مبل شنی مخملی منعطف

intex 30059

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی منعطف از سری مبل های شنی دوست داشتنی و محبوب اینتکس است که با ساختاری متفاوت تولید و روانه بازار شده است ، این محصول از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . سبک بودم این محصول به دلیل استفاده از محتوای شنی یونولیتی می باشد ، این یونولیت ها که به صورت خرد شده در آمده اند علاوه بر اینکه باعث سبک بودن محصول شده اند انعطاف پذیری و حالت پذیری مبل شنی را بالا برده اند ، این انعطاف پذیری به حدی است که شما می توانید با دست شکل دلخواه خود را به مبل شنی بدهید ، همچنین در هنگام نشستن نیز مبل شنی فرم بدن را به خود می گیرد . جنس رویه این محصول نیز از پارچه مخملی می باشد ، پارچه مخملی یکی از بهترین نمونه رویه هایی است که اینتکس برای ساخت مبل های شنی خود استفاده می کند ، چرا که این رویه از لطافت بالایی برخوردار است ، همچنین موجب زیبایی محصول می شود به طوریکه می توانید از آن علاوه بر خانه و یا اتاق خواب در محل کار نیز استفاده کرد . پارچه مخملی استفاده شده در این مبل شنی در برابر ساییدگی نیز مقاوم است . ابعاد محصول که در جدول زیر آورده شده است می تواند بستر مناسبی برای بزرگسالان باشد . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب و با ضمانت 2 ساله از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 40 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه مخملی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 یک نفره
سایر ویژگی ها
 قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی مخملی منعطف

بهترین وسیله برای استراحت در میان روز مبل های شنی هستند. این محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و دلیل این امر نرمی و راحتی فوق العاده می باشد که آن را برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب کرده است. مبل های شنی با طراحی های فانتزی و دارا بودن ساختمان های جالب، برای تمامی افراد، خصوصا گروه سنی جوانان بسیار جذاب بوده و تمامی افراد با علاقه زیاد از این محصولات استفاده می کنند. مبل شنی مخملی منعطف یک محصول خاص و زیبا با طراحی جذاب می باشد که در سایت اینتکس تهران به فروش می رسد. این مبل شنی با طراحی جذاب و خاص توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه این مبل شنی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهری ساده اما جذاب

این محصول از طراحی ساده ای برخوردار است. فرم کلی این مبل شنی به صورت گرد می باشد که در قسمت بالایی آن نشیمنگاه قرار گرفته است. این مبل شنی در قسمت میانی یک فرو رفتگی دارد که نشیمنگاه می باشد. ارتفاع محصول از کف زمین تا نشیمنگاه به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است و کاملا فاصله کف پا تا زانو را پر می کند. به گونه ای که در هنگام نشستن کف پا کاملا بر روی زمین قرار می گیرد. این طراحی به گونه ای می باشد که با نشستن و برخاستن از روی مبل شنی، بدن خسته نشده و به زانوها و کمر فشاری وارد نمی شود. این محصول دارای یک تکیه گاه کوتاه به صورت سرخورد می باشد. در قسمت پشت نشیمنگاه مبل شنی از ارتفاع بیش تری بهره مند می باشد که تکیه گاه را تشکیل داده است. با وجود تکیه گاه به راحتی در هنگام نشستن گوی کمر فرد پر می شود و فشاری به کمر وارد نمی شود. این مبل شنی به رنگ طوسی طراحی شده است که یک رنگ خنثی بوده و به راحتی با هر نوع دکوراسیون هماهنگ می شود. به همین دلیل به راحتی می توان آن را در هر فضایی استفاده نمود. هم چنین رویه این مبل شنی به صورت بزرگتر از قسمت داخلی دوخته شده است که مقاومت آن را در برابر ضربه و فشار بالاتر برده و در صورت نشستن افراد با وزن زیاد، رویه نمی ترکد و آسیب نمی بیند.


راه اندازی و استفاده 

مبل های شنی به صورت آماده به شما تحویل داده می شوند و این محصولات برای استفاده نیازی به راه اندازی ندارند. فقط کافی است فضایی که می خواهید مبل شنی را در آن قرار دهید انتخاب کنید و اطمینان حاصل نمایید که در زیر محصول اشیای تیز نباشد. سپس به راحتی مبل شنی را از بسته بندی خارج کرده و در آن فضا قرار دهید. با نشستن فرد بر روی مبل شنی، محصول فرم بدن شخص را گرفته و به خوبی آماده استفاده می شود. 


جنس مواد داخلی 

داخل این محصول از فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این نوع مواد داخلی وزن بسیار کمی داشته و شما می توانید به راحتی مبل شنی را جابه جا کنید و حرکت بدهید. علاوه بر داشتن وزن کم، این مواد داخلی از حجم بالایی بهره مند هستند. این مواد داخلی در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و دچار افت کیفیت نمی شوند. انعطاف این مواد داخلی نیز بالا می باشد. تنها نکته در نگه داری این محصول و مراقبت از آن، توجه به این می باشد که نباید آب و مایعات دیگر بر روی این مواد داخلی بریزند. زیرا با برخورد آب و دیگر مایعات با مواد داخلی مبل شنی، این مواد داخلی متراکم شده و به هم می چسبند. به همین دلیل از حجم مواد داخلی کاسته شده و مبل شنی کیفیت سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی مبل شنی را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید و تعویض نمایید. 


روش خرید 

مبل شنی مخملی منعطف یک محصول جذاب و زیبا برای استفاده در هر فضایی می باشد. با مراجعه به سایت اینتکس تهران می توانید این محصول را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا خریدای نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...