مبل بادی یک نفره جیر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 88 سانتی متر
  • عرض: 72 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره جیر محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

مبل بادی یک نفره جیر یکی از جدیدترین و زیباترین که در سال 2018 تولید و توسط فروشگاه اینتکس با قیمتی ارزان و مناسب روانه بازار گردیده است . مبل های بادی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد جایگزین بسیار مناسبی برای مبل های چوبی و استیل می باشد . این محصول دارای بدنه از جنس مخمل جیر دارد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین انتهای این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که به مقاومت این محصول افزوده است . رویه مواج و جیر این محصول باعث شده که شما در زمان استفاده بدنتان عرق نکند و بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این مبل بادی دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایزط را فراهم می کند که به راحتی آن را حمل نمایید و در مکان های مد نظر به راحتی استفاده نمایید . شما می توانید به کمک یک پمپ دستی و یا برقی محصول فوث را در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . همچنین می توانید در صورت استفاده نکردن باد مبل را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تبدیل کرده و در جعبه مخصوص خود قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت صدمه دیدن محصول مورد استفاده قرار می گیرد . مبل بادی یک نفره دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرتیط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون ، خواندن کتاب و استراحت های روزمره می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

مبل بادی یک نفره جیر می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی به منظور استراحت و یا تماشای تلویزیون باشد . این مبل بادی دارای رویه ای نرم و با کیفیت از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی یک نفره جیر همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


ساختار مبل های بادی به منظور ماهیت استفاده ای که دارند باید از استانداردهای جهانی پیروی کنند زیرا به هنگام استفاده در طولانی مدت بتوانند از خستگی بدن به خوبی جلوگیری به عمل آورند . این مبل بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای رویه ای نرم و منعطف می باشد که به خوبی با بدن تطابق پیدا کرده و بهترین شرایط را برای قرارگیری بدن فراهم می آورد . سطح نشیمنگاه این مبل بادی به صورت مواج می باشد که به گردش هوای میان سطح بدن و مبل کمک شایانی می کند و این امر باعث جلوگیری از تعریق بدن می شود . همچنین در بخش پشت محصول یک عدد تکیه گاه نسبتا بلند وجود دارد که کمر را به خوبی در بر می گیرد و از کمر درد به هنگام استفاده در طولانی مدت جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات وجود دارد که در صورت بروز مشکل از آن در جهت تعمییر مبل بادی می توانید استفاده کنید با خیالی راحت از روز زیبای خود بدون دغدغه لذت ببرید . این مبل بادی در حالتی که خالی از باد می باشد ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو به راحتی قابل جا به جایی و استفاده در مسافرت ها نیز است .



جنس بدنه :


جنس بدنه مبل های بادی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید زیرا از مهمترین عوامل افزایش طول عمر محصول می باشد . این مبل بادی دارای رویه ای نرم و منعطف از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از محبوب ترین جنس ها در میان خریداران و تولید کنندگان است . این محبوبیت بالا به دلیل کیفت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه به همراه انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این محصول را افزایش داده است . لازم به ذکر است که درزهای این مبل بادی به خوبی پرس شده اند تا خیال شما را از بابت باز شدن درزها راحت نمایند .


ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


ابعاد مبل بادی یک نفره جیر به مشخصات ( طول : 88 سانتی متر ، عرض : 72 سانتی متر و ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای نشستن یک نفر فراهم می آورد . این ابعاد به صورت استاندارد می باشد و از آن می توانید برای تماشای تلویزیون و یا استراحت استفاده نمایید . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین فاکتورها می باشد که نقش بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما خواهد داشت . این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم می باشد که برای مبل های بادی یک نفره استاندارد است . شایان ذکر است که وزن این مبل بادی برابر با 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما می باشد .


راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :


راه اندازی این مبل بادی به راحتی آب خوردن می باشد و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر است . به منظور راه اندازی این محصول می توانید از پمپ های بادی دستی و یا برقی استفاده نمایید . بدین منظور خروجی باد پمپ را به محفظه باد مبل بادی متصل نمایید و با فشار دست بر روی بدنه مبل بادی می توانید اندازه دقیق باد داخلی را تخمین بزنید . لازم به ذکر است که از زیاد و یا کم باد کردن مبل بادی خودداری نمایید زیرا این امر باعث کاهش طول عمر محصول به مرور زمان می شود . در جهت نگهداری هر چه بهتر این مبل بادی نیز از برخورد هرگوه اشیاء تیز به این محصول خودداری کنید زیرا محصولات بادی در برابر اقلام تیز بی دفاع می باشند . شایان ذکر است که بدین منظور در بسته بندی این مبل بادی یک عدد برچسب تعمییرات تعبیه شده است که از آن در صورت بروز مشکل می توانید به منظور رفع بخش آسیب دیده استفاده نمایید .


مبل بادی یک نفره جیر با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
88 سانتی متر
عرض
72 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC جیر
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه مواج
طراحی جذاب
بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...