مبل بادی 1 نفره نارنجی ریلکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 82 کیلو گرم
  • طول: 85 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 1 نفره نارنجی رنگ ریلکس محصولی جدید و متفاوت از شرکت جبلونگ می باشد ، عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی

مبل بادی 1 نفره نارنجی رنگ ریلکس محصولی جدید و متفاوت از شرکت جبلونگ می باشد که با توجه به جنس بدنه که از پی وی سی چند لایه می باشد ، دارای مقاومت بالایی بوده و می توان با خیال آسوده از آن استفاده کرد . رویه ی این مبل نیز از پی وی سی مات بوده و کناره های این مبل از پی وی سی براق می باشد . همراه با این مبل بادی برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل برای مبل ، می توانید به کمک آن مبل را ترمیم کرد و از آن استفاده نمود . 

مبل بادی 1 نفره نارنجی ریلکس

مبل بادی 1 نفره نارنجی ریلکس بهترین محصول در بین محصولات بادی می باشد که با تازگی طراحی و تولید شده است و با ساختمان محکمی که ایجاد کرده است برای تمامی افراد استفاده می گردد. این مبل بادی ظاهری زیبا نیز دارد و در دکور منزل به کار می رود. در نتیجه می توان گفت که شرایط برای داشتن این محصول خاص مهیا می باشد و در هر زمانی برای افراد نشیمنی راحت و نرم مهیا می سازد. این مبل بادی به دلیل سازگار بودن با محیط های بیرونی و آب و هوای مختلف می تواند بهترین شرایط را در زمان استفاده در خارج از منزل ایجاد سازد و بتواند مناسب ترین موقعیت را برای به کار گیری در باغ و ویلا ایجاد سازد. از این رو یکی از پرکاربرد ترین محصولات می باشد و در مسافرت ها و تفریح های افراد به کار آن ها می آید. در نتیجه حمل آن نیز آسان بوده است و با توجه به وزن کمی که دارد می تواند به راحتی جا به جا شود. این مبل بادی رنگ شاد و زیبایی در بدنه دارد و می تواند بهترین طول عمر را داشته باشد. چرا که بخش های رنگی از یک جنس بوده اند و قسمت کناره که به رنگ مشکی می باشد دارای جنسی دیگر بوده است. از این رو بدنه نیز برای استفاده در طولانی مدت سازگاری دارد و قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. اطلاعات زیر در مورد این مبل بادی می باشد که به شما پیشنهاد می شود آن ها را مطالعه کنید.


داشتن طول عمر بالا

به جهت این که بدنه محصول بادی می باشد باید تولید کنندگان از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده کنند و همچنین طراحی آن را نیز با بهترین و مناسب ترین آیتم ها خلق نمایند. از این رو به جهت داشتن زیبایی های ظاهری این محصول دو رنگ می باشد اما هر رنگ رویه بدنه دارای قابلیت های مختلفی است. رویه این مبل بادی از جنس پی وی سی مخمل می باشد تا در هر شرایط بتواند راحتی افراد را مهیا سازد. راحتی در واقع در نبود تعریق و حساسیت خلاصه می شود. به همین خاطر است که علاقه مندان در هر زمان و آب و هوایی از بدنه ای فاقد تعریق برخوردار هستند و می توانند بهترین شرایط را تجربه کنند. از سوی دیگر بخش های کناره محصول و کف آن از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که در زمان استفاده از محصول در محیط های بیرونی استقامت بدنه را افزایش می دهد و می تواند بهترین طول عمر را برای محصول رقم بزند. از این رو باید با دقت فراوان این مبل بادی را استفاده کرد و در عین حال از نظر داشتن دوام بالا اطمینان داشت. چرا که کناره های بدنه و کف دارای ضخامت زیاد تری می باشند و در برابر برخورد و ضربه نیز مقاومت دارد.


گرد بودن بدنه

این مبل بادی از بدنه ای گرد تشکیل شده است و دارای ابعاد کوچک می باشد از این رو زمانی که یک فرد از آن استفاده می کند هم از راحتی زیادی برخوردار خواهد بود و هم می تواند آن را در محیط های کوچک نیز استفاده کند. گرد بودن بدنه به دلیل این است که فضایی مفید برای نشستن ایجاد سازد و هم بتواند به راحتی جا به جا گردد. در واقع این مبل بادی به دلیل داشتن این ظاهر به راحتی در مسافرت ها به همراه افراد می باشد و می تواند بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد سازد. کف بدنه به گونه ای گرد و حالت پذیر است. نرم و منعطف بودن بدنه نیز به خاطر وجود بدنه بادی می باشد که مطلوبیت زیادی برای علاقه مندان ایجاد می کند و می تواند بهترین موقعیت را فراهم سازد.


طراحی فانتزی

به دلیل وجود دو رنگ مختلف برای رویه بدنه می توان گفت که محصول فانتزی طراحی شده است و می تواند ظاهری خاص داشته باشد. از این رو برای خرید تمامی افراد آماده است و جزو محصولات منحصر به فرد و مناسب در تمامی سنین می باشد. رویه رنگی بدنه قابل انتخاب است و بر اساس سلیقه افراد انتخاب می شود. از این رو می تواند بهترین ظاهر و زیبا ترین خصوصیات را شامل شود و طراحی منحصر به فرد نیز داشته باشد.


خرید محصول

مبل بادی 1 نفره نارنجی ریلکس بدنه ای مقاوم دارد و با استحکام می باشد. این محصول را می توان از شرکت اینتکس تهران خریداری کرد.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
82 کیلو گرم
طول
85 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس رویه
PVC مات
جنس بخش کناری
PVC براق
جنس کف
PVC چند لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره نوجوان و بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...