مبل بادی کودک جدید اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 56 سانتی متر
  • عرض: 48 سانتی متر
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک جدید اینتکس صندلی بادی یکنفره ، فروش صندلی بادی یکنفره اینتکس با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس

مبل بادی کودک جدید اینتکس محصولی مخصوص کودکان می باشد که تولید شده از بهترین مواد اولیه می باشد . جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی چندلایه و مخمل ضدتعریق تهیه شده است که می تواند از آن به راحتی استفاده کرد و لذت برد .  اینمحصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در اتاق کودک به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . کودکان علاقه زیادی به مبل های بادی دارند و تنوع بالای آنها میتواند انتخاب کودکان را در این زمینه سخت کند اما این محصول یا این مبل بادی کودک بهترین انتخاب برای بچه های کوچک و کودکان زیر ۴ سال باشند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل بادی کودک جدید اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت معتبر اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول در طرح و رنگ های بسیار زیبا و جذاب تولید شده است که از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . طراحی این محصول بگونه ای است که شما می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . طراحی این محصول بگونه ای است که کودک شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . بدنه این محصول از جنس pvc ضخیم تولید شده که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان می باشد . فروشگاه اینتکس برای رضایت بیشتر مشریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات خود قرار داده تا شما بتوانید یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول شما می توانید به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد می تواند بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و راحتی باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ... 

طراحی و ساخت :

مبل بادی گرد دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول از دو رنگ سفید و صورتی تولید شده که از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . برای راحتی این محصول یک تکیه گاه تعبیه شده که شما می تواند به آن تکیه داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . سطح این محصول کاملا مواج می باشد که باعث طبی و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین سبب کودک شما می تواند مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدون اینکه عرق کند . 

مشخصات فیزیکی : 

بدنه این محصول از جنس PVC سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان می باشد . رویه این محصول تشکیل شده از مخمل جیر ضد تعریق می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت کودک شما در زمان استفاده از آن لذت بسیاری را تجربه خواهد کرد . 

نحوه راه اندازی و تحمل وزن : 

برای راه اندازی این محصول باید یک پمپ باد برقی و یا دستی از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و سپس مبل خود را بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که برای باد کردن محصول طراحی شده محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای تحمل وزن 60 کیلوگرم می باشد از همین رو این محصول قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان می باشد . 

ابعاد و وزن :

این محصول دارای ابعاد ( طول : 56 سانتی متر ، عرض : 48 سانتی متر ، ارتفاع : 69 سانتی متر ) می باشد که مناسب برای استفاده نوجوانان ساخته شده است . این محصول با تجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در اتاق کودک به راحتی استفاده نمایید . مبل بادی کودک دارای وزن 1.4 کیلوگرم می باشد که بسیار مناسب می باشد  می توانید آن را به راحتی با خود حمل کرده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی : 

مبل بادی کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و دلنشین می باشد به همین جهت این محصول مورد توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان می باشد . این محصول را می توانیدبه کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد تحمل وزن بالا این مبل می باشد که قابل استفاه برای سنین مختلف می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند اتاق کودک به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولا بادی درایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
56 سانتی متر
عرض
48 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل رنگی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
نوع مبل
یک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها
-
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...