مبل شنی حوله ای سایز بزرگ پشمی

intex 111000

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شما عزیزان می توانید مبل شنی حوله ای با کیفیت و اصل را در سایز های بزرگ و کوچک از فروشگاه اینترنتی اینتکس با نازل ترین قیمت تهیه کنید . فروشگاه اینتکس به صورت تخصصی به تولیدات مبل شنی سایز بزرگ و کوچک پرداخته و محصولاتی بی نظیر و بسیار زیبا را طراحی کرده است تا شما عزیزان بتوانید به آسانی آن را در روش های حضوری و اینترنتی خریداری کنید . تولیدی مبل شنی اینتکس ، این مبل را با ضمانت دو ساله برای فروش گذاشته است و شما می توانید از این ضمانت برخوردار شوید . همچنین خدمات پس از فروش مبل شنی در فروشگاه ارائه شده تا در صورت نیاز بتوانید رویه مبل را تعویض و یا تعمیر کرده و حتی مواد داخل آن را شارژ کنید . 

جالب است بدانید که داخل مبل شنی از یونولیت پر شده است و دلیل اینکه این نوع مبل ها ، بسیار راحت و نرم هستند نیز وجود یونولیت یا همان فیبری است که به صورت خرد شده در آستری داخل مبل ریخته شده است ، به همین دلیل می توانید انتظار شناوری این مواد را داشته باشید تا فرم گیری آن بهتر از همیشه شود . شما عزیزان می توانید دسترسی کامل به مواد داخل مبل داشته باشید ، زیرا برای اینکار زیپی در انتها و کف مبل در نظر گرفته شده است که با باز کردن آن می توانید این محتوا را مشاهده کنید . در ضمن شما مشتریان گرامی فروشگاه اینتکس می توانید مبل شنی خود را به صورت سفارشی خریداری کرده و محصول را در رنگبندی های دیگر انتخاب کنید یا از فروشگاه بخواهید که داخل مبل را با الیاف پر کند تا یک مبل بی نظیر و بسیار نرم داشته باشید . البته که مبل شنی یونولیتی می تواند وزن سبک تری نسبت به مبل الیاف دار باشد . 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 70 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل
الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی حوله ای سایر بزرگ پشمی از دیگر مبل های شنی محبوب و با کیفیت تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد که در سال جدید به بازار عرضه شده است. این مبل شنی به دلیل ابعاد بزرگی که دارد قابلیت استفاده به صورت درازکش را نیز برای افراد فراهم می آورد و از این رو به نام تختخواب شنی نیز از آن یاد می شود. خرید مبل شنی می تواند چالش های مخصوص خود را داشته باشد و در این زمینه نیاز به تحقیق حس می شود به همین خاطر در این بخش قصد داریم تا این مبل شنی را به نقد و بررسی بگذاریم تا بهترین تصمیم گیری را در هنگام خرید داشته باشید و محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تان است.

با بررسی ابعاد این مبل شنی با سایر مبل های شنی بازار به خوبی می توان فهمید که با یکی از بزرگ ترین مدل های مبل شنی رو به رو هستید که می تواند در ظرفیت دو نفره نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مبل شنی فوق با قطر بالایی که دارد به صورت استاندارد می تواند مورد استفاده دو نفره به صورت نشسته و همچنین یک نفره در حالت خوابیده قرار بگیرد و از این رو بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های پذیرایی در جلوی تلویزیون می باشد تا پس از یک روز خسته کننده کاری به راحتی بتوانید بر روی آن دراز کشیده و به تماشای فیلم مورد علاقه خود مشغول شوید.

متریال استفاده شده در ساختار بدنه این مبل شنی می تواند از مهمترین فاکتورهایی باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تضمین کننده کیفیت ساخت محصول است. به همین خاطر در ابتدا اقدام به بررسی این پارامتر می کنیم و باید بگوییم که در بخش پارچه رویه مبل شنی فوق از پارچه جاسمین استفاده شده است. این نوع پارچه سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و کاملا نیز ضد حساسیت است، از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا سالمند با خیالی راحت استفاده کنید.

این نوع پارچه تارپودهای بسیار نرم و منعطفی دارد و از این رو به هنگام استفاده حس راحتی را برای شما به همراه می آورد. یکی از مهمترین مزیت های خرید این تولیدکننده این مبل شنی را می توان تنوع گسترده در رنگبندی محصول و همچنین سفارش رنگ اختصاصی عنوان کرد که باعث می شود تا به راحتی بتوانید دیزاین مبلمان خود را با مبل شنی ست کرده و محیطی فوق العاده زیبا در خانه خود ایجاد کنید. فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولید کننده عمده مبل شنی در ایران این قابلیت را برای شما فراهم آورده تا رنگ دلخواه خود را برای این مبل شنی در اختیار داشته باشید.

جدا از پارچه رویه با کیفیت این مبل شنی، در بخش داخلی این محصول نیز از فوم های خرد شده مخصوص با تراکم بسیار بالا استفاده شده است که علاوه بر راحتی فوق العاده، استحکام بی نظیری را به همراه خود ایجاد کرده است و از این رو با قابلیت تحمل وزن 180 کیلو گرمی رو به رو هستید که برای استفاده در ظرفیت های فراتر از یک نفر به خوبی استانداردسازی شده است. این مواد داخلی درون یک آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا از برهم ریختگی آن ها به خوبی جلوگیری به عمل آید.

با توجه به تعبیه شدن یک زیپ بزرگ در کف این محصول به راحتی قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی به دلیل شستشوی آن و همچنین جدا کردن مواد داخلی فراهم شده است. وزن این مبل شنی برخلاف ابعاد بزرگی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 12 کیلو گرم دارد که به راحتی قابل جا به جایی است. برای در اختیار داشتن این مبل شنی کافیست تا همین حالا آن را به سبد خرید خود افزوده و مراحل سفارش را تکمیل کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول برای شما ارسال شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات