مبل شنی تک نفره مثلثی اینتکس

کد ۹۹۰۰۸۸

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره مثلثی اینتکس یکی از مدرن ترین محصولات شرکت اینتکس تهران بوده که با ظاهر زیبا و متفاوتی که داشته در کمترین زمان به محبوبیت بالایی در میان خریداران دست یافته است. این کالا به صورت مثلثی شکل طراحی شده که دارای نشیمنگاهی فرو رفته بوده که همین ویژگی سبب شده بدن شما در موقعیت مناسبی قرار بگیرد و دچار بدن درد و خستگی هنگام نشستن های طولانی مدت نشوید. این محصول با توجه به طراحی جدید و مدرنی که داشته بهترین گزینه برای محیط های خانگی و همچنین کاری می باشد که می توان دیزاینی خاص و متفاوت ایجاد کند. لازم به ذکر است این مبل همانند دیگر مبل های شنی تولید شده نیاز به راه اندازی خاصی نداشته و با نشستن های طولانی مدت شما بر روی آن حالت و فرم بدن شما را گرفته و باعث راحتی بسیار شما می شود. جنس بدنه این محصول از پارچه جیر بوده که علاوه بر لطافت و خاصیت ضد تعریق و ضد آبی که داشته، بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه های احتمالی و همینطور وزن بالا می باشد، از دیگر مزیت های این مبل می توان به قابل شستشو بودن رویه آن نیز اشاره کرد که خیال شما از بابت لک و کثیف شدن های احتمالی راحت می کند.

محتوای درونی این مبل از با دوام و مقاوم ترین مواد داخلی ساخته و پر شده که از انعطاف بالایی برخوردارند و به خوبی تمام بدن شما را هنگام نشستن در بر می گیرند. از دیگر ویژگی هایی که درباره انی محصول بسیار حائز اهمیت بوده، این است که مبل شنی دارای وزن بسیار کم و سبکی بوده و به راحتی قابل جا به جایی به هر مکان و جایگاهی است و همچنین این محصول جهت آسوده خاطر بودن مصرف کنندگان عزیز دارای ضمانت نامه دو ساله نیز می باشد . این مبل شنی دارای طول عمر بالایی نیز بوده و بسیار هم راحت است و هنگام نشستن حس راحت و بسیار خوش آیندی خواهید داشت. شما عزیزان جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اصلی تهران اینتکس مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و همینطور می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی تک نفره مثلثی اینتکس از سری مبل های شنی با کیفیت و شیک بوده که نسبت به مبل های چوبی یا فلزی بسیار متفاوت بوده و از راحتی بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های خاص این کالا می توان به طراحی منحصر به فرد آن، اشاره کرد و همچنین رنگ زیبا این مبل شنی دیزاینی شیک و متفاوت را برای منازل و ادارات شما ایجاد می کند. سطح نشیمنگاه این کالا بسیار نرم بوده و شما می توانید زمان های طولانی را بر روی آن نشسته و به استراحت، مطالعه، تماشای تلویزیون و... بپردازید. نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته طراحی شده تا هنگام استفاده از آن راحتی بسیاری را تجربه کنید. جنس بدنه این مبل از پارچه جیر بسیار مرغوب و درجه یک بوده که مقاومت و کیفیت بسیاری داشته و همینطور دارای ضخامت مناسبی بوده و از لطافت مطلوبی نیز برخوردار است که در حین استراحت حس راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. این رویه با ایجاد گردش هوا بین مبل شنی و بدن شما مانع از ایجاد تعرق در استفاده‌های طولانی مدت خواهد شد و علاوه بر این یکی از ویژگی های بسیار جذاب این محصول این است که رویه آن به راحتی از بدنه محصول جدا شده و شما می توانید آن را به راحتی مورد شست و شو قرار دهید. محتوای داخلی این کالا از مواد درونی بسیار مرغوب و سبک تشکیل شده که علاوه بر استحکامی که دارد بسیار کم وزن بوده و از انعطاف بالایی برخوردار است و همین باعث راحتی و نرمی مثال زدنی این محصول شده است.


طول عمر و دوام چشمگیر رویه 

جنس رویه ی این مبل شنی از پارچه جیر بسیار با کیفیت و درجه یک ساخته شده و از لطافت و نرمی بسیار بالایی برخوردار است. این پارچه علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که داشته به راحتی  و نرمی بالا معروف است. از دیگر ویژگی های جذاب این محصول این است که رویه این مبل شنی ضد تعریق و ضد آب است و بسیار هم مقام بوده و به همین دلیل شما می توانید از آن در فضا های باز نیز بدون نگرانی استفاده کنید. جنس پارچه این محصول از نظر دوام و طول عمر و همچنین زیبایی در میان مصرف کنندگان زبان زد است، از این رو شما می توانید با تهیه این محصول خیال تان را از بابت مقاومت و طول عمر و جنس بدنه آن، راحت کنید.


قابلیت حمل و نقل آسان

این مبل شنی بهترین جایگزین برای مبل های فلزی و چوبی و... بوده که به دلیل وزن بالایی که دارند به سختی قابل جا به جایی هستند و بیشتر به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند، از آنجایی که محتوای داخلی این مبل شنی از مواد اولیه، با کیفیت و در عین حال بسیار سبک و کم وزن ساخته شده که همین موضوع سبب شده تا در نهایت این کالا دارای وزن کمی باشد و همچنین لازم به ذکر است که همین یکی دیگر از مزایای این مبل شنی بوده که باعث فروش ویژه آن شده است. این مبل شنی را به راحتی می توان جا به جا کرد و این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از محصول خود در هر قسمتی از منازل و... استفاده کنید.


ابعاد و حجم مناسب محصول 

مبل شنی تک نفره مثلثی اینتکس دارای ابعاد و حجم استانداردی بوده تا یک فضای ایده آل و راحت را برای افراد محیا سازد تا علاقه مندان بتوانند استراحت طولانی مدت و راحتی را در آن تجربه کنند. یکی از ویژگی هایی که هنگام خرید بسیار مورد توجه خریداران عزیز بوده، داشتن حجم و ابعاد مشخص و استاندارد است که این مبل شنی با ساختار مثلثی شکلی که داشته، دارای طولی معادل 90 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر تولید می شود.


کاربرد محصول و طریقه سفارش آن 

شما می توانید با داشتن این مبل شنی ساعت ها به تماشا تلویزیون، کار با لپ تاپ، مطالعه، استراحت های روزمره و یا صحبت های خانوادگی و دوستانه بنشینید، و همچنین شما می توانید جهت سفارش این محصول به سایت اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده و این مبل شنی با کیفیت را با 2 سال ضمانت نامه تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...