مبل شنی تخت خواب شو یک نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تخت خواب شو مخمل محصولی کاربردی در انواع رنگ ها می باشد . این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای کودکان و نیز بزرگسالان بوده و با توجه به دارا بودن رنگ های گوناگون با سلایق تمامی گروه های سنی سازگاری خواهد داشت . از این مبل شنی برای نشستن و استراحت نمودن سه نفر به طور همزمان قادر به استفاده خواهند بود و برای خوابیدن تنها مناسب یک نفر می باشد . که با توجه به شیب اندکی که برای آن درنظر گرفته شده است بدن در موقعیت مناسبی قرار خواهد گرفت . ابعاد این محصول کاملا مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است و قابل استفاده در پذیرایی و اتاق خواب می باشد . بدنه آن نیز به منظور افزایش نرمی و راحتی از پارچه مخمل درنظر گرفته شده است که در حین استراحت حس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد . قرار دادن محتویاتی نرم و منعطف در داخل این محصول ، راحتی آن را دوچندان افزایش داده است و موجب شده که به خوبی بدن را در بر بگیرد . وزن این مبل شنی در مقایسه با کیفیت و ابعاد آن اندک و تنها 8 کیلو گرم می باشد که حمل آن برای بزرگسالان آسان خواهد بود . تحمل وزنی بالغ بر 280 کیلو گرم موجب شده تا با خیالی آسوده با استفاده از آن ساعت ها به استراحت بپردازید . برای تهیه مبل شنی تخت خواب شو می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه ای دو ساله از نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

مبل شنی تخت خواب شو یک نفره یکی از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس بوده که از رویه مخملی برخوردار می باشد و در حین استراحت حس رضایت را برای شما به ارمغان می آورد . این محصول با توجه به دارا بودن محتویاتی از جنس فیبر ، بسیار نرم و منعطف بوده و نیز از وزن سبکی برخوردار می باشد . خرید مبل شنی تخت خواب شو به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس و از سراسر نقاط کشور میسر می باشد .

طول 170 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 نرم و راحت
 قابلیت شستشو توسط
اقلام همراه-

 

مبل شنی تخت خواب شو یک نفره

مبل های شنی چند حالته که قابلیت استفاده در حالت های گوناگون را دارا می باشند، جهت خرید مقرون به صرفه بوده و خریداران نیز بیش تر به سمت این محصولات گرایش دارند. این مبل های شنی کاربردهای بیش تری دارند و می توان از آن ها استفاده های گوناگون کرد. مبل شنی تخت خواب شو یک نفره یکی از این محصولات می باشد که می توان آن را در حالت های مختلف مورد مصرف قرار داد. در ادامه این مبل شنی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


طراحی خاص چند حالته 

این محصول قابلیت استفاده در حالت های گوناگون را دارا می باشد. این مبل شنی به صورت یک کاناپه بزرگ طراحی شده است که می توان از آن در زمان نشستن و حالت خوابیده استفاده نمود. این مبل شنی به صورت یک بیضی طراحی شده است و در قسمت میانی آن فرورفتگی موجود بوده که قسمت نشیمنگاه مبل شنی می باشد. این کاناپه بزرگ برای استفاده دو نفر در هنگام نشستن مناسب به شمار می رود. قسمت پشتی این محصول کمی بالاتر بوده و به صورت تکیه گاهی کوتاه عمل می کند و در هنگام نشستن قسمت کمر را پر می کند. به این صورت که با نشستن طولانی مدت به کمر فشاری وارد نمی شود و می توان از آن به راحتی استفاده کرد. از کاربردهای دیگر این مبل شنی می توان به استفاده به عنوان تخت خواب اشاره کرد. شما می توانید به راحتی بر روی این مبل شنی دراز کشیده و از نرمی و راحتی فوق العاده آن لذت ببرید. این محصول از طراحی جذاب و زیبایی بهره مند می باشد که در نگاه اول توجه خریدار را جلب کرده و او را به خرید علاقه مند می کند.


جنس رویه مبل شنی

رویه این مبل شنی از نوعی پارچه خاص مخملی تهیه شده است. این پارچه دارای پرزهای بلندی می باشد که زیبا بوده و گرما را به بدن فرد منتقل می کند. این رویه بسیار نرم است و از خاصیت ضد حساسیت نیز برخوردار می باشد. با این وجود کسانی که دارای مشکلات تنفسی بوده و پوست های حساسی دارند به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند. این رویه از مقاومت بسیار بالایی بهره مند است به طوری که شما می توانید برای سال های طولانی از داشتن آن لذت برده و مبل شنی خود را مورد استفاده قرار دهید. از جذابیت های رویه مبل شنی می توان به رنگ زیبای آن اشاره کرد. رنگ این محصول طوسی ملایم می باشد که با دارا بودن پرزهای بلند بسیار زیبا به نظر رسیده و جلب توجه می کند. در دوخت رویه مبل شنی از بهترین نوع نخ استفاده شده است و با وارد شدن فشار زیاد، رویه دچار اسیب در قسمت درزها نخواهد شد. این رویه قابلیت شستشو داشته و به راحتی می توانید آن را از بدنه جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. 


اندازه های ظاهری مبل شنی 

این محصول از طول 170 سانتی متری و عرض 80 سانتی متر برخوردار می باشد. ارتفاع این مبل شنی 55 سانتی متر است. تمامی اندازه های این مبل شنی به صورت استاندارد طراحی شده است و کاملا طبی می باشد. به گونه ای که با نشستن و برخاستن زیاد، به زانوها و کمر فشاری وارد نشده و به راحتی می توان بر روی این مبل شنی نشسته و برخیزید. 


کیفیت مواد داخلی مورد استفاده 

این مبل شنی از مواد داخلی به نام فیبر مصنوعی پر شده است. این نوع مواد داخلی همانند گلوله های کوچک بسیار سبکی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند. این مواد داخلی وزن بسیار کمی دارند و از حجم بالایی بهره مند می باشد. به گونه ای که با وارد شدن فشار بر روی بدنه مبل شنی، مواد داخلی دچار افت کیفیت نشده و انعطاف زیادی از خود نشان می دهند. این محصول دارای ضمانت دو ساله می باشد که مهر تاییدی بر کیفیت آن است. 


روش خرید مبل شنی

مبل شنی تخت خواب شو یک نفره را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران تهیه نمایید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...