مبل بادی 4 نفره خانوادگی

کد intex 68575

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 450 کیلو گرم
  • طول: 257 سانتی متر
  • عرض: 203 سانتی متر
4,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 4 نفره خانوادگی در سایت رسمی فروش محصولات بادی و نمایندگی فروش مبل بادی intex و بست وی با قیمت ارزان و ضمانت معتبر

مبل بادی 4 نفره خانوادگی مبل بادی اینتکس مبل بادی چهار نفره یکی از بهترین و جدیدترین مبل های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس برای مصارف خانگی می باشد. محصولی با ارگونومی ال شکل و بسیار شیک که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و از قابلیت ضد تعرق بودن بهره می برد. این محصول در واقع به دلیل داشتن تکیه گاه های بزرگ و نرم می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مکان های مختلف منزل مانند پذیرایی و اتاق های نشیمن می باشد. از سایر ویژگی های این کالا می توان به تشک های بادی مجزا همراه آن و همچنین تحمل وزن بالای آن اشاره نمود . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را می توانید به کمک یک پمپ باد برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی خانوادگی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی 4 نفره خانوادگی

مبل بادی 4 نفره خانوادگی مبل بادی اینتکس از محصولات با کیفیت و پرطرفدار فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای کیفیت بالایی بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد . در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .


طراحی و ساخت

طراحی این مبل بادی 4 نفره به شکل L بوده و می تواند به راحتی در نقاط مختلف منزل شما جای گیرد و با مشکل کمبود فضا در هنگام استفاده از این محصول نداشته باشید . داشتن تکیه گاه مناسب و بلند بوده و مناسب برای استفاده برای میهمانان بوده و می توانند استراحت لذت بخشی را بر روی این محصول تجربه نمایند . نشیمنگاه بزرگ و استاندارد نیز سبب این شده است تا بتوانید از این محصول برای استراحت های طولانی مدت استفاده نمایید و همچنین این محصول برای مشاهده تلویزیون و همچنین مطالعه یک مبل ایده آل می باشد . پشتی ایده آل و همچنین ارتفاع مناسب نیز سبب این شده است تا بتوانید از این محصول در شرایط مختلف استفاده نمایید . دسته های مناسب و استاندارد نیز سبب این شده است تا در هنگام استفاده احساس لذت بخشی ره شما دست بدهد .


جنس بدنه

بدنه این مبل بادی 4 نفره اینتکس از پی وی سی دولایه تهیه شده است و از استحکام بسیار بالایی در برابر اشیاء نوک تیز داشته و می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و به طور کامل نیز در برابر آب مقاومت خواهد کرد . همچنین بخش های کناری و بخش رویه این محصول نیز از پی وی سی مخملی تهیه شده است و به کمک این رویه مخملی بدن شما در هنگام استفاده از این محصول دچار تعریق نخواهد شد و میتوانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید . این رویه مخملی می تواند به شما کمک کند تا در میهمانی ها و همچنین استفاده های طولانی مدت مشکلی برای شما پیش نیاید . 


ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی چهار نفره دارای 257 سانتی متر طول ، 203 سانتی متر عرضو 76 سانتی متر ارتفاع می باشد که ماسب برای استفاده چهار نفر می باشد و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فشا روبرو نخواهید شد . تحمل وزن بالای این مبل بادی اینتکس نیز سبب این شده است تا افراد بیشتری نیز توانایی استفاده از این محصول را داشته باشند و نگران بروز مشکل برای این محصول نباشید . از دیگر ویژگی های این مبل بادی خانوادگی می توان به وزن کم آن نیز اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید به راحتی این محصول را به همراه خود حمل نموده و از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید . 


جمع بندی

مبل بادی چهار نفره اینتکس از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با کیفیت بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد . رویه ضد تعریق ، تحمل وزن مناسب و همچنین کف ضد آب از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می شود . تحمل وزن بالا و همچنین طراحی جذاب نیز از ویزگی های مثبت این محصول به شمار می رود . برای دریافت اطلاعات بیتشدر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در واحد فروش شرکت اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
450 کیلو گرم
طول
257 سانتی متر
عرض
203 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع مبل
چهار نفره خانوادگی با تشک مجزا
ساختار رویه
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه موازی
دارای تشک های مجزا
قابلیت استفاده در هر قسمتی از منزل و مکان های اداری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...