مبل بادی یک نفره در رنگ های متنوع

کد intex 68581

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 109 سانتی متر
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره صدفی محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی و مبل یک نفره و صندلی بادی با قیمت ارزان

مبل بادی در رنگ های مختلف ، جدیدترین محصول شرکت اینتکس ۲۰۲۰ ، با رنگ بندی زرشکی ، سبز و آبی و طراحی کاملا متفاوت و جالب خود مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. رنگ بندی زیبا و شاد آن حق انتخاب رنگ با هر سلیقه را می دهد و فقط کافی است سفارش خود را با رنگ منزل ست کنید و از راحتی و آرامش مبل بادی اینتکس لذت ببرید. مقاومت بالا و تحمل تا وزن 100 کیلوگرم و سبک بودن این محصول بی نظیر است . شما می توانید در هنگام مطالعه و تماشای تلویزیون از مبل بادی استفاده کنید و لذت ببرید. مبل بادی جدید اینتکس  سبک بوده و قابل حمل می باشد که می توان از آن در سفر استفاده کرد.جنس رویه مبل از جیر بوده و بدنه از پی وی سی می باشد. مبل تا نشویید تا ورود  آب به مبل جلوگیری کرده و مبل شما زود خراب نشود. جدیدترین مبلهای بادی شرکت اینتکس را از نمایندگی مرکزی مبل های بادی در ایران از شرکت تهران اینتکس بخواهید .

مبل بادی یک نفره محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که در سال 2018 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است و در همین مدت کوتاه این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده احساس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد و همچنین با توجه به ضد تعیرق بودن این محصول شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدون اینکه بدنه آن عرق کند . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی و مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول با توجه به طرح و نگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد و بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون ، خواندن کتاب و همچنین استراحت های روزمره می باشد . این مبل بادی دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی یک نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپرداریم ....

جنس بدنه : 

مبل بادی یک نفره از دو قسمت PVC و مخمل تشکیل شده که بسیار مقاوم در برابر فشار و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . 

طراحی و ساخت : 

این محصول دارای ساختاری بسیار مناسب می باشد که شکل گرد طراحی شده است . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد و با توجه به گود بودن این محصول در زمان استفاده داخل آن فرو خواهید رفت و راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد . رویه مواج این محصول باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین جهت از این محصول می توانید مدت زمان بیشتری استفاده نمایید . این محصول زا دو رنگ سبز و مشکلی تشیکل شده که بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت مورد توجه بسیار از مردم قرار گرفته است . 

ابعاد و وزن : 

مبل بادی یک نفره دارای ابعاد ( طول : 114 سانتی متر ، عرض : 109 سانتی متر ، ارتفاع : 69 سانتی متر ) می باشد که طبق استاندارد های جهانی تولید و روانه بازار گردیده است . از این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به راحتی استفاده نمایید . این محصول دارای وزن بسیار مناسب می باشد که شما می توانید به راحتی آن را با خود حمل نمایید و در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمایید . 

مراقبت و نگهداری و راه اندازی : مبل بادی یک نفره دارای بدنه ای بسیار مقاوم می باشد اما برای افزایش طول عمر این محصول می بایست به نکات زیر توجه نمایید : 

1 . از اشیا تیز دور نگهداری کنید تا صدمه ای به محصول وارد نشود .

2 . از باد کردن بیش از حد محصول خودداری نمایید . 

3 . از پرش و جامپینگ بروی محصول پرهیز کنید . 

برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد برقی و یا دستی تهیه نمایید سپس مبل خود را از بسته بندی خارج کرده بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه هایی بادی که بروی محصول تعبیه شده به کمک پمپ باد می توانید محصول خود را از آن نقطه محصول خود را در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی : 

مبل بادی یک نفره یکی از زیباترین و با کیفیت ترین مبل های ساخته شده شرکت معتبر اینتکس می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا تولید شده است . بدنه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار ماوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را می توانید به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
114 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
دارای خاصیت طبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...