مبل شنی راحت نشین تک نفره اینتکس

کد ۶۶۳۰۲۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحت نشین تک نفره اینتکس یکی از محبوب ترین محصولات شنی اینتکس بوده که با دارا بودن رنگی جذاب توانسته توجه بسیاری از علاقمندان به مبل های شنی را به خود جلب نماید . این مبل شنی به صورت کروی طراحی شده تا با دارا بودن انعطاف پذیری بالای خود به خوبی با بدن شما شکل گرفته و یا قادر به تغییر شکل باشد . این ویژگی به سبب وجود یونولیت های خرد شده در داخل مبل شنی می باشد که انعطاف پذیری غیر قابل وصفی به آن بخشیده است و با دارا بودن قابلیت تعویض و تغییر حجم ، به راحتی به ابعاد و شکل مورد نظر شما تبدیل خواه شد . رویه این محصول زیبا از پارچه جیر تهیه شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و دارای خاصیت ضد تعریق بودن می باشد . این رویه بسیار مقاوم در برابر اسیب دیدگی و تغییر ویژگی های فیزیکی در حین جا به جایی و نشست و برخاست متعدد می باشد و سال ها مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت . البته در صورت تمایل می توانید این رویه را تعویض نموده و رنگ و طرح های متنوع دیگر را نیز در اختیار داشته باشید . وزن آن تنها 5 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزنی در حدود 120 کیلو گرم را تحمل نماید که برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد . برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از تولیدی اینتکس دریافت نمایید .

طول 95 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه نقره ای
جنس بدنه  پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی راحت نشین تک نفره اینتکس

مبل شنی راحت نشین تک نفره اینتکس دارای ساختمانی منعطف و راحت است و می تواند افراد را در شرایط راحتی به استراحت تشویق نماید و برای استفاده در طول روز گزینه ای مناسب محسوب می شود. این مبل شنی دارای رویه مقاومی است که در برابر برخی عوامل محکم می باشد. علاوه بر آن برخی از مبل های شنی دارای رویه ضد آب هستند اما می توان گفت که این محصول ضد آب نمی باشد و می بایست از ورود آب به داخل آن جلوگیری کرد. ضد آب بودن برخی از بدنه ها به دلیل وجود رویه آن می باشد. این محصول رویه ای از جنس پارچه جیر دارد که به راحتی آب و رطوبت از منافذ آن عبور می کنند و وارد بدنه می شوند. ورود این عوامل نیز به داخل محصول سبب خرابی آن می شود و محصول را دچار آسیب های جدی می کند. با توجه به این موضوع برای تمیز کردن محصول اقدامات دیگری نیاز است که در ادامه به شرح آن می پردازیم. مبل شنی مد نظر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که با توجه به جنس آن ایجاد شده است.


طراحی به روز مبل شنی

این مبل شنی یکی از جدید ترین و به روز ترین محصولات طبی است که با بدنه جیر وارد بازار شده است و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. مبل شنی را می توان با داشتن چنین رویه ای در نقاط مختلف منزل قرار داد و از وجودش بهره مند شد. همچنین می توان با خود به مناطق دیگر برد و نشیمن راحت و نرم را در هر محلی با خود به همراه داشت. مسافرت رفتن نیز یکی از این محل ها می باشد که در آن افراد نیاز به محلی برای نشستن و استراحت دارند. این نشیمن ها می بایست راحت و نرم باشد و تمامی امکانات برای استراحت را داشته باشند. مبل شنی این مزیت ها را ایجاد می کند تا استفاده کنندگان تجربه ای منحصر به فرد از مبل شنی داشته باشند و بتوانند در مسافرت نیز از وجود آن استفاده کنند. محصول مورد نظر دارای زیبایی در ظاهر نیز می باشد و با توجه به رویه ای که دارد جذابیت خاصی در آن نهفته است. از این رو می توان آن را جزو محصولات طبی و زیبا در نظر گرفت. مبل شنی نرم و لطیف می باشد و از این رو برای کودکان نیز مناسب است و بدنه ای قابل شکل پذیری دارد.


امکانات بدنه محصول

همان طور که گفته شد این مبل شنی دارای رویه جیر می باشد از این امکانات و ویژگی های خاصی را ایجاد کرده است تا با این وجود بتوان بیش تر و بهتر از آن استفاده نمود. محصول مورد نظر دارای رویه ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد به همین خاطر برای افرادی که دارای پوست های حساس هستند به ویژه کودکان به کار می رود و می تواند مناسب ترین جایگاه برای خواب روزانه آن ها باشد. از این رو مبل شنی برای استفاده تمامی سنین کاربرد دارد و محصولی مطلوب می باشد. مبل شنی را می توان به توجه به ضد تعریق بودن بدنه در فصول گرم استفاده کرد. این امکان زمانی ایجاد شده است که داخل بدنه فضای خالی ایجاد شده باشد و هوا در داخل آن در حال گردش باشد. به همین خاطر به راحتی سبب تهویه هوا می گردد و محصول ضد تعریق می شود.


جابه جایی محصول

این مبل شنی محصولی سبک می باشد که دارای وزن کمی است و تمامی بخش های آن نیز وزن ناچیزی دارند. این محصول رویه ای ضخیم دارد اما وزن زیادی نخواهد داشت تا در نهایت محصول سبک باشد. سبک بودن بدنه بر اساس مواد درونی آن می باشد که از شن های فیبری ساخته شده است و منعطف می باشد. وزن این شن ها کم است و با پر شدن در داخل مبل شنی وزن محصول را زیاد نمی کند. در نتیجه به راحتی جا به جا می شود.


خرید

مبل شنی راحت نشین تک نفره اینتکس را با داشتن ضمانت اصالت کالا از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...