مبل بادی یک نفره مخملی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 140 کیلو گرم
  • طول: 122 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی یک نفره مخملی اینتکس با بهترین کیفیت به همراه گارانتی اصالت و سلامت کالا در فروشگاه اینتکس

مبل بادی یک نفره مخملی اینتکس از زیبا ترین نمونه مبل های بادی کمپانی اینتکس است که در سال جاری تولید و روانه بازار شد ، این محصول یکی از آرگونومیک ترین مبل های موجود در فروشگاه مبل بادی اینتکس است که می توانید آن را با قیمت استثنایی خریداری کنید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شکل ظاهری محصول کاملا شبیه به یک مبل است ، تکیه گاه و دسته های کناری محصول نیز به صورت سرخود هستند و ابعاد و اندازه آن ها کاملا استاندارد است ، اینتکس با استفاده از تکنولوژی رویه مواج قسمت پشتی و سطح نشیمنگاه را به صورت موج دار طراحی کرده تا بدین صورت انعطاف پذیری سطح مبل افزایش یابد ، همچنین این ساختار باعث می شود تا بدن عرق نکند و خون در بدن جریان طبیعی خود را داشته باشد . جنسی برای ساخت محصول استفاده شده است از وینیل مخمل می باشد ، این جنس یکی از مقاوم ترین اجناس برای تولید مبل بادی است چرا که در برابر وزن ، رطوبت و ضربه مقاوم است ، همچنین خصوصیت مخملی آن باعث شده است تا محصول علاوه بر زیبا شدن ظاهر بسیار نرم و لطیف شود و حتی از عرق کردن به خوبی جلوگیری کند . وزنی که این مبل بادی قادر به تحمل آن است 140 کیلوگرم می باشد ، لازم به ذکر است که در کنار این محصول پمپ باد برقی قدرتمندی نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توانید مبل بادی خود را به سرعت راه اندازی کنید .


مبل بادی یک نفره مخملی اینتکس یکی دیگر از سری محبوب ترین و با کیفیت ترین مبل های بادی تولید توسط شرکت اینتکس می باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس وینیل جیر یا همان مخمل است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار انعطاف پذیری ایده آلی که دارد برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی یک نفره مخملی اینتکس همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


مبل های بادی به منظور ماهیت استفاده ای که دارند باید کاملا مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شوند تا به خوبی با آرگونومی بدن تطابق پیدا کرده و از خستگی بدن به خوبی جلوگیری به عمل آورند . این مبل بادی در رنگبندی های بسیار متنوع و زیبایی روانه بازارهای جهانی شده است که از این نوع به خوبی می تواند سلیقه های گسترده ای را پوشش دهد . در این بخش برای شما رنگ طوسی را فراهم آورده ایم که به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . در بخش عقب این مبل بادی یک عدد تکیه گاه تعبیه شده است که برای جلوگیری از خستگی کمر نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین بر روی دسته های این مبل بادی یک عدد نگهدارنده گرد وجود دارد که از آن می توانید برای ظرف نوشیدنی خود بهره ببرید . لازم به ذکر است که به همراه این مبل بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بخش بدنه مبل بادی می توانید از آن برای رفع بخش آسیب دیده استفاده کنید . این مبل بادی هنگامی که خالی از باد می باشد ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو به راحتی قابل جا به جایی است .



جنس بدنه :


جنس یکی از مهمترین عوامل در تعیین طول عمر مبل های بادی می باشد . این مبل بادی با توجه به رویه منعطف و مقاومی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند ، که این امر به دلیل استفاده از رویه وینیل مخمل می باشد . وینیل طرح مخمل دارای رویه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد و علاوه بر آن از انعطاف پذیری بالا و رویه نرم و راحتی برخوردار است . همچنین یکی دیگر از ویژگی های این مبل بادی جلوگیری از ساییدگی بدن به هنگام کشیده شدن بر روی مبل می باشد که از اهمیت بالایی برخورار است . شایان ذکر است که به منظور بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن این محصول در بخش کف آن نیز از وینیل دو لایه استفاده شده است که مقاومت بالاتری را به این مبل بادی افزوده است . همچنین سطح نشیمنگاه این مبل بادی به صورت مواج می باشد به گردش هوای میان بدن و سطح مبل بادی کمک شایانی می کند و این امر در جلوگیری از تعریق بدن نقش بسزایی دارد .



ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد مبل بادی یک نفره مخملی اینتکس به مشخصات ( طول : 122 سانتی متر ، عرض : 107 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را به همراه تکیه گاه و دستگیره هایی برای استراحت دو دست فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین فاکتورها می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه مبل های بادی به آن توجه می شود . این مبل بادی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 140 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استاندارد آن دارد . همچنین این مبل بادی دارای وزنی بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که کمی فراتر از استانداردهای مبل های بادی یک نفره است اما با توجه به قابلیت هایی که دارد ایده آل می باشد .

جمع بندی :

این محصول یکی از برترین و پر فروش ترین مبل های بادی یک نفره می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و توسط شرکت اینتکس روانه بازار شده است . این مبل بادی در رنگبندی های متنوع و زیبایی موجود است که از این رو می تواند سلیقه های بسیاری را پوشش دهد . جنس رویه این مبل بادی از وینیل مخمل یا همان جیر می باشد که در بخش کف مبل بادی به منظور بالا بردن استحکام آن از وینیل دولایه استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 140 کیلو گرم و وزن مبل بادی برابر با 7 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل بادی یک نفره مخملی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
140 کیلو گرم
طول
122 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
جنس رویه
وینیل مخمل
جنس بخش کناری
وینیل مخمل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعریق و قابل استفاده برای بیماران
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

عالی

1009 روز پیش ارسال پاسخ

عالی حرف نداره

1009 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...