یا سایر مبل های بادی می توان به وزن بسیار سبکشان اشاره کنیم ، این سبک بودن به کودک اجازه خواهد داد تا به راحتی مبل را برداشته و آن را جابجا کنند . این سبک بودن در کنار حجم بسته بندی بسیار کوچک محصول همچنین اجازه خواهد داد تا آن را در مسافرت ها نیز به همراه داشته باشید . چرا که یکی از بزرگترین ویژگی های این محصولات بادی پرتابل بودن آن هاست و بسیاری از خریداران به دلیل قابلیت حمل آسان محصولاتی نظیر تشک ها و تخت خواب های بادی آن ها را خریداری می کنند .

راه اندازی مبل بادی طرح سگ خالدار

راه اندازی مبل های بادی کاری آسان است ، شما می توانید حتی با دهان و یا با استفاده از پمپ های باد در سریع ترین حالت ممکن مبل بادی را راه اندازی کنید . بنابراین می توان گفت که راه اندازی این محصولات بسیار ساده و آسان خواهد بود .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
35 کیلو گرم
طول
65 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...