مبل بادی کودک کیتی

کد intex 48508

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 35 کیلو گرم
  • قطر: 66 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
1,070,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح کیتی یکی از شیک ترین مبل های بادی مخصوص کودکان اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران و ارسال کشور به تمام نقاط کشور

مبل بادی کودک طرح کیتی یکی از شیک ترین مبل های بادی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی می باشد. محصولی که با داشتن ابعاد قطر: 66 سانتی متر و ارتفاع: 42 سانتی متر می تواند برای سنین زیر 5 سال بسیار مناسب باشد. علاوه بر این، این مبل تا وزن 35 کیلوگرم را تحمل کرده و می توان از آن در هر مکانی بخصوص در فضای باز استفاده نمود . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در دزب منزل تحویل بگیرید .

مبل بادی کودک کیتی یکی از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای کودکان تولید و روانه بازار گردیده است . شرکت اینتکس این محصول را بگونه ای طراحی که مورد پسند کودکان قرار گرفته است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شریط را فراهم میکند که از آن به عنوان دکوراسیون اتاق کودک استفاده نمایید . طراحی مبل بادی برگرفته از انیمیشن کیتی می باشد که مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته است به همین سبب این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است  . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای کودک شما این امکان را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات قرار داده تا شما بتوانید یک خرید مطمئن را انجام دهید . در ادامه این مطلب قصد داریم به مشخصات و اطالاعات کامل این محصول بپردازیم ...

طراحی و ارگونومی ساخت : 

طراحی و ساخت این محصول به شکل گرد می باشد که می تواند مبلی ایده آل برای استراحت یک کودک باشد . شکل ظاهری این محصول بسیار زیبا و برای کودکان جذاب می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در اتاق کودک به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . برای راحتی این محصول یک تکیه گاه تعبیه شده که کودک شما می تواند به آن تیکه داده و راحتی بیشتری ر تجربه نمایید . تکیه گاه این محصول کاملا جداگانه باد می شود . از مهمترین قسمت های یک مبل بادی نشیمنگاه آن می باشد که شرکت اینتکس این قسمت را با طراحی منحصر به فرد طراحی کرده است که کودک شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که باعث طبی شدن این محصول می شود و کودک شما می تواند مدت زمان بیشتری از این مبل استفاده نماید . 

جنس بدنه : 

بدنه این محصول از جنس pvc  سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همی جهت این محصول مناسب برای سنین 1 تا 7 سال می باشد . نشیمنگاه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت کودک شما در زمان استفاده از آن احساس راحتی زیادی خواهد کرد . مبل بادی کیتی نسبت به مدل های مشابه خود از کیفیت بسیار بالاتری بهره میبرد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . زیره این محصول از جنس پی وی سی می باشد که که باعث می شود تا در زمان استفاده سر نخورد . 

ابعاد ، وزن ، تحمل وزن : 

ابعادی که برای این محصول طراحی شده معادل ( قطر : 66 سانتی متر ، ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد که بسیار مناسب استفاده یک کودک می باشد . این محصول دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند اتاق کودک به راحتی استفاده نمایید . 

این محصول دارای وزن 1 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد به همین جهت شما می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا به راحتی استفاده نمایید .  

از مهمترین ویژگی این محصول می توان به نشیمنگاه مقاوم آن اشاره کرد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای کودکان 1 تا 7 سال می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت :

برای راه اندازی این محصول می بایست ابتدا محصول خود را از بسته بندی خارج کرده سپس بروی یک سطح صاف قرار داده و به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و در صورت استفاده نکردن از آن می توانید با محصول را تخلیه کرده و داخل یک ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . 

برای مراقبت و نگهداری از این محصول باید آن را از شی تیز دور نگهداری کنید تا صدمه ای به آن وارد نشود ، از پرش و جامپینگ بروی مبل خودداری نمایید و همچنین از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید تا صدمه ای به مبل وارد نشود . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که شما می توانید در زمان صدمه دیدن محصول از آن استفاده نمایید و مبل خود را ترمیم کنید . 

جمع بندی : 

مبل بادی کودک کیتی یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با بالاترین کیفیت ساخته شده است . این محصول دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای کودکان 1 تا 7 سال می باشد . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیب و جذاب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در اتاق کودک به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . این محصول با توجه به وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی آن را با خود حمل نمایید . برای راحتی بیشتر این محصول یک تکیه گاه تعبیه شده که کودک شما می تواند به آن تکیه داده و احساس راحتی بیشتری کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 


نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
35 کیلو گرم
قطر
66 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
نوع مبل
یک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
دارای سطح گرد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...