مبل شنی حوله ای ایرانی

کد 65007

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ایرانی گرد یکی دیگر از محصولاتی می باشد که با تمامی اصول استاندارد روز دنیا در مورد محصولات طبی طراحی شده است و مورد پسند افراد بسیار زیادی قرار می گیرد. این محصول به شکل گرد است و با بدنه ای به جنس برزنت ساخته شده است و می تواند به بهترین شکل و مناسب ترین رو نشیمنی برای افراد ایجاد سازد. مبل شنی ظاهری شفاف دارد و بدنه آن براقیت بسیاری داشته و می تواند سبب جذابیت ظاهری آن شود و در نظر افراد باقی می ماند و زیبایی ظاهری زیادی کسب می نماید.


دوخت بدنه با استحکام بالایی می باشد و مدت زمان طولانی می تواند باعث ایجاد نشیمن راحت شود و دوخت نیزدر بخش درز ها محکم می باشد و با گذر زمان نیز این دوخت ها از هم گسسته نشده و به صورت اولیه باقی می ماند. این مبل شنی گرد و بزرگ است و وسط آن دارای گودی و نرمی بسیاری است و در زمان نشستن می توان از بخش های مختلف این گردی استفاده کرد و هر بخش را نشیمن خود انتخاب کرد. برای جا به جا کردن این مبل شنی می توان به راحتی بر روی سطح زمین آن را تکان داد و قلط داد و به مکان های دیگری انتقال داد. این محصول طبی و راحتی قیمتی مناسب داشته و تمامی افراد قادر به خریداری آن می باشند و می توانند برای منزل خود آن را تهیه نمایند. برای خرید مبل شنی ایرانی گرد می توان به کارخانه مبل شنی اینتکس مراجعه کرد و آن را با کیفیت مطلوب خریداری کرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده نمایندگی مرکزی اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی ایرانی گرد

مبل شنی ایرانی گرد یکی دیگر از محصولاتی است که به سبک طبی طراحی شده است و در ظاهر نیز دارای طراحی بسیار جذاب می باشد. این مبل شنی را می توان از نمایندگی های فروشگاه اینتکس تهیه نمود و از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. محصول مورد نظر قابلیت ایجاد فضایی راحتی در منزل و یا محل کار را دارد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند برای عده زیادی کاربردی باشد. این محصول خاص رویه منحصر به فرد و جذابی دارد که با این وجود در طول زمانی که وارد بازار شده است توانسته محبوبیت بسیار بالایی کسب کند. محصول مورد نظر را می توان در زمان نیاز شستشو داد و هر گونه لک و کثیفی را برطرف نمود. به همین جهت است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و جزو محصولات پر فروش در سال اخیر شده است. مبل شنی ساختمانی منعطف و نرم دارد تا کارایی خود را بهتر و بیش تر برای افراد ایجاد سازد. در مورد مزیت های مربوط به این مبل شنی مطالبی در ادامه آمده است که شما را به مطالعه آن ها دعوت می کنیم.


در مورد ساختمان منعطف 

مبل شنی محصولی است که برای استراحت های روزانه در خانه و اتاق خواب و یا در محل کار استفاده می شود و دارای سبک فانتزی در طراحی خود نیز می باشد به طوری که زیبایی و جذابیت نیز به محل استفاده از آن می بخشد. این محصول دارای رویه ای منعطف و نازک است که با دوخت محکم اجزایی را به هم وصل کرده است و این بدنه را تشکیل داده است. علاوه بر آن رویه بدنه توانایی داشتن طول عمر بالا را دارد تا با استفاده از آن بتوان به بهترین شکل ممکن از محصول بهره مند شد. رویه جنسی خاص دارد و به شکل گرد طراحی شده است. درون محصول را موادی به نام یونولیت تشکیل داده اند که به قطعات ریزی تبدیل شده اند تا بتوانند هر چه بیش تر و بهتر قابلیت منعطف بودن را ایجاد سازند. علاوه بر آن این مواد شکل پذیری بالایی نیز دارند که در صورت تمایل می توانند نشیمن محصول را بر اساس سلیقه افراد تعیین کنند. مبل شنی را می توان با وجود چنین بخش هایی در استفاده دائمی قرار داد و هر زمان که مایل بود بر روی آن نشست.


نحوه شستشوی محصول

اگر قصد شستن محصول را دارید می بایست بدنه را به طور کامل تخلیه کنید و در بسته بندی قرار دهید و تنها پوسته بدنه را شستشو دهید. این پوسته قدرت آن را دارد که در ماشین لباسشویی شستشو داده شود و با انواع مواد شویینده و آب گرم این کار انجام شود. به همین دلیل است که می توان این محصول را به تعداد زیاد شستشو داد. بدنه ضد آب می باشد اما با ورود آب به داخل آن یونولیت ها خاصیت خود را از دست می دهند و سست می شوند. به این صورت با جمع شدن یونولیت ها و خیس شدن آن ها دیگر قابل استفاده نخواهند بود و محصول ظاهر خود را از دست می دهد. در استفاده دائمی از مبل شنی ممکن است کیفیت یونولیت ها کاسته شود. در این زمان می توان بسته ای که حاوی یونولیت خرد شده است را از فروشگاه ها خریداری نمود و با مواد درونی مبل شنی خود تعویض کرد. به همین راحتی محصول نو می شود و کارایی خود را دوباره به دست می اورد.


محل استفاده از محصول

همان طور که گفته شد محصول در محیط هایی مانند منزل و اتاق خواب و یا محل کار استفاده می شود. این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد در فضاهای کوچک نیز قادر به جایگیری است و می تواند کارایی داشته باشد. در اتاق استراحتی که در محل کار در نظر گرفته شده است از این مبل شنی استفاده می شود تا در طول کار بتوان ساعتی را نیز بر روی آن به استراحت پرداخت. همچنین از این محصول در فضاهایی بازی مانند باغ ها و یا حاشیه استخر ها به کار می برند تا به استراحت افراد رسیدگی شود.


خرید 

برای خرید مبل شنی ایرانی گرد به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه نمایید تا به سرعت به محصول دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...