مبل بادی 1 نفره ژله ای

کد intex 68594

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 104 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ژله ای اینتکس محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که دارای رویه ای مواج و همچنین بدنه ای شفاف می باشد که با توجه به ارگونومی ساخت آن ، یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد . با توجه به جنس بدنه ی این مبل که از جنس پی وی سی چندلایه می باشد که می توان از آن در کنار دریا و یا استخر استفاده کرد . بدنه ی ضد آب و همچنین پمپ باد که همراه محصول وجود دارد از ویژگی های این مبل محسوب می شود. این مبل بادی می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای مبل ها و صندلی های ثابت باشد که از آنها هم در منزل و هم در استخر می توان استفاده نمود. شما می توانید این مبل بادی بسیار با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکسخریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

مبل بادی 1 نفره ژله ای

مبل بادی 1 نفره ژله ای در نهایت زیبایی طراحی و تولید شده است و با ظاهر بی نظیری که دارد می تواند بهترین محصول برای گروه سنی کودکان باشد. اما با توجه به ابعادی که دارد برای بزرگسالان نیز استفاده می شود و می تواند برای آن ها محیطی مناسب را ایجاد سازد. از آن جایی که این مبل بادی دارای قابلیت های مختلف از نظر بدنه می باشد می توان آن را به راحتی در محل های مختلف استفاده کرد و یا حتی آن را با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشت. مزیت هایی که در طراحی این محصول گنجانده شده است سبب شده تا کارایی به گونه ای افزایش بیابد که بتوان از آن استفاده های گوناگون کرد و با داشتن آن در محیط های مختلف شرایط راحتی را کسب کرد و یا برای افراد دیگر این مزیت راحتی و آرامش را ایجاد نمود. از آن جایی که بدنه سبک و قابل حمل است استفاده از محصول راحت می باشد همچنین با توجه به بادی بودن بدنه ویژگی های خاصی در این مبل بادی ایجاد می شود که سبب جذب علاقه مندان به این وسیله کار بردی می شود. از این رو از زمانی که مبل بادی وارد بازار شده است تا به امروز می توان گفت که جزو محصولات پر فروش بادی محسوب می شود که تمامی علاقه مندان در طولانی مدت از آن استفاده می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیش تر به مطالب زیر مراجعه کنید.


مشخصات بدنه محصول

مبل بادی از بدنه ای بادی تشکیل شده است و از این رو دارای قابلیت منعطف بودن است. همچنین این محصول با داشتن این بدنه می تواند به راحتی جا به جا شود و در صورت تمایل به حالت بدنه تو خالی در آمده و حمل گردد. از سوی دیگر بدنه بادی به ایجاد محصولی با وزن ناچیز کمک می کند و قابلیت حمل به نقاط مختلف را دارد. در نتیجه می توان کفت که در مسافرت ها به آسان ترین روش می توان محصول را با خود به همراه داشت و از وجود آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد. بدنه محصول از یک رویه با جنس پی وی سی شفاف تشکیل شده است. پی وی سی رویه ای با جنس پلاستیک فشرده می باشد که دارای ضخامت مناسب و نرم بوده است. همچنین این رویه زیبایی ظاهری را برای محصولات ایجاد می سازد و می تواند مناسب ترین گزینه برای استراحت افراد باشد. رویه محصول تنها بخش تشکیل دهنده آن است و در واقع طراحی آن ساده می باشد. براقیت در ظاهر مبل بادی سبب واضح دیده شدن رنگ آن می شود و در نظر مخاطب جذاب و خاص جلوه می دهد در نتیجه با داشتن زیبایی بسیار زیاد فروش خوبی داشته و برای تمامی محل ها انتخاب می شود.


موارد استفاده از مبل بادی

از مبل بادی در محل های مختلف می توان استفاده کرد و از مزیت آن بهره مند شد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر با داشتن وزن کم به راحتی در سفر قابل حمل است. به دو صورت این محصول حمل می شود. در زمانی که خالی از باد است بدنه ابعاد کمی دارد و به صورت تاشو می باشد به این طریق راحت و آسان جا به جا شده و با افراد همراه می شود. اما اگر بدنه پر باشد تنها فضای بیش تری اشغال می کند اما مجدد وزن ناچیزی دارد و راحت حمل می شود. با وجود مزیت هایی که در بدنه به کار رفته است می توان آن را در محیط های مرطوب مانند حاشیه استخر ها استفاده کرد و از آن به عنوان نشیمن راحت در این گونه فضا ها به کار برد. بنابراین مبل بادی دارای قابلیت و کاربرد های متنوع و زیادی می باشد و می تواند بهترین محصول در زمان مسافرت ها باشد.


راه اندازی آسان مبل بادی

زمانی که محصول برای شما ارسال می شود بدنه در یک بسته بندی قرار دارد که ابعاد کمی داشته و محصول را در خود جای داده است. این بسته بندی باید باز شود و بدنه از آن خارج شود. در این زمان به وسیله یک پمپ بادی و از طریق متصل کردن به محل ورودی باد این بدنه به سرعت باد می شود و به حالت اصلی خود می رسد. این کار در زمان کمی صورت می گیرد و می تواند به سرعت انجام گردد. زمانی هم که افراد تمایل به جمع آوری آن را دارند می توانند از طریق همین بخش باد درونی محصول را تخلیه کنند.


خرید 

در صورت تمایل به مبل بادی 1 نفره ژله ای می توانید به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
104 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
68 سانتی متر
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
ساختار رویه
موج دار
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه و تکیه گاه مواج
دارای محلی برای نگهداری اشیا کوچک
دارای اسپیکر داخلی با کابل AUX
بدنه ضد آب
قابل استفاده در مکان های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...