مبل بادی 1 نفره در رنگ های متنوع(صورتی)

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: -
  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 109 سانتی متر
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 1 نفره اینتکس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا از سری محصولات جدید شرکت اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران

مبل بادی 1 نفره در رنگ های متنوع(صورتی) از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس می باشد. مبل بادی در رنگ های مختلف ، جدیدترین محصول شرکت اینتکس 2014 ، با رنگ بندی صورتی ، سبز و نارنجی و طراحی کاملا متفاوت و جالب خود مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. این مبل بادی نوع صورتی رنگ آن می باشد. رنگ بندی زیبا و شاد آن حق انتخاب رنگ با هر سلیقه را می دهد و فقط کافی است سفارش خود را با رنگ مورد نظر انتخاب کنید و از راحتی و آرامش مبل بادی اینتکس لذت ببرید. مقاومت بالا و تحمل تا وزن 100 کیلوگرم و سبک بودن این محصول بی نظیر است . شما می توانید در هنگام مطالعه و تماشای تلویزون از مبل بادی استفاده کنید و لذت ببرید.مبل بادی جدید اینتکس  سبک بوده و قابل حمل  می باشد که می توان از آن در سفر استفاده کرد.جنس رویه مبل از جیر بوده و بدنه از پی وی سی می باشد.مبل را نشویید از ورود  آب به مبل جلوگیری کرده تا مبل شما زود خراب نشود. جدیدترین مبلهای بادی شرکت اینتکس را از نمایندگی مرکزی مبل های بادی در ایران از شرکت تهران اینتکس بخواهید .

مبل بادی 1 نفره در رنگ های متنوع(صورتی) محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد و توانسته در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس چرم شفاف می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا طبی و ضد تعریق می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . از مهمترین ویزگی این محصول می توان به ابعاد و وزن مناسب آن اشاره کرد و شما می توانید آن را به راحتی داخل ساک حمل قرار داده و با خود حمل نمایید . این محصول را شما می توانید با یک پمپ باد برقی یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای رویه بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . شما می توانید با مراجعه به  سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ....

طراحی و ارگونومی : 

مبل بادی یک نفره دارای طراحی دایره شکل می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون می باشد . رویه این محصول کاملا مواج می باشد و ضد تعریق ، به همین جهت شما در زمان استفاده احساس خوش آِیندی را تجربه خواهید کرد . در انتهای این محصول یک دریچه آب وجود دارد که شما می توانید از آن نقطه محصول را آب کرده تا کاملا سنگین شود و از تکان خوردن و سر خوردن محصول کاملا جلوگیری می کند . 

جنس بدنه : 

مبل بادی یک نفره دارای بدنه از جنس مخمل و چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا طبی می باشد و ضد تعریق می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن : 

مبل بادی 1 نفره دارای ابعاد ( طول : 114 سانتی متر ، عرض : 109 سانتی متر ، ارتفاع : 69 سانتی متر ) می باشد که طبق استاندارد های جهانی تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم میکند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول دارای وزن بسیار  مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید آن را به راحتی در مسافرت هاهم استفاده نمایید . 

مراقبت و نگهداری : 

این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد اما برای افزایش طول عمر این محصول می بایست به نکاتی توجه نمایید :

1 : از باد کردن بیش از حد محصول خودداری نمایید . 

2 . از پرش و جامپینگ بروی محصول پرهیز نمایید . 

3 . از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید . 

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول می بایست آن را بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که تعبیه شده به کمک یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی : 

مبل بادی یک نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال 2017 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس چرم و مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد برای شما اینامکان را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
-
طول
114 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
ساختار رویه
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
دارای خاصیت طبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...