مبل بادی یک نفره پشت دار جیلانگ

کد جیلانگ ۲۰۰۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 107 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
1,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 1 نفره جیلونگ پشت دار از سری محصولات جدید و لوکس شرکت جیلونگ می باشد که با توجه به ارگونومی ساخت و همچنین جنس بدنه ی پی وی سی آن ، یک محصول با کیفیت و با مقاومت بالا تلقی می شود . تحمل وزن 110 کیلوگرمی این مبل بادی باعث این می شود تا این مبل مناسب برای استفاده ی یک نفر باشد . البته با خالی کردن کمی از باد آن می توان تحمل وزن آن را بالاتر برو و به راحتی از آن استفاده کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تهران تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

مبل بادی یک پشت دار جیلانگ

مبل بادی یک نفره بیضی یکی دیگر از محصولاتی است که در شرکت اینتکس وجود دارد و برای افراد و راحتی آن ها استفاده می شود. این مبل بادی رویه منحصر به فردی دارد که در انتهای مزیت های فراوانی را به دنبال دارد و می تواند بهترین نوع وسیله راحتی برای استفاده در منزل باشد. محصول دارای رویه دو رنگ است و که رویه آن روشن تر از زیره بوده و دارای جنس مخمل می باشد. اما بخش زیرین محصول به رنگ مشکی بوده و طرح چرم می باشد. به همین جهت است که علاوه بر راحتی و کیفیت بالا زیبایی نیز در ساخت محصول رعایت شده است و می توان آن را در نشیمن منزل قرار داد. مبل بادی به مانند کاناپه های راحتی می ماند اما با این تفاوت که دستگیره ندارد و کناره آن خالی از بخش خاصی می باشد. علاوه بر این بخش ها تکیه گاه امن و محکمی در این محصول لحاظ شده است تا افراد بتوانند با وجود قد های مختلف بر روی آن استراحت کرده و تکیه دهند. برای خرید محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


رویه ضد حساسیت

مزیت مورد بحث در باره این مبل بادی رویه آن است که با جنس پی وی سی می باشد اما رویه مخمل نیز بر روی آن قرار گرفته و سبب راحتی و نرمی آن می شود. این بخش لطافت را به افراد می بخشد و در زمانی که بر روی آن قرار می گیرند می توانند حس خوبی را تجربه نمایند. به دلیل این رویه در زمان استراحت سختی و ناملایمت حس نمی گردد و می توان آرامش را کسب نمود. علاوه بر این خصوصیات بدنه رویه ای دارد که از بهترین مخمل موجود در بازار تشکیل شده است و دارای قابلیت ضد حساسیت می باشد. این خصوصیت باعث می شود که افراد در هر شرایطی بتوانند به راحتی بر روی مبل بادی حضور پیدا کنند و صدمه ای نیز شامل حال آن ها نشود. همچنین این بدنه در زمانی که افراد دارای پوست های حساسی هستند نیز می تواند شرایط مناسب را داشته باشد و در گرما و سرما نیز ضد تعریق باشد. با این وجود استفاده از مبل بادی در هر شرایطی امکان پذیر می شود.


حالت مناسب پاها

همان طور که در تصویر مشخص است بدنه دارای ارتفاعی از سطح زمین می باشد که این ارتفاع در بخش نشیمن بوده و قادر به ایجاد راحتی در پاها می شود. با این وجود می توان در زمانی طولانی بر روی آن حضور داشت و به استراحت پرداخت. محصول با این نوع طراحی برای افرادی که دارای مشکلات ستون فقرات هستند مناسب است و بهترین گزینه برای افراد بیمار می باشد. به دلیل آن که بیماران از حساسیت بیش تری برخوردار هستند این مبل بادی با قابلیت ضد تعریق می تواند از بروز آسیب های دیگر در آن ها مانند زخم بستر جلوگیری کند و افراد سالمند را در نشیمنی راحت قرار دهد. با این وجود افراد سالمند و بیمار در کنار افراد دیگر می توانند با وجود نشیمن و تکیه گاه راحت در منزل بنشینند و به استراحت و لذت بردن از در کنار هم بودن بپردازند.


محل مناسب قرار گیری مبل بادی

از این مبل بادی می توان در تمامی محیط ها استفاده کرد. این محصول در محیط های باز و بسته قابل اجرا می باشد که در هر دو محل نیز می تواند به درستی قابلیت های خود را به عرضه بگذارد. در محیط های باز مانند حاشیه استخر ها و در باغ ها از وجود مبل بادی می توان بهره مند شد و در این محل ها به راحتی از فضا استفاده کرد. علاوه بر آن در فضاهای بسته مانند منزل محلی برای آن در نظر گرفته می شود که تکیه گاه به آن بخش ها برخورد کرده و بتواند در طولانی مدت حالت قرار گیری خود را حفظ کند.


خرید

برای خرید مبل بادی یک نفره بیضی همین حالا با همکاران ما در واحد فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
107 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...