مبل بادی یک نفره آبی شفاف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره آبی از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت اینتایم می باشد نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی یک نفره آبی از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت اینتایم می باشد. این محصول در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این مبل 90 سانتی متر ، عرض آن 85 سانتی متر و ارتفاع این مبل 95 سانتی متر می باشد که با وجه به این ابعاد این مبل بادی اینتایم تحمل وزنی برابر 110 کیلوگرم را دارد که برای این مبل یک ویژگی مثبت قلمداد می شود.جنس رویه و جنس بخش کناری مبل اینتایم از پی وی سی شفاف و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد که باعث مقاومت بالا در این مبل شده است. وزن این مبل بادی نیز 2.5 کیلوگرم می باشد که به جابجای آسان آ منجر می شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی یک نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل بادی یک نفره آبی شفاف با طراحی شفاف خود به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است که می توانید آن را خریداری کرده و استفاده کنید . فروش مبل بادی یک نفره آبی شفاف به صورت تک و یا در تعداد بیشتر میسر بوده و شما می توانید به دلخواه خود آن را برای استفاده یک نفره و یا چند نفره خریداری کنید و در کنار یکدیگر قرار دهید . این مبل بادی دارای ساختاری بسیار عالی و بی نظیر است که به خوبی می تواند یک نشیمنگاه نرم و طبی را برای استراحت کردن ایجاد کند . بنابراین توجه داشته باشید که مبل های بادی به خصوص مبل هایی که فروشگاه اینتکس تهران موجود کرده است ، از طراحی استاندارد برخوردار می باشد . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر مبل بادی یک نفره آبی شفاف همراه ما باشید .

ساخت و تولید مبل بادی یک نفره آبی شفاف

ساخت و تولید مبل بادی یک نفره آبی شفاف بسیار عالی بوده و همانطور که در بخش ابتدایی اشاره شد ، این محصول طراحی بی نظیر و بسیار عالی دارد ، به طوریکه می توانید با استفاده از آن حس راحتی بی نظیری را داشته باشید و برای مدت های طولانی از محصول استفاده کنید ، بدون اینکه فشاری را احساس کنید . این مبل بادی دارای تکیه گاه بلند و بسیار خوبی است که می تواند به خوبی کمر را نیز پر کرده و مانع از فشار آوردن به مهره های کمری می شود . توجه داشته باشید که یک ویژگی بسیار خوبی که این مبل بادی دارد ، طراحی رویه مواج در آن می باشد که این رویه مواج به خوبی می تواند انعطاف پذیری عالی را به سطح مبل ببخشد و اینچنین احساس راحتی بسیار زیادی را داشته باشید .

جنس مبل بادی یک نفره آبی شفاف

جنسی که برای تولید و ساخت لایه های مختلف مبل بادی یک نفره آبی شفاف استفاده شده است ، پی وی سی های ضخیم می باشد که اینچنین دوام و استحکام بسیار عالی را به مبل بادی یک نفره آبی شفاف بخشیده است . پی وی سی ها مدل های مختلفی را دارند و هر یک از آن ها ممکن است از ظاهر رنگی و یا شفاف برخوردار باشند که برای تولید مبل بادی یک نفره آبی شفاف از لایه های شفاف پی وی سی استفاده شده است که بسیار محصول را شیک و منحصر به فرد کرده است . توجه داشته باشید که این مبل بادی دوام خوبی را دارد و شفافیت بدنه آن دلیلی بر نازک بودن لایه های بدنه ندارد .

راه اندازی مبل بادی یک نفره آبی شفاف

برای راه اندازی و استفاده از مبل بادی یک نفره آبی شفاف شما می توانید از پمپ باد استفاده کنید و همچنین می توانید از هر روش دیگری برای راه اندازی استفاده کنید ، ولی استفاده از پمپ باد روند راه اندازی را بسیار سریع تر خواهد کرد . برای اینکه در راه اندازی به مشکل نخورید در ابتدا به صورت کامل محصول را از کارتن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید . همچنین توجه داشته باشید که برای راه اندازی این مبل های بادی خیلی زیاد از حد بدنه را راه اندازی نکنید ، زیرا راه اندازی بسیار زیاد بدنه می تواند منجر به آسیب دیدن آن شود . 

تعمیرات مبل بادی یک نفره آبی شفاف

محصولات بادی نیاز به نگهداری و مراقبت دارند ، بنابراین بایستی سعی کنید که از این محصولات به خوبی استفاده کنید و مانع از آسیب رسیدن به بدنه محصول شوید . ولی با این وجود در صورتی که بدنه مبل بادی دچار آسیب دیدگی شده باشد شما به سادگی می توانید آن را تعمیر کنید . برای اینکه به بهترین شکل محصول آسیب دیده خود را تعمیر کرده و مجدد از آن استفاده کنید می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده کرده و بدنه مبل را تعمیر کنید و مجددا آن را راه اندازی نمایید . با تعمیرات به وسیله برچسب های تعمیراتی ، باد از بدنه دیگر خارج نخواهد شد و مشکلی از بابت استفاده نخواهید داشت . شما می توانید این برچسب را از فروشگاه اینتکس تهران نیز تهیه کنید . 


نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
90 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
95 سانتی متر
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای تکیه گاه دست بزرگ و راحت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...